..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Dobromil Retych":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 48      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
433.013 + 475.159Když se otočíš vpravo, vejdeš do klempírny :-)22.09.12 - 19:24
749.262-2Bližší informace - http://ekonomika.idnes.cz/mattonky-bude-prevazet-namisto-kamionu-vlak-f3e-/eko-doprava.aspx?c=A120816_094935_eko-doprava_spi20.08.12 - 22:14
749.262-2Terminál je v Mostkovicích u Prostějova!20.08.12 - 20:39
731.030-3J.B.: Jak to, že tedy lokomotivy řad 720 a 721, pocházející z konce padesátých let, netahají nádrže po kolejích? Přece jen jsou už šedesát let v provozu, zde - http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=4464&ppuser=13&sortby=f&sorttime=9999&way=asc - jedna z nejstarších. Dalších jsem viděl bezpočtu, i v CCCP, kde dostávaly zabrat daleko víc než u nás a stále jich je tam dost v provozu - všechny bez průhybu rámu.
Všechny modifikace motorů K6S230DR, používané v lokomotivách výroby ČKD (730, 731, 740, 742), jsou spojeny klikovým hřídelem "natvrdo" s rotorem jednoložiskového trakčního generátoru a tvoří s ním tak vlastně jeden celek. Tlumič torzních kmitů klikového hřídele je zásadně na volném konci klikového hřídele, ať se jedná o lokomotivu nebo nákladní automobil.
15.08.12 - 23:05
T 47.006Pěkný, stál jsem vedle Tebe na žebříku :-)03.07.12 - 23:14
1216Je to pěkné, z toho kopce naproti (Pouzdřanská step) je nádherný výhled na Mušovská jezera (http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=5970&ppuser=13). Jen ta flaška se mi nějak nezdá.18.06.12 - 13:40
240.086-9Protože mně laminy jezdí okolo oken, můžu s klidným svědomím napsat, že tahleta se co do krásy nátěru řadí do horní poloviny laminátkového pole :-)16.05.12 - 10:59
498.106IR: Je třeba se omluvit noch einmal, protože vzadu je T478.1002 :-)23.03.12 - 9:54
230.065-5Ke konci tohoto článku - http://spz.logout.cz/vozidla/230/230.html - lze najít, jak to bylo s BRKS a touto lokomotivou.
Navíc tato lokomotiva (a některé další družky) je zářným příkladem toho, jak lze dokonalý "obličej" pokazit použitím deskových smetadel á la 242, 363...
18.03.12 - 18:08
423.0145milos: tečna netečna, měl bys někde nastudovat, jak pracuje vůbec parní lokomotiva a zapřemýšlet taky, nemá-li nějaký vliv na výfuk směr a síla větru; pokud jsi svůj příspěvek myslel ironicky, tak jsem to nepochopil14.03.12 - 18:27