..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Doktor":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 23      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 262.1168Možná budu za hnidopicha, ale docela mi vadí styk střechy motoráku se silnicí. Tak nějak to neladí...12.03.12 - 0:41
M 131.1549Doplním Václava Vrtěnu - stručné, leč výstižné pojednání o vlečce z královopolského nádraží do mundurdepa na Šumavské se spojnicí tramvajové sítě s touto vlečkou na pomezí ulic Palackého a Kartouzská, včetně dobových snímků:
http://davar.cz/badatelna/xref/kom_vleckakenik.htm
09.03.12 - 22:00
M 131.1549Brněnská spojka tramvajové sítě DPMB s vlečkou BVV v křižovatce ulic Poříčí x Křížová x Vídeňská (spojení do/z ulice Křížová s kolejí ve směru Modřice):
http://mapy.cz/#x=16.594744&y=49.186855&z=17&u=w&rp=m&m=9mJzBxTq-XNPJFL7JuKaK9JZL7

http://tramvaj.wz.cz/pic_galerie/brno_caroline_10_10.jpg
http://tramvaj.wz.cz/pic_galerie/brno_caroline_10_12.jpg
http://tramvaj.wz.cz/pic_galerie/brno_caroline_10_13.jpg

Brněnská spojka tramvajové sítě DPMB s železniční sítí SŽDC v Králově Poli (spojení tramvajové smyčky Královo Pole, nádraží s kolejištěm nádraží Královo Pole):
http://mapy.cz/#x=16.596451&y=49.231554&z=16&u=w&rp=m&m=9mKFwx8DUi6tWpJ1VuJFUEJf8c&l=15

"Falešné" spojení v Olomouci, kdy tramvajové koleje končí na rampě nad železniční kolejí - nakládka a vykládka tramvají, poblíž nádraží Olomouc-město:
http://mapy.cz/#x=17.241937&y=49.595218&z=17&rp=m&m=9mKFwx8DUi6tWpJ1VuJFUEJf8c97BgWxVHIlNy4E6OLXODLUOnNFNdNS&l=15&q=olomouc&qp=16.592018_49.230387_16.600884_49.232720_16
09.03.12 - 19:54
140.085-2Johník: Nevím, jak s Jindřichem, ale určitě jsi se tam potkal se mnou. Přijel jsem na místo autem.16.02.12 - 14:22
743.009-3Red Bul: Žigulíků, Wartburgů a jim podobných obstarožních mohykánů silnic se v reálném provozu vyskytuje minimální množství a jejich vliv na přeplněnost silnic a znečištění ovzduší je takřka nulový. Do kategorie vozidel nesplňující normu minimálně EURO 3, tedy mezi zakázaná vozidla, by spadly krom mizejících Favoritů i hojně rozšířené Felicie, Fabie, Octavie a řada dalších vozidel starších více jak deset let. Tedy právě ta vozidla, která jsou nejvíce rozšířená a hlavně cenově dostupná i pro méně majetné. Jejich zákazem by došlo k ztížené dostupnosti automobilů, resp. nedostupnosti pro méně movité skupiny obyvatelstva, což s sebou nese svá negativa. Jsou oblasti naší vlasti a není jich málo, kde se člověk bez automobilu neobejde, aby mohl dojíždět do zaměstnání, k lékaři či na nákupy. A vzhledem k příjmům si tito lidé mohou dovolit právě jen starší ojetá auta. Představa, že poptávka po přepravě každého takového jedince bude uspokojena vlakem či autobusem, patří mezi představy idealisticko-naivní. Další skupinou, která užívá vozidla nesplňující normu minimálně EURO 3, jsou různí živnostníci se svými dodávkami, autobusy, nákladními vozy a speciálními nástavbami na podvozcích nákladních vozů. Obměna vozového parku za nejnovější stroje je mimo jejich finanční možnosti a logicky by tak přišli o svoji živnost, stejně tak, jako by jejich zaměstnanci přišli o práci.

Jen proto, že jsi vyjádřil svůj názor, který je odlišný od mého, tě za blbce nepovažuji. Každý má právo na svůj názor. Jiná situace by ovšem nastala, pokud bys tyto své názory chtěl prosazovat a zavádět v platnost.

Láďa Mlynařík: Ne, nevíme. Já například nevím, že to takhle (co vlastně?) dál nejde. Vlastnictví automobilu není lenost maskovaná za svobodu, ona to totiž svoboda je. Svoboda mobility, kdy si já dle svého uvážení vybírám čas i trasu přepravy, přestávky či momentální změny trasy, kdy nejsem limitován množstvím a objemem zavazadel, které mohu s sebou přepravovat.

Ve tvém okolí se vyskytují lidé vlastnící automobil, kteří na tom nejsou finančně nejlépe a musí se uskrovnit jinde, aby mohli automobil provozovat. I já takové znám. A v čem máš problém? Vlastnictví vozu si zvolili dobrovolně a je snad věcí každého jedince, jaké množství a mezi jaké položky rozdělí své finance.
12.02.12 - 23:13
743.009-3Ještě pro rozšíření obzorů - jak si vlastně představujete onu regulaci automobilů v praxi?12.02.12 - 9:53
743.009-3Já jsem pro regulaci prodeje kondomů, protože kdo souloží s kondomem, ten neplodí potomky, a proto je málo dětí a stát pak od nich v jejich dospělosti nevybere tolik na daních. A taky jsem pro regulaci vlastnictví fotoaparátů. Kdo si co má kde fotit, když obrazové informace mohou poskytovat prověření soudruzi z tiskové agentury, že? Co bychom tak ještě zregulovali...?

Automobil je spotřební zboží jako jakékoliv jiné a je jen na zvážení a rozhodnutí každého jedince, zda je pro něj automobil zbytný či nezbytný. Kupříkladu pro moji rodinu je nezbytný a jsem proto rád, že je snadná dostupnost automobilu pro každého, bez ohledu na majetkové poměry či příslušnost k nějaké skupině. Regulace vlastnictví věci jako je automobil na základě nějakých parametrů vskutku lze vnímat jako zásah do základního práva vlastnit majetek. Není mi zcela jasné, jak a čím bych přispěl pro dobro lidstva, kdybych se vzdal svého automobilu či by mi nebylo regulátorem ani dovoleno si automobil pořídit.

K fotografii - pěkná, bez výhrad, ostatně jak se dá u Petra Holuba i očekávat ;-)
12.02.12 - 0:52
751.335-1 + 751.149-6Nechci ochudit Martina alespoň o svůj názor na tuto fotografii a zdůvodnění mého hodnocení nízkou známkou: Jde o snímek krajiny s šedí a nevýrazností typickou toliko právě pro období mezi zimou a jarem, kdy už chybí sníh, ale jarní svěží zelené se zatím nedostává. I přes to lze v těchto podmínkách vytvořit oku líbivý snímek, pokud by byl fotografovaný objekt výrazný. Což však není. Většina vlaku se ztrácí za stromy, i samotná lokomotiva je kryta břízkami. Jinak by fotografie vypadala, kdyby stráň pod vlakem byla dřevin prostá. Jako snímek krajiny Jesenicka na přelomu zimy a jara ano, dokáže mě vtáhnout do sebe a nechat pocítit atmosféru březnového dne, jako snímek vlaku však ne.26.01.12 - 0:10
U 175.48Rabín: Tuší. Snímky, na něž odkazuji, jsou rok staré. Stav pomníku odpovídá (ne)údržbě, která je mu věnována, vystavení povětrnostním vlivům a doplácí na volnou přístupnost. Barva oprýskaná, kovové části zrezlé, celková omšelost, v interiéru odpad typický pro využití lokomotivy a vozu jako zázemí k trávení volného času místní omladiny - obaly od čipsů, prázdné krabičky od cigaret a nedopalky, rozbité lahve. Ale nelze hovořit o cílené devastaci, kovové díly nemizí ve sběrně, sprejerstvím nedotčeno. Nemyslím si, že by zdejší kraj byl dost temný, oproti jiným regionům a na poměry Slovenska jde o průměr s poklidnou atmosférou, byť i zde, ve Vígĺaši žije temná komunita ;-)20.01.12 - 13:31
U 175.48Současný stav lokomotivy U 175.48 v podobě pomníku vígĺašské lesní železnice, jenž jest k vidění v obci Vígĺaš u silnice I/50 Zvolen - Detva (ve směru do Detvy po levé straně téměř na konci obce):
http://lokomotivy.euweb.cz/U17548_1.jpg
http://lokomotivy.euweb.cz/U17548_2.jpg
19.01.12 - 21:41