| Fotka | Zpráva | Datum |
| 451.025-1 | D. C. díky za radu příště si budu dávat větší pozor a snad bude víc lidí zajímat obsah než forma/pravopis. | 03.11.13 - 14:25 |
| 753.601-4 + 753.602-2 | Davson díky za radu příště si budu dávat větší pozor a snad bude víc lidí zajímat obsah než forma/pravopis. | 03.11.13 - 14:09 |
| 451.025-1 | D. C. díky za upozornění já jsem měl předevšim namysli T3 jenž opravdu stejně jako panťáky vznikla koncem 60 let. Ano opravdu legenda dlouho nepřekonaná pokud vim tak ji překonali až ešusy/471. To co bilo mezi tim tak ne. Pantáky patřej o oklí Prahy stejně jako T3 k Praze. | 03.11.13 - 13:45 |
| 451.025-1 | Pěkný. Hezkej pohled na dožívající legendu (provozní veterán) 451/452. Prý maj bejt časem zachovaný pro historický účeli pouze dva exempláře 451.025 a 451.026. (1 souprava) a jak nato koukám tak ta 25 je zrovna ta na fotce. Jen tak dál a to nejen fota těch co maj bejt zachovaný pro budoucí generace. Fota klidně i historický z jejich 50letý éry. Nejstarší exempláře z let 1964-1968. Desing dělal stejný člověk jako T1 tj František Kardaus a i to obojí vzniklo v podobnou dobu. Legenda bila na svou dobu vmnoha ohledech vyjímečná a dlouho nepřekonaná. A to bilo obousměrnost, nízkopodlažnost a zašupovací dveře. Poslední dožívající soupravy nás ještě pár let dudou provázet biť jako záloha za ešusy. Tímto bych vzdal hold legendě než se celá odebere do železničářského nebe a zůstane nám jen ta jedna souprava pro nostalgický/historický jízdy. | 03.11.13 - 11:08 |
| 753.601-4 + 753.602-2 | Toje nejspíš mořinskej vápenec pro severočeské elektrárky Prunéřov a Tušimice že? Nedávno jsem měl štěstí na podobnej vlak při průjezdu Kladnem a vyfotil ho vedený 2 Brejlovcema (753.6 - prý jsou celkem tři) SD-KD a na postrku dva kocouři Vaimontu. Tohle mělo taky postrk a přípdně co? Taky jsou zajímaví pohledy na trať, nejen naní, z rozhledny Kožová hora u Kladna. Zmiňovanou rozhlednu vřele doporučuji. | 03.11.13 - 10:58 |
| 742.102-7 | Když už se zde bavíte o Buštěhradce přidám pár typů. Lze zde fotit náklady s mořinskym vápencem pro severočeské elektrárky Prunéřov a Tušimice. Nedávno jsem měl štěstí na náklad a při průjezdu Kladnem vyfotil náklad vedený 2 Brejlovcema (753.6) SD-KD a na postrku dva kocouři Vaimontu. Jsou zají maví pohledy na trať, nejen naní, z rozhledny Kožová hora u Kladna. Taky se daj fotit náklady na 093 s uhlim/vápencem do Kladna-Dubí pro elektrárnu Kladno ať zůstanu v okolí Kladna. Nadalší nápady z těchto míst musí potenciální autoři přijít sami. Zmiňovanou rozhlednu vřele doporučuju. | 02.11.13 - 21:51 |
| 749.121-0 | Hezký nejen Baeča ale i ty 2 vagony v nátěru ´´Vindobona´´. Škoda že jejezdí až navyjímky motor a vagony v tomhle nátěru dohromady. | 28.10.13 - 18:32 |
| 140.094-4 | Pěkný doufám že podobnýho využítí se dočkaj i Bardotky a neskončej všechny ve šrotu až na pár muzejních. Prostě že Barča fa Hanazalík nezůstane jedinou soukromou a časem jich bude víc. | 28.10.13 - 18:26 |
| M 262.1117+451.015-1 | Toto neni S34. Tu provozuje KŽC s 810/M 152 a už se zde otom i psalo. Úpravy to žádný nepotřebuje jeto foto ne obraz. Foto = z obrazení skutečnosti a obraz = upravený foto. Obraz může vytvářet i dojem starší fotky. Poznámka M 474 003 pi příde stejná jako názory ve včerejší diskusi k fotce 310 pod Troskama. Ani jedno žádný úpravy nepotřebuje. | 07.10.13 - 20:14 |
| 749.254-9 | Eber "cargo" nátěr sem patří taky. Jsou ho minimálně dvě verze a stejně jako korporátní nátěr čd - najbrt to dělalo studio najbrt. Korporátní nátěr čdc se alespoň cose týče barev stal inspirací k pozdějšímu korporátnímu nátěru čd. Proto maj oba různý odstíny modrý. Jen bokem studio najbrt dělalo i noví logo čt proto ptodobnost loga čt a čdc. | 02.10.13 - 23:25 |