Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 750.061-4 | Ad Stará Paka - je pravda, že obecně naše nádraží v rámci modernizací dost často pustnou, ale zrovna u Staré Paky se to dá trochu více pochopit. Je to nádraží na okraji malého městečka a letos byly přestupní vazby ještě více optimalizovány, takže ve stanici opravdu nemá mnoho cestujících potřebu se zdržovat. Před 10 lety jezdily po trati 030 dva páry rychlíků a po 040 jeden jediný - v úplně nevhodný čas a navíc měl ve Staré Pace psaný 20 minut pobyt kvůli čekání na přípoje. Na netaktové osobáky se tam přestupovalo stejně dlouho. Tehdy jsem si také došel koupit ke stánku na peronu něco na zub, dneska nevím kdy bych to stihnul. | 28.12.12 - 12:22 |
| 380.013-3 | Keprt: Tak jestliže bílý proužek má i jednička, beru zpět, přidávat se tam tedy nemusel. Jinak mně přijde Najbrt hodně studený od začátku (zvenku i zevnitř), ale pokud přijmu jako fakt že tyto barvy jsou dány a nebudou se měnit, myslím že v rámci možností se (po dlouhé době) podařilo hodně věcí vylepšit. Modrá střecha mezi ně tedy nepatří. | 17.12.12 - 13:35 |
| 380.013-3 | Honza: Určitě se o bílém proužku rozhoduje na GŘ? Homogenitu kazí (kazily) mnohem víc jiné věci než bílý proužek - s ním problém nemám, jestliže jednička má žlutý, dvojka ať má třeba bílý, lepší než žádný. Mnohem horší "pěsti na oko" jsou například nátěry lokomotiv s bílým čelem a lichoběžníkovou "rakví" na boku, která je sice u každé mašiny jiná, ale k jejímu tvaru se nehodí nikdy. Tady už se naštěstí někdo probudil a změnilo se to k lepšímu - nové schéma se silným modrým pásem kolem dokola. Dále se hodně změnily k lepšímu restaurační a ubytovací vozy, ty velké trojjazyčné nápisy jsou dobrý nápad. Bohužel zatím se nikdo neprobudil ohledně polohytláků BDs, které jsou celošmoulové, přičemž většinu lidí v nich stejně zajímají oddíly 2. třídy a ne služební prostor, takže by mohly mít třeba stejné schéma jako dvojka (s patříčnými nápisy), takhle tu homogenitu ruší dost. Moc nevím proč vůbec někdo vymýšlel schéma pro služební vozy, hytláky Ds vlastně už právě končí (také díky tarifní politice ČD "cyklisty v jižních Čechách nechceme"). | 17.12.12 - 10:20 |
| 743.010-1 | Neříkejte že by tohle turnusovaná Regionova nezvládla projet :-) | 17.12.12 - 9:45 |
| 754.048-7 | Rabín: Takové vozy mají např. Slovinci, jsou to původní "Goši" půlené 1./2. třída, kde byla většina "prvotřídní" části vybrakována jakože cyklovůz, takže v 1. třídě tam zbylo všehovšudy jediné kupé. Jezdí to například na rychlících Lublaň - Rijeka. | 14.12.12 - 12:33 |
| 742.343-7 | vikititor: Nevím jestli se kocouři ČD využívají i na Mn/Vn (na to má asi ČD Cargo svoje), ale opravdu jezdí do Potůčků jen v zimě? Nevím jak je to tam letos, řazení se měnilo, protože po cca 5 letech Němci opět povolili zajíždění Regionoh do Johanngeorgenstadtu - jezdily tam jen úplně na začátku a pak celou dobu už ne. | 12.12.12 - 13:18 |
| 3E/1-009 (ex 3E/1-64) | Rubmgaakutkt: Že je to paskvil napsal Petr Mlynář. Ale já s tím celkem souhlasím, myšleno je samozřejmě provedení korporátního nátěru přes světla. Kdyby se ty proužky s logem DB přesunuly nad světla (což se snad "smí", když to mají třeba 101 DB), vypadalo by to mnohem lépe. Jinak polský původ jsem nekomentoval, ale je pravda že výrobky Pafawagu mezi technickou špičku nikdy moc nepatřily. | 31.10.12 - 15:32 |
| T 478.1008 + T 478.1001 + T 678.0012 | Luxian: Já bych se skoro zeptal, co tam vůbec dělá nákladní vlak? :-) | 31.10.12 - 13:53 |
| 3E/1-009 (ex 3E/1-64) | Petr Mlynář: Paskvil to je, ale původní německá mašina na 3 kV DC? Je to přesně naopak, je to jen německý nátěr na původním starém polském krámu. Typ 3E/1 je dědictví po dolech Szczakowa, u PKP Cargo jezdí jako ET21. Kdyby chtěl DB Schenker Rail Polska jezdit s nějakou původní německou mašinou (zatím žádnou nemá, ani motorovou) po Polsku, už nemusí "polonifikovat" její světla. | 30.10.12 - 19:11 |
| FS E656.497 + ETR 600 | Farkač Karel: Tratě na 25 kV jsou na této mapě ty tmavomodré. První VRTka ("diretissima") z Florencie do Říma je ještě na 3 kV. Jinak se na 3 kV nějakých vyšších rychlostí v Evropě dosahuje jen v Rusku (Sapsan). http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/italy/italy.gif | 20.09.12 - 9:04 |










