..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Komín":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 35      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
210.057-6Příští rok v režii patraku a BDs? Co že to, já myslel, že SŽDC provoz pater na Lipence zakázalo.. Nebo možná drážní úřad.05.10.15 - 21:29
113.003-8Tuším že jsou :/ :D22.06.15 - 0:33
80-30.012-6Do budoucna bych se 200 km/h nebál, to by podle mě smysl mělo. Ale 300 určitě ne. A prozatim 160 postačí. Chce to ale v první řadě zdvoukolejnit z Hradce až do Pardubic.29.03.15 - 17:22
80-30.012-6Mezi HK a Pardubicema snad max 200 km/h, více by podle mě nemělo význam, vzhledem k tomu, když jde navíc o spojení regionálního významu.28.03.15 - 21:20
T 499.0002Je možné, že tehdy hrálo tehdy hlavní roli RVHP, ale osobně se domnívám, že i zcela bez ohledu na RVHP bylo rozumné nezahájit sériovou výrobu - lokomotivy tohoto typu by na tehdejší síti ČSD a už vůbec na dnešních sítích SŽDC a ŽSR nenašly uplatnění. Tehdy se jezdilo sotva 120 na tratích hlavních, elektrifikovaných - elektrifikace se dále navíc šířila. A dnes si myslím o jejich nevyužití nemůže být řeč.23.02.15 - 20:47
754.050-3Onřej má namysli asi toto: http://www.elektrickevlacky.cz/images/MB1749254.jpg20.02.15 - 15:39
380.001-8Ondřej Fejar: nově dodávané kusy už nebudou, pokud ano, tak až za několik let, všech 20 objednaných již bylo Drahám dodáno. A pokud nějaké v budoucnu budou, asi určitě budou v najbrtu.30.01.15 - 20:23
681.003-0Nezastavování Pendolina dráhy zdůvodňují tím, že to tam stejně na zubačku nenavazuje. A co se týče koridorů, je pravda, že Slováci jsou na tom ještě mnohem hůř než my, v podstatě se to ve velkym rozjelo až loni (nebo teď někdy před 2-3 roky). Přeložka by snad měla bejt v plánu hned ve Štrbě - nová trať by měla bejt napřímená a uplně by se měla dnešnímu nádraží vyhnot. Zubačka by se měla ale protáhnout a napojit na novou trať. Nevim ale, jaká je situace dneska, psal to tu kdosi před pár lety.20.01.15 - 8:24
749.018-8krysař: silvesterovskej vlak na Kubovu Huť, každoroční akce02.01.15 - 16:42
130.002-9Jackub: nejsem proti, ale zatím nejsou stroje, které by je nahradily, resp. nejsou na ně peníze. A nákladní vlaky z koridorů vytlačit nemůžeme.05.10.14 - 20:48