..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "C.M.Burns":

  1 ... 4 5 6 7 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
163.043-3petr.: Dík za vysvětlení. Já jsem si jen nebyl jistý o jaké převýšení se vlastně jednalo. Když jste napsal o jedné kolejnici výše od druhé v oblouku, bylo mi vše jasné ;-)
Dík
02.05.08 - 11:06
163.043-3Pořád nějak nechápu co znamená ten "nedostatek převýšení 130 mm" a proč tam některé soupravy nemohou jet rychleji (podle horního rychlostníku)...?02.05.08 - 7:37
163.043-3A co pendolino? Na něj se sice vztahují "svislé" rychlostníky, ale pokud tam není svislý, řídí se normálními "N" rychlostníky. A když jsou nad sebou 2 tyto rychlostníky, řídí se tím horním. Nebo pendolino nepatří mezi "vyvolená" vozidla?
P.S. Promiňte mi mou neodbornou terminologii, touto oblastí se tolik nezabývám.
01.05.08 - 20:54
130.050-8To vypadá na proniknutí dalšího soukromého dopravce na SŽDC :-)08.04.08 - 12:48
163.042-5Čekal jsi na EU07, co? A místo toho naše 163
Proč už na těchto vlacích není EU07 vedená?
05.02.08 - 18:02
151.004-9 + 150.015-6Johníku styď se. Dávat fotky vlaků do železniční galerie :-D25.01.08 - 10:27
E 422.001Lokomotivní řada 100 je opět v pravidelém provozu???29.12.07 - 19:18
151.001-5Snad autorovi nebude vadit, když si jeho fotku dám sprostě na plochu ;-)17.12.07 - 20:03
340.062-9Sorry, omlouvám se, asi mi dneska "jebe", měl jsem 10 hodin školy a to se na člověku podepíše. Vím, že se napětí značí U a objem V. A výraz "termomotor" jsem zahlédnul v jedné publikaci zabývající se lokomotivami, konkrétně u dieselových lokomotiv. Jde o složeninu termo-motor, tedy o motor, který získává energii z exotermických reakcí, přesněji oxidací paliva. Ale je možné, že jsem tento výraz nepoužil zrovna šťastně.
P.S. Termomotorické jevy se vyskytují rovněž v termočláncích měřících teplotu ocelové lázně. Článek obsahuje slitinu Pt + 10% Rh a Pt v níž se zvýšením teploty vygeneruje "termomotorické napětí", které je funkcí teploty ocelové lázně.
P.P.S. Z toho vyplývá, že ač se jedná o cizí slovo, tak je v češtině homonymem
19.11.07 - 21:17
340.062-9Přemysl Michálek: nemohly zůstat 240..., ale musely se přeznačit na 340. Prozože první číslo označuje co ta lokomotiva "žere". Pokud je první číslo:
1 pak se jedná o lokomotivy napájené V = 3 kV ss nebo 1,5 kV ss
2 lokomotivy pro V = 25 kV, f = 50 Hz
3 vícesystémové (Mohou být napájené různými napětími o různých frkvencích, nejméně však dvěmi)
4 jednotky pro V = 3 kV ss
5 jednotky pro V = 25 kV, f = 50 Hz
6 vícesystémové jednotky
7 termomotorové lokomotivy
8 termomotorové jednotky a vozy
9 řídící vozy
0 vložené vozy
19.11.07 - 19:01