Komentáře uživatele "Flaizer":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| U 37.002 | Honza: taky koukám že ČB, je to dobře zpracované foto. Spíš si představuju namísto stávajícího fotografa pána s buřinkou u své trojnožky s měchovým fotografickým přístrojem mačkajíc gumový balónek v jedné ruce a držíc T blesk s oblakem dýmu v té druhé :-) | 24.11.09 - 14:50 |
| ČS-4 232 + VL10-781 | Traimann: tak jestli to bylo foceno za jízdy, tak to chválím...jinak dík za škodovku, takhle vidíme, že pod značkou Škoda nejsou jen žehly, gorily, esa či bobiny... milos: myslím, že je to opravdu jenom klam, stačí se podívat na umístění dveří na škodovce, pak o kousek blíže okna kabiny a teprve oko uvidí, jaký je to ve skutečnosti velký kolos (v porovnání třeba s laminátkou či krysou) | 24.11.09 - 7:51 |
| 263.010-1 | Tahle fotka mi připomíná dobu, kdy člověk unavený z denního namáhavého vydělávání nasedne do vlaku a nechává se unášet tmou ke svému domovu. Mozná bych se pokusil o HDR, ještě jednou to exponovat s delší expozicí (použít třeba braketing) a tmavé místa překrýt z přeexponované fotky tak aby byli vidět detaily v tmavých částech, ovšem pokud není po ruce stativ, tak se 2 totožné fotky těžko povedou. | 23.11.09 - 17:40 |
| ČS-4 232 + VL10-781 | Filip Janev: ani nic zvlástního na nich není, když vedle té červené Škodovácké E62 vznikali naše Gorily 350 ... to ještě ty mašiny docela vypadají slušně, narozdíl od některých třeba polských strojů Vím, že se na zhlaví obtížně fotí, jenom bych fotku o ten rozpůlený vagon vlevo trocha oříznul nebo bych ho zabral celý. | 23.11.09 - 17:34 |
| 387.043 | topič: Možná mi paměť tolik neslouží, jenom tu nemusí každý hýřit údaji vypisovaných z encyklopedie... Mikáda ovlivnili železnici u nás a to bezesporu, takže i přes nastolené řežimy a politické strany ovlivnili nás všechny, protože je to jeden z unikátů vyrobených našimi předky v naši maličké zemi a to si musíme uvědomit stejně tak, jako si uvědomují svoji železniční historii Britové, u kterých se dochovalo spoustu lokomotiv a které i přes svůj věk stále jezdí... a u nás? alespoň těch pár spolků se snaží udržovat některé stroje v kondičním stavu, bez nich by byli jen zrezivelé zbytky. | 12.11.09 - 7:33 |
| 387.043 | Drahoš: souhlasím, takovýto člověk ani netuší, co tato lokomotiva znamená, kolik lidí a nákladu přepravila, kolika lidem ovlivnila život, mohu snad říct, že ovlivnila celé Česko(Slovensko)? takže se to týká každého z nás, snad se to tak dá říci... Navíc tu byla o řadu let dříve, první kus vyjel 1926, také tyhle stroje zažili zrod našeho národa a byli tu dřív než nějaké kříže s barevným pozadím! Navíc v letech jejího vzniku byla na nejvyšší technické úrovni v Evropě, proto si zaslouží veliký obdiv a nespornou úctu ikdyž je to jen parní mašina. Tomáš: Albík 498.106 jezdit nebude, snad ale můžeme jásat, že po 3 letech dali slovenští kolegové 498.104 do kupy a na další roky bude jezdit, osud naší 498.022 se také blíží, jsem zvědav, jestli neskončí vedle Mikáda :-( EDIT: Málem bych zapoměl, tahle kráska ovlivnila dizajn našich lokomotiv, od tý doby se Škodovka podřizovala více dizajnu, potom už vyráběla jen dizajnově sladěné stroje. | 11.11.09 - 22:01 |
| 387.043 | p. Drahoši, jak jsem při Vaší minulé "Mikádové" fotce psal, že určitě máte ještě něco schované, tak se to teď potvrdilo, za tuto moc děkuji. Navíc je to pěkný snímek, který by ani v BW nevypadal tak, jak vypadá barevně. Když vidím takovouto krásku a to ještě když mohla jezdit, vybavím si kolik se dochovalo a renovovalo historických aut, motorek a dalších unikátů. Bohužel u železnici to tak u nás v Česku moc neplatí, ikdyž tu dráha byla dřív jak auta, ikdyž se pro republiku parní stoje nadřeli skoro do rozpadnutí, ikdyž díky ním jsme tam kde jsme, je však mrzuté, když zrezivělé pomníčky parních mašinek zarůstají v zapomění a utápí se v zeleni. Heslo "Tato bankovka je podložena prací 50 tendrů" bych klidně na lidovou 100Kč bankovku dal, protože je to pravda. Mikádo se už z historických důvodů mělo dochovat fukční, problém je stejný jako všude a to jsou finance...nezbývá nám nic jiného, jen odkaz ve formě fotografií, vyprávění dědečků(možná ještě nějaké to DVD "Železný dědek") a s každou novou generací se tyto vzpomínky vytrácejí stejně rychle, jak další generace nastoupila. Díky pane Švestka, jsem si opět hezky zavzpomínal, tahle fotka je prostě jiná, než ty dnešní digitální, prostá a pěkná. | 11.11.09 - 13:56 |
| 810.055-4 | Payusovi se eště jednou omlouvám, měl to být jen názor...ostatní fotky má výborné, ale tahle mi nesedí | 05.11.09 - 15:34 |
| 810.055-4 | Topič: Ke svým fotkám jsem také kritický, dost jich raději nepouštím z foťáku dál...většinou se mi schálené fotky líbí, ale u některých dle "kritiky" se zkrátka divím, že prošly. | 05.11.09 - 11:44 |
| 810.055-4 | Payus: já tam vidím jen ten motorák, kolem něj tam toho moc na sledování není (proto středovka) a zdá se mi useknutá z prava. Tolik bych nezoomoval, aby to kouzlo ty noční lokálky bylo víc vidět, které tam prostě nevidím... | 05.11.09 - 11:40 |










