..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "OndraJ":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 20      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
851.008-3 ZSSKAdam: no já nevím, co ty považuješ za motorový vůz, ale na této sloup trčí jedině z vozu vlečného; a když si spočítáš délku vozidla vs. vzdálenost mezi sloupy, tak to z tohoto hlediska ani lépe nakomponované býti nemohlo...05.04.06 - 13:18
854.001-5240.025: zalezi na tom, v jake fazi cesty; rozjezd je na 70-100% výkonu a po dosažení traťové rychlost na její udržení stačí (jede-li bez zátěže) daleko méně (obvykle 0-20%; dle sklonu trati); a v osobní dopravě s malými přepravními nároky není efektivnější vozidlo, než sólo motorový vůz ;)25.03.06 - 12:40
ST43-358trochu dokumentační, ale to návěstidlo to vhodně doplňuje a má to pěkné pozadí23.03.06 - 21:38
350.001-4no, je to trochu natěsno, ale tohle se mi jinak celkem líbí, je to přijatelné23.03.06 - 21:37
754.004-0České vozy jezdily na R810/811 Horehronec praividelně až do GVD 2003/2004. Šlo o A a B DKV Praha, obrat byl z R424 Laborec (Praha-Humenné). Jedině slžební BDs mezi nimi jezdilo slovenské.23.03.06 - 17:59
163Je zbytečné to řešit, v artu už to je ;)21.03.06 - 23:39
242.280-6ten bok byl zřejmě zesvětlovaný už předtím, a jde hodně do šeda20.03.06 - 22:31
1142.702-8Jen technická poznámka na okraj: nejedná se o postrk, ale o sunutou soupravu s řídícím vozem v čele ;)17.03.06 - 15:10
742.046-8Hnupik: nejspíš proto, že a) na 4 vozy by byly potřeba 2x810 a tím i 2 strojvedoucí b) správně to má tahat 842, toto je pouze (byť víceméně pravidelná) náhrada13.03.06 - 20:42
810.277-4Paolo3: co tím Nick chtěl naznačit je, že hlasování je většinové, a pokud fotka projde, je úplně jedno a na její další existenci nebo hodnocení to nijak neovlivní, jakým poměrem... Proč tě tedy tedy tak drásá, že fotka nedostane všechny hlasy kladné a projde např. 3:1, nebo 3:2, když na tom stejně nezáleží?? (zde ještě není rozhodnuto, avšak v jiných případech tak tomu bylo)13.03.06 - 15:24