Komentáře uživatele "C.M.Burns":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 163.043-3 | petr.: Dík za vysvětlení. Já jsem si jen nebyl jistý o jaké převýšení se vlastně jednalo. Když jste napsal o jedné kolejnici výše od druhé v oblouku, bylo mi vše jasné ;-) Dík | 02.05.08 - 11:06 |
| 163.043-3 | Pořád nějak nechápu co znamená ten "nedostatek převýšení 130 mm" a proč tam některé soupravy nemohou jet rychleji (podle horního rychlostníku)...? | 02.05.08 - 7:37 |
| 163.043-3 | A co pendolino? Na něj se sice vztahují "svislé" rychlostníky, ale pokud tam není svislý, řídí se normálními "N" rychlostníky. A když jsou nad sebou 2 tyto rychlostníky, řídí se tím horním. Nebo pendolino nepatří mezi "vyvolená" vozidla? P.S. Promiňte mi mou neodbornou terminologii, touto oblastí se tolik nezabývám. | 01.05.08 - 20:54 |
| 130.050-8 | To vypadá na proniknutí dalšího soukromého dopravce na SŽDC :-) | 08.04.08 - 12:48 |
| 163.042-5 | Čekal jsi na EU07, co? A místo toho naše 163 Proč už na těchto vlacích není EU07 vedená? | 05.02.08 - 18:02 |
| 151.004-9 + 150.015-6 | Johníku styď se. Dávat fotky vlaků do železniční galerie :-D | 25.01.08 - 10:27 |
| E 422.001 | Lokomotivní řada 100 je opět v pravidelém provozu??? | 29.12.07 - 19:18 |
| 151.001-5 | Snad autorovi nebude vadit, když si jeho fotku dám sprostě na plochu ;-) | 17.12.07 - 20:03 |
| 340.062-9 | Sorry, omlouvám se, asi mi dneska "jebe", měl jsem 10 hodin školy a to se na člověku podepíše. Vím, že se napětí značí U a objem V. A výraz "termomotor" jsem zahlédnul v jedné publikaci zabývající se lokomotivami, konkrétně u dieselových lokomotiv. Jde o složeninu termo-motor, tedy o motor, který získává energii z exotermických reakcí, přesněji oxidací paliva. Ale je možné, že jsem tento výraz nepoužil zrovna šťastně. P.S. Termomotorické jevy se vyskytují rovněž v termočláncích měřících teplotu ocelové lázně. Článek obsahuje slitinu Pt + 10% Rh a Pt v níž se zvýšením teploty vygeneruje "termomotorické napětí", které je funkcí teploty ocelové lázně. P.P.S. Z toho vyplývá, že ač se jedná o cizí slovo, tak je v češtině homonymem | 19.11.07 - 21:17 |
| 340.062-9 | Přemysl Michálek: nemohly zůstat 240..., ale musely se přeznačit na 340. Prozože první číslo označuje co ta lokomotiva "žere". Pokud je první číslo: 1 pak se jedná o lokomotivy napájené V = 3 kV ss nebo 1,5 kV ss 2 lokomotivy pro V = 25 kV, f = 50 Hz 3 vícesystémové (Mohou být napájené různými napětími o různých frkvencích, nejméně však dvěmi) 4 jednotky pro V = 3 kV ss 5 jednotky pro V = 25 kV, f = 50 Hz 6 vícesystémové jednotky 7 termomotorové lokomotivy 8 termomotorové jednotky a vozy 9 řídící vozy 0 vložené vozy | 19.11.07 - 19:01 |










