| Fotka | Zpráva | Datum |
| 240.105-7 + 240.067-9 | Pěkný snímek. | 23.08.11 - 13:57 |
| 380.005-9 + 1216.235-2 | re Astartoth:V okolí Svitav/260/ může tenhle stroj-380,klidně využít rychlost 140-160 km/ h.v úseku Opatov(za obloukem) -Svitavy Lačnov-žst.Svitavy/českotřebovské zhlaví/ a dále žst.Svitavy /brněnské zhlaví/-Svitavy Lány-zast.Hradec n.Svitavou.Výjimku tvoří oblouk u zast.Svitavy-Lány.Otázka zvýšení rychlosti v těchto úsecích ale stojí trochu jinak//zejm.nasazení vhodných vozů/. | 16.08.11 - 15:09 |
| T 435.003 | re Vojtěch Beran:Majitelem T 435.003 je Obč.sdružení "Posázavský pacifik",opravy dokončeny během r.2010 v Lokomontu Brno,TBZ provedena 29.9.2010 na trati č.340. | 16.08.11 - 14:45 |
| 380.005-9 + 1216.235-2 | Pěkná a zajímavá fotka a malý rating."Messerschmidta" zřejmě přepravují do Rakous,aby ho tam mohli zabavit.... | 15.08.11 - 13:07 |
| 810.586-8 + 810.533-0 | Ten strom brzy spadne na trať.Škoda,že SŽDC nemá vlastní dřevozpracující závody.Mohli by si přijít na pěkné peníze. | 10.08.11 - 21:27 |
| 1016.044-8 | jan lamač:Až na skutečnost,že tam nemají takový nepořádek kolem tratí.A tím nemyslím dnes i zarostlý I.koridor.Konkrétně v pá.5.8.jsem absolvoval "okružní inspekční cestu" vlakem Brno - Havl.Brod-Světlá n.Sáz-Ledečko-Kolín-Brno.Ve většině případů zapomeňte na nějaké foto bez křovisek!! | 08.08.11 - 19:16 |
| 810.053-9 + 735.125-7 + 820.100-6 | Nespletl jste se v datu pořízení fotografie-6.2.1992?Mám dojem,že k tomuto datu byly 152.0 a T 466.0 už přečíslovány.A také si nejsem jist,jestli T 466.0125 už nebyl v tu dobu ve šrotě....Jinak pěkná historie. | 15.07.11 - 22:43 |
| Letní odpočinek u trati... | Téměř každodenní-letní/pokud neprší/ obrázek od jezera u OTV.Akorát dotyčný je tam nějak osamocen..... | 11.07.11 - 21:13 |
| Bratislava 1967 | Před těmito čb.fotografiemi hluboce smekám.A ještě více před pracovním nasazením fírů a jejich pomocníků-topičů.Jinak není co dodat,vše potřebné se dá vyčíst z fotografií a z vlastních vzpomínek.... | 11.07.11 - 21:00 |
| T 679.013 | Super historické foto.Pokud je mi známo,ke konci provozu pomerančů nabízela česká strana Slovákům několik "čmeláků"jako výměnu za 1 tuhle mašinu,coby muzejní provozuschopný exponát v ČR.K dohodě ovšem nedošlo,nebyla s nimi řeč.... | 07.07.11 - 19:08 |