| Fotka | Zpráva | Datum |
| 151.023-9 | Matouš Danielka: Úrovnový přejezd by tam nebyl, stačil by krátký most nad silnicí, jinak by tam byla nasypaná zemina. | 19.07.10 - 13:17 |
| 151.023-9 | Yoshua: Co si pamatuji, tak těmto traktorům se taky říkalo crystal. Myslím, že to mají napsané i na kapotě. | 19.07.10 - 10:14 |
| 151.023-9 | Koridorové fotky mě většinou moc neberou, ale tato je dle mě netradiční a zajímavá. 151.023 je nejhezčí krysa a traktor je taky dobrý. Akorát najbrtí hytlák a Bmee jsou fuj, ale dnes je něco najbrtího už téměř v každé soupravě, obzvlášť takhle dlouhé. | 19.07.10 - 10:04 |
| 742.239-7 | Já fotku hodnotím velmi kladně. Nějakému provedení apod. nerozumím. Naopak velice vítám fotku nákladního vlaku na regionální trati. Fotka je cenným dokumentem nákladní dopravy na této trati. | 16.07.10 - 23:28 |
| 854.008-0 | SYN: Já jsem jel takhle v pondělí z Týniště do Hronova, kde se pro další cestu nepochopitelně musí přestupovat do 810... Jezdí sólo běžně na více tratích. Aspoň má toto historické vozidlo nějakou dynamiku jízdy, když jede samotné. Třeba s dvěma vozy je to už tragédie, obzvlášť na zastávkovém vlaku. | 16.07.10 - 22:37 |
| 756.006-3 + 756.007-1 | Ex Jozef Bem: Máte to tam ještě zajímavější než my tady. Podle mě vyčlenění ČDC od začátku nebyl dobrý krok, protože to jen přineslo neefektivitu v používání lokomotiv, personálu jako posunovači apod. Dnes musí být ve stanicích posunovací lokomotiva zvlášť pro osobní a nákladní dopravu, zvlášť posunovači... Cargu výrazně narostl počet lokomotivních jízd, protože už není možné spojit oběhy nákladní a osobní dopravy nebo třeba "nákladní" lokomotivu přepravit na osobním vlaku. Zlínský expres dnes vozí brejlovec, který na zlínské trati jinak žádné jiné výkony nemá a musí tam zvlášť najíždět. Dříve tam po celý den zajišťoval nákladní dopravu. Přitom je to všechno furt v rámci jedněch ČD... Dle mě absurdní situace. | 10.07.10 - 19:59 |
| 756.006-3 + 756.007-1 | ČD Cargo vzniklo 1.12.2007. Co se týče slovenského carga, tak myslím, že už ani není dceřinou společností ZSSK. | 10.07.10 - 16:25 |
| 753.783-0 + 753.781-4 | Strojvedoucí si na fotografku posvítil dálkovými světly... | 08.07.10 - 17:35 |
| VT 31 | Michal Jaroš: Moderní interiér a exteriér? Nenech se vysmát. Interiér je ustrnutý někde v první polovině 90. let... Jaké moderní regionální vozidlo má interiér rozdělený dveřmi na kliku? Jaké moderní regionální vozidlo má úzký mezivozový přechod s dveřmi na kliku (které ani nejdou pořádně zavřít)? Víš, jak to vypadá třeba v desiru? Ty ostatní věci jsou pravda, ale já to tedy v celkovém kontextu za razantní zlepšení, které by stálo za polovinu ceny nového vozidla, nepovažuji. Nějaké záclonky a podobné drobnosti jsou k smíchu. Já ten hnusný rozklepaný hlučný bastl znám moc dobře, protože jsem nucen s ním pravidelně cestovat. Po koridoru! :-! Ne, strakatá obluda regiošuk má s moderním vozidlem opravdu pramálo společného. | 07.06.10 - 20:08 |
| VT 31 | Miroslav Zikmund: Sladké tajemství spočívá i v tom, že díky vyšší rychlosti a lepší dynamice jízdy RS1 lze s nimi sestavit lepší jízdní řád, pro který bude zapotřebí méně vozidel než při použití líných regiošuků. Neušetří se tím celá polovina vozidel, ale něco jo. Navíc RS1 jako nové vozidlo má životnost 30 let. Regiošuk jako rekostrukce vydrží tak 15 let, pevně doufám, že déle tady strašit nebudou. Za těch 15 let se stejně něco nového bude muset pořídit. 300 regiošuků znamená zlepšení minimální, na mnohých tratích jsou zhoršením (třeba Česká Třebová - Zábřeh). Co nabízí regiošuk cestujícím lepšího oproti 810? Nová sedadla, hajzl a malý nízkopodlažní prostor. Jinak zůstává vše při starém. Na kratší jízdní doby, klimatizaci nebo klidný tichý chod a brzdění můžou cestující zapomenout. 150 RS1 znamená zlepšení velmi výrazné a na rozdíl od regiošuků je to posun k moderní železnici. Já myslím, že je to jasné. Pořídit 300 hnusných bastlů 814 místo 150 skutečně kvalitních nových vozů RS1 může podle mě jen idiot... | 07.06.10 - 19:30 |