Komentáře uživatele "zn1124":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 475.171 | pro Retych: Pamatujeme jízdu Skaličáků s dělnickým vlakem v 15.20hod.z Brna hl. z třetího nástupiště.Jelikož, ale tahal 7vozů Bai, tak jezdili dvě433 (opět se ptám, nebude mít p.Drahoš foto??)Byla to krásná podívaná !!! Celkově tenhle turnus byl záměrně postavený, aby se lok 433 dostal večer na ráno do pravidelných oprav Brno-dolní ze Skalice n.Sv.Už jsem si myslel,že nikdo nepamatuje. | 22.06.09 - 11:14 |
| 423.055 | Krásné vzpomínky, ale pánové velice nepopulární v depu. Ráno, když se sjelo ze špičky do řady třeba 8-10 strojů (Brno-dolní) z různých tratí to muselo odsýpat. Většinou všichni spěchali domů. Tam popílek padal do kanálu a tak vyčistit kontejner, když byl plný atd a atd. A hlavně fyzicky těžká práce. Opět jen díky p.Drahoši. | 12.06.09 - 10:22 |
| T 679.1578 + T 679.1168 | vlad, pamatuji si, že depo BRNO-Maloměřice, dostalo jubilejní T679 1200, tak dlouho jezdil Sergej napucovaný. Mám tušení, že byl v soc.péči brigády BSP. Bylo kolem toho hodně slávy,fotografů a novinářů.Psal se rok 1971-73 ? Možná-snad pan Drahoš, NEMÁ foto ??? | 10.06.09 - 20:36 |
| 464.202 | Kdyby na obrázku nebylo trakční vedení, tak foto jako na přelomu 60/70 letech. Chvíli v turnusu měly Rosničky 464 201+202 v turnusu jeden z párů Os-804 a zpět R-263 a při podívání se na www, tak přesně tak Rosničky "řádily" na trati 33a, ale u R 263 měly 9-10 vozů a kromě 1x Aa-staré 1x Da staré, byly už všechny takové vozy.Krásný snímek i krátké video na www.je pěkná vzpomínka. Děkuji pánové. | 10.06.09 - 18:45 |
| 556.0203 + 434.2339 | Krásná vzpomínka pane Drahoši.Jak na vozbu uhlí v roce 1976 do Oslavan a když vidím 434, tak posun do Hrušovan n J. Kuriozita (tak dnes beru), když jsme vozili mokrý štěrk do Dukovan na stavbu přehrady. V předu 556 22těžkých vozů se štěrkem a dozadu nám dali (zbyla v depu) 475 101(tam jsem topil). Jak se vše vysypalo na vlečce za Náměští nad O.tak po zpátky do Bm-Maloměřic, kde vozy přebíral Sergej a jel do Tovačova. Práce na tu dobu moc zajímavá byla i nebyla, protože pára pomalu končila a všichni se dívali na čistější práci na motorech nebo na elektrikách,kde už, ale jezdili většinou všichni služebně starší. | 07.06.09 - 17:38 |
| 464.202 | pro Nechic: nezúčastňuji se Vaší diskuze, ale za starých časů by nikdo neposkládal takové soupravy, jako je někdy vidět na soupravách historických jízd.Ke starým dřevákům, dát do soupravy čtyřnápravový vůz, byl konec plynulé jízdy. Brzdění škubalo a fira vždy říkal "jel jsem jako učeň" A to někdy stačilo, když souprava měla 8vozů Bai a byl tam 1vůz "maďar" novější řady a jízda-tedy brzdění bylo škubavé.Ale Rosnička je tam pěkná. | 18.05.09 - 20:14 |
| 477.040 | Ano Drahoši, papoušek pěkně jemně ševelil. Když se Brněnský papoušek dostal na rychlík Bohumín(Přerov-Brno) tak s 9ti "maďary"(Bai-Ba) mezi Kojetínem-Přerov rovnou 100km svištěl.Jen ten železný most u Kojetína, přes řeku Moravu zahučel. | 22.04.09 - 10:16 |
| T 478.3223 | Krásné Drahoši a vidím,že jsi se dostal až dole na jih k točně. Bílé brejle a pluh pruhovaný byl standart, do doby než začal být "Brejlovec"celý červený asi od 1975.Brňáci si stále dávali pod boční čísla na loko znak Brna.Začala to stroj.četa T 478 3064 (jezdila jen na Liberečáku).Děkuji. | 18.04.09 - 17:19 |
| 524.1110 | Borovičko: nevím kolik máš roků,ale Tvé názory jsou mimo mísu. Trochu jsem se také svezl na párách,ale nebyl jsi v době,když jak píšeš o normalizaci. Stroj,který neměl hvězdu,byl stroj NESCHOPNÝ a nesměl opustit depo. Při průjezdu vlaku nádražím, výpravčí nezdravil strojní četu,ale zdravil hvězdu na lokomotivě-symbol pracujících !!! Otec,když odsekl kladivem a majzlem v Č.Třebové hvězdu z 477 008 a vhodil do popeliště a kolega to oznámil,šel na 2roky z rychlíkové skupiny jezdit v Brně na dolním na záloze.Tvé názory na vědomí opravdu neberu !!! | 01.04.09 - 20:22 |
| 475.194 | Drahoši,"konečně" také něco z Brna-dolní. Opět krásná vzpomínka.Děkuji. | 01.04.09 - 19:09 |










