..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Hromek":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
230.048-1Pěkné,bezvadná kompozice,editace,laminátka čistá jako víno.22.09.11 - 18:17
477.047Nádherná historie,opět gratuluji.Již tehdy přímé spojení Rumburk-Kolín.Trochu by mě zajímaly místa zbrojení papouška,pokud ovšem jel v celé relaci.Děkuji za ev.odpověď.22.09.11 - 18:14
T 435.003Martin Keppert:Ano,721 v provozu na Kubě už nejsou,zato tam nadále slouží 720 /T 435.0/.Na sklonku 80 let při vyřazování z provozu u tehd.ČSD se na nich ještě dělaly GO a několik ks jich bylo odprodáno /darováno v rámci internacionální pomoci/ na Kubu.22.09.11 - 18:08
T 435.003Drahos Svestka:Pravdu díte,pane Švestka,souhlasím s Vámi.Pěkná fotografie,podobná stejného stroje zde už jednou byla.Také mám pro tyto stroje slabost,i když také pro jejich větší odvozeniny T 458.1 /721/.Také 6-ti válec,větší rychlost je někdy výhodou.U nás již pouze jako muzejní /721.033,190,222/,zato u ZSSK Cargo jsou dosud nasazeny v hojném počtu.Např.SRT Košice,Nové Zámky,Spišská Nová Ves,Zvolen,Žilina.A také jsme je exportovali-SSSR,Polsko,NDR,Indie,Albánie,Irák /tropiko střecha/,ad.Časy se ovšem změnily,-dnes koukáme do zahraničí s otevřenými ústy....21.09.11 - 18:01
T 435.003Karamola: Jak vidíte,v provozu jsou.Ovšem ne v pravidelném a u ČD,zde jako majetek Obč.společnosti "Posázavský pacifik".A GO určitě stála za to,uchovat tahle jednoduchá a spolehlivá HV pro další generace.Pokud je chcete spatřit v TS,tak u ŽSR na záloze,posunu nebo na Kubě.21.09.11 - 17:23
475.1142Gratuluji ke vzácnému historickému snímku.Je to z doby,kdy tyhle páry byly turnusově nasazeny za neschopné T 478.3 LD Brno.Ještě na podzim r.1979 měla pravidelný turnus 475.101 na 1 páru Os Brno-Č.Třebová.04.09.11 - 15:29
162.114 RegioJetre 753006:No,nevím,co máte na mysli pod pojmem "jančuroprdolezců",ale osobně vidím trochu markantní rozdíl mezi "koženkami NDR" ČD a těmihle vozy.Je to potřeba zhodnotit tak nějak komplexně.Ono se 40 let spinkalo poklidným spánkem,i nyní,po "sametistanu" scházela celková koncepce železniční dopravy.Takže pro koho např.vyvíjet nová žel.vozidla,když nějaký "takyodborník" z KÚ neráčí dát na provoz např.lokálek finance a raději preferuje autobusovou dopravu.01.09.11 - 12:04
Ge 6/6 I Nr. 415 RhBMoc hezké.Přemýšlím,jak to dělají,že nejezdí po trávě a trať není obrostlá pěkným hustým křoviskem?Zřejmě mají správné lidi na správných místech.To se pak fotografuje!!01.09.11 - 11:52
820.105-5 + 820.099-0No vidíte,jak jsme byli skromní,co se týká komfortu,rychlosti,hlučnosti ad.Dnes jsou všichni nespokojeni se vším.28.08.11 - 12:59
451.018-6Pěkné,panťáky stále v provozu.Také by mohli nějaké nasadit na relaci Č.Třebová -Zábřeh na Mor.,a uvolnit Regionovy.Ale jinak vidím,jak koridór pěkně zarůstá.....28.08.11 - 12:50