..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Horatio":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 112      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
914.071-6Honza: 445 né, ale kdo ví zda tu má být právě ona. Když uváděli jiné. No to je pravda s tím spojem. Akorát ten návoz není rychlíkem, ale v sobotu Sv 6995 poté Os 6930 a je v Děčíně, pak si jezdí osobáčky celý den a v neděli méně protože jede jako R do Prahy.

Martin Grill: Zajisté to poslední... stejně, jednou uhlí dojde, kdo je odsud už ví jak to zde v okolí vypadá. Nemám slov raději.
03.07.11 - 8:05
914.071-6Honza: Osobně si myslím, že k zadrátování nedojde, vzhledem k užitnosti této trati. Čistě teoreticky pokud by k tomu došlo, tak nasadit místo regionovy dvoupatrovou jednotku je mrhání, protože regína pojme veškeré cestující přepravující se zde a ještě pár míst volných je. Dále jak Ty říkáš, sama jich praha nemá dost, ale nicméně Most - Děčín už jeden spoj jezdí. Ale to je můj pohled, čili to co psali mi přišlo jako nelogické a zbytečné, ale těch věcí je u ČD více takže bych se nedivil. Asi jak dopadlo slavné SC Pendolino, které teď jezdí do Chebu...

Martin Grill:svatá pravda, železnice už je dosti ekologická a má být ještě více? No je to sporné, automobil vs vlak, automobil má nižší spotřebu než vlak a to rapidně, diskutabilní je, že je více automobilů a ty nikdy jezdit nepřestanou, možná prvě proto modernizace = drátování. Zajímalo by mě to s tou elektřinou - jak je "neekologická" mohu požádat nějaký odkaz?
02.07.11 - 22:35
914.071-6Honza: když píši 471 tak píši 471. Bylo to v několika novinách (Mostecký denník, Homér a Sedmička) a osobně publikovali. A já nevím jak Ty, ale o žádné 440 nevím, že by existovala neví to ani google, a už vbec né o řazení 440+071+971. Takže Tvůj příspěvek.....
A pokud jsi měl na mysli http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/db166.jpg tak za 1) je německá, za 2) o ní řeč nebyla a zato o 471 ano, a za 3) nevim a v celku mě ani nezajímá proč říkáš "těžko" když o tom pojednávali pánové kteří o tom rozhodují poněkud více než Ty.

JTB: přesněji řečeno. A nezbývá než doufat, že se stane nehoda (bez vážných škod), která by měla za následek tyto odklony a fascinující snímky zde.

Yves: Chápu Tě, ono Plzeň - Brno z idosu v 80% vede přes prahu. Protože spoje jsou Plzeň-Praha-Brno otázkou 5hodin a 5 minut, dokonce jeden spoj vychází na 4 hodiny 36 minut. Zatímco přímým spojem z Plzně - Č.Budějovice - Jihlava - Brno bez přestupů a dlouhého stání 6 hodin a 34 minut. Je to děsivé!
02.07.11 - 20:07
914.071-6Yves: No to je sice pravda, jenže zde je průmyslová oblast zejména těžební, a tak aby se nevozilo jen po hlavní trati 130 je berou někdy právě tudy. A v Louce u Litvínova, kde se koleje větví na 135 - která je dále na Most v el. trakci a 134 směr Litvínov, kam už trakce nevede, do dvou let má být tento úsek zadrátován a nasazeny 471+071+971 Právě dvoukilometrový úsek jim to doposud neumožňuje. Uvidíme, osobně si zatím nedovedu představit stát v Litvínově hl. n. kolos 471 oproti té 814+914.02.07.11 - 12:20
362.012-7Nádherně zachycený "Aspirin" po 15:45, jen mě fascinují ty posprejované vozy na tomto spoji. A na co ten postrk? Ten je pravidelný?02.07.11 - 12:12
914.071-6Bobík: Je, až na to že to není Lom ale Osek už, a jinak je to i v popisu u fotografie. Tou silnicí jezdím pravidelně, ale vlak mě tam nikdy nepotkal, většinou už v zastávce :/02.07.11 - 8:30
843.007-6 + 943.007-5 + 854.218-5rysanek: A kde by měl tedy dle předpisů druhý fíra být? Koukat z 854ky na zadek Btfn?30.06.11 - 20:41
754.048-7Nováčci, vzhledem k té zeleni, by se modrá hodila, ale nejde soudit barvy vlaku dle pozadí, téma najbrt už je staré a není třeba ho řešeit, někdo je pro, někdo je proti a někdo je pro i proti.28.06.11 - 21:37
680Nádherný zimní snímek.28.06.11 - 18:21
749.146-7Doktore, ta černá skvrna si říká strom.12.06.11 - 9:48