| Fotka | Zpráva | Datum |
| 851.008-3 ZSSK | Adam: no já nevím, co ty považuješ za motorový vůz, ale na této sloup trčí jedině z vozu vlečného; a když si spočítáš délku vozidla vs. vzdálenost mezi sloupy, tak to z tohoto hlediska ani lépe nakomponované býti nemohlo... | 05.04.06 - 13:18 |
| 854.001-5 | 240.025: zalezi na tom, v jake fazi cesty; rozjezd je na 70-100% výkonu a po dosažení traťové rychlost na její udržení stačí (jede-li bez zátěže) daleko méně (obvykle 0-20%; dle sklonu trati); a v osobní dopravě s malými přepravními nároky není efektivnější vozidlo, než sólo motorový vůz ;) | 25.03.06 - 12:40 |
| ST43-358 | trochu dokumentační, ale to návěstidlo to vhodně doplňuje a má to pěkné pozadí | 23.03.06 - 21:38 |
| 350.001-4 | no, je to trochu natěsno, ale tohle se mi jinak celkem líbí, je to přijatelné | 23.03.06 - 21:37 |
| 754.004-0 | České vozy jezdily na R810/811 Horehronec praividelně až do GVD 2003/2004. Šlo o A a B DKV Praha, obrat byl z R424 Laborec (Praha-Humenné). Jedině slžební BDs mezi nimi jezdilo slovenské. | 23.03.06 - 17:59 |
| 163 | Je zbytečné to řešit, v artu už to je ;) | 21.03.06 - 23:39 |
| 242.280-6 | ten bok byl zřejmě zesvětlovaný už předtím, a jde hodně do šeda | 20.03.06 - 22:31 |
| 1142.702-8 | Jen technická poznámka na okraj: nejedná se o postrk, ale o sunutou soupravu s řídícím vozem v čele ;) | 17.03.06 - 15:10 |
| 742.046-8 | Hnupik: nejspíš proto, že a) na 4 vozy by byly potřeba 2x810 a tím i 2 strojvedoucí b) správně to má tahat 842, toto je pouze (byť víceméně pravidelná) náhrada | 13.03.06 - 20:42 |
| 810.277-4 | Paolo3: co tím Nick chtěl naznačit je, že hlasování je většinové, a pokud fotka projde, je úplně jedno a na její další existenci nebo hodnocení to nijak neovlivní, jakým poměrem... Proč tě tedy tedy tak drásá, že fotka nedostane všechny hlasy kladné a projde např. 3:1, nebo 3:2, když na tom stejně nezáleží?? (zde ještě není rozhodnuto, avšak v jiných případech tak tomu bylo) | 13.03.06 - 15:24 |