..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
E 402.112Velmi dobře provedený záběr v porovnání s předchozími relativně nudnými obrázky z tohoto pobřeží.

Jinak - neví někdo na jaké vlaky jsou ty tři rychlostníky? A z hodnot je zřejmé, že tam není cifra pro Pendolino, které by tam mělo 160.
10.05.13 - 9:07
612.482-0Skvělý záběr naklápění! Díky zkoseným čumákům vypadá, že zadní vozy naklápí méně. Zvláštní optický klam. Bohužel takovou fotku u nás s Pendolinem nepořídíte. Na koridorech jsou různá omezení jak převýšení, tak délky přechodnic a aby se našel oblouk s převýšením 150mm a maximálním naklápěním to byste museli dost hledat. Na současné lince Praha - OVa by teoreticky být vlastně nemělo. Možná by se něco našlo na 3. koridoru, kde se objeví 2x za týden. Kdyby tak tento vláček zavítal do Prahy. Z Chebu by to sjel o 10 minut rychleji, protože nemusí každou chvíli vypínat naklápění kvůli stahovačkám.26.03.13 - 22:39
460.020-1Přijde mi, že to není moc dobré. Vypadá to, že bylo ostřeno na čumák. Tím pádem to nejpodstatnější na fotce je mázlé. Prostě takovou fotku vyhazuji a dávám si reparát.
Pro zkušeného mašinkáře není problém zaostřit na chlapa s batohem na druhém přechodu a pak si počkat na holky.

Dlouhý sklo je pěkný svinstvo. Ta fotka vypadá jako kdyby byla dělána automatem, který zaostřil nejbližší předměty. Z 30 leté zkušenosti mohu říci, že když není čas na rozmyšlenou (nebo je člověk línej), tak mně to mockrát nachytalo na švestkách.

http://www.dofmaster.com/dofjs.html

Tady je teorie pro přírodu, avšak železniční praxe je trochu jiná. Na šroubcích, drátech a nápisech jsou rozdíly v kvalitě ostrosti vidět mnohem více.
24.03.13 - 11:11
681.004-8Moc pěkné. Již na miniatuře náhledu jsou vidět nové stožáry a ty v Bezpráví nejsou.
Jinak skvělý je předvěstník na 100 a současně je vidět, jak Pinďa nenaklápí u napáječky, přitom tady by to bylo velmi potřebné. Prostě to soudruzi nedomysleli stejně jako ve Zdicích.
23.03.13 - 9:42
1116186Parádní špionážní foto.
Nemá někdo k dispozici schéma stanice? Koukám, že Rakušáci, stejně jako Němci ignorují GoogleEarth snímky z minulého století s metrovým a horším rozlišením...
16.03.13 - 10:50
M 240.0Škoda jen, že tam není most. Jenže v té době to znamenalo zabavení filmu a výslech na policii (tedy VB).
Bohužel M240 ve mně nevyvolával žádné nadšení. Zvláště jeho půlminutový řev, než se pohnul mně přiváděl k šílenství (byl jsem z domova zvyklý na rozjezd laminátek).
Vyvrcholením byla poslední jízda z KVarů do Marní, kdy tato technická nepovedenost zcela zdechla v zastávce Mrázov. Naštěstí v té době ještě jezdily vlaky a v Ovesných Kladrubech byl manipulák, tak záchrana trvala asi jen 30 minut.
10.03.13 - 8:51
1116.235Skvělá kalendářovka bez komentáře.
Byl jsem tam před 22 lety v dubnu brzy ráno a mohu říci, že procházka po kamenném mostě je dost adrenalin. Ten nový plecháč je dostatečně široký, aby se tam dalo stanovat. Šířka oblouku je metr a k zábradlí je ještě kousek, takže od obrysu vozu tam máte min.2 metry místa.

Nějaké lezení po stráni nebylo možné, protože všude ještě byly ledy. Je to hnusné tmavé úzké údolí, které lze fotit skutečně jen kolem letního slunovratu. Bohužel jsme se nedočkali žádného vláčku. Tehdy jich jezdilo méně a my museli stíhat nějaký vlak v Landecku.

Nebyla by nějaká fotečka nového mostu přes Inn v Landecku? Sice to nebude kalendářovka, protože ani ze štaflí se nepovede toto, ale most ve městě z žabí perspektivy by mohl být také do galerie.
27.02.13 - 7:38
BB 7353Parádní kalendářovka. Pokud bude zařazena na kalendář příští rok, tak si ho jen kvůli této fotce koupím.

Co se týče pravostranného provozu, tak by mně zajímalo kdo na něj přišel. U nás se jen všeobecně ví kdo ho nařídil na silnicích.

Na Ferdinandce jako poslední kde byl levostranný mně vadí to, že bezhlavá změna na pravostranný žere kapacitu v nejzatíženějším úseku Olomouc - Hranice na Moravě. Asi jako kdybyste se rozhodli, že na D1 v úseku Mirošovice - Pávov budete jezdit vlevo. To by byla legrace a sto novinářů a tisíc policajtů by bylo auf. Tady je všechno v pohodě.
19.02.13 - 11:55
753.351-6Nádhera. Bohužel v té době jsem neměl moc šancí se dostat z Plzně na tuto trať. Poprvé v roce 1986 když jsem nocoval ve Varnsdorfu. Ovšem rychlík Plzeň - Liberec za 7 hodin přes Varnsdorf byl zážitek. Dnešních 5 hodin přes Prahu, kdy z vlaku vidíte většinu cesty auta, co to zvládnou něco přes 2 hodiny tak to je buď nuda, nebo k naštvání. Ale aspoň to jede jednou za 2 hodiny, nikoliv 2x za den jako za komunistů a Klause.27.01.13 - 10:39
844.005-9Ad R646 a Zdeans - v plzeňském kraji budou od dalšího GVD na trati 180. V tento okamžik tu měly být 4 a je tu jeden funkční. Naštěstí ostrý grafikon je až 2013/14, tak snad dorazí všechny.
Mnohem horší je to se Sysly. Na ty se udělal ostře oběh dvou souprav a je tu jeden funkční. Takže vlaky s ostrým obratem mají stabilně +10.

K povzdechům - zkuste se zeptat jakéhokoliv výrobce dopravního prostředku kolik stojí vozidlo při sérii 20ks nebo 500 (380 versus Taurus). To samé je zřejmě mezi Panterem a Flirtem. Je také jasné, že cizí výrobci klidně oželí soutěž na dvacet vozidel a nechají to místním, aby si trochu namastili.

Samozřejmě průser byl u 380, protože je lepší než dnes již o generaci starší Taurus. Němci se hodně museli snažit zdržovat schvalování, aby Siemens stihl zkonstruovat Vectron a urychleně ho schválit.
05.01.13 - 14:50