..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Hromek":

  1 ... 7 8 9 10 11 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
240.105-7 + 240.067-9Pěkný snímek.23.08.11 - 13:57
380.005-9 + 1216.235-2re Astartoth:V okolí Svitav/260/ může tenhle stroj-380,klidně využít rychlost 140-160 km/ h.v úseku Opatov(za obloukem) -Svitavy Lačnov-žst.Svitavy/českotřebovské zhlaví/ a dále žst.Svitavy /brněnské zhlaví/-Svitavy Lány-zast.Hradec n.Svitavou.Výjimku tvoří oblouk u zast.Svitavy-Lány.Otázka zvýšení rychlosti v těchto úsecích ale stojí trochu jinak//zejm.nasazení vhodných vozů/.16.08.11 - 15:09
T 435.003re Vojtěch Beran:Majitelem T 435.003 je Obč.sdružení "Posázavský pacifik",opravy dokončeny během r.2010 v Lokomontu Brno,TBZ provedena 29.9.2010 na trati č.340.16.08.11 - 14:45
380.005-9 + 1216.235-2Pěkná a zajímavá fotka a malý rating."Messerschmidta" zřejmě přepravují do Rakous,aby ho tam mohli zabavit....15.08.11 - 13:07
810.586-8 + 810.533-0Ten strom brzy spadne na trať.Škoda,že SŽDC nemá vlastní dřevozpracující závody.Mohli by si přijít na pěkné peníze.10.08.11 - 21:27
1016.044-8jan lamač:Až na skutečnost,že tam nemají takový nepořádek kolem tratí.A tím nemyslím dnes i zarostlý I.koridor.Konkrétně v pá.5.8.jsem absolvoval "okružní inspekční cestu" vlakem Brno - Havl.Brod-Světlá n.Sáz-Ledečko-Kolín-Brno.Ve většině případů zapomeňte na nějaké foto bez křovisek!!08.08.11 - 19:16
810.053-9 + 735.125-7 + 820.100-6Nespletl jste se v datu pořízení fotografie-6.2.1992?Mám dojem,že k tomuto datu byly 152.0 a T 466.0 už přečíslovány.A také si nejsem jist,jestli T 466.0125 už nebyl v tu dobu ve šrotě....Jinak pěkná historie.15.07.11 - 22:43
Letní odpočinek u trati...Téměř každodenní-letní/pokud neprší/ obrázek od jezera u OTV.Akorát dotyčný je tam nějak osamocen.....11.07.11 - 21:13
Bratislava 1967Před těmito čb.fotografiemi hluboce smekám.A ještě více před pracovním nasazením fírů a jejich pomocníků-topičů.Jinak není co dodat,vše potřebné se dá vyčíst z fotografií a z vlastních vzpomínek....11.07.11 - 21:00
T 679.013Super historické foto.Pokud je mi známo,ke konci provozu pomerančů nabízela česká strana Slovákům několik "čmeláků"jako výměnu za 1 tuhle mašinu,coby muzejní provozuschopný exponát v ČR.K dohodě ovšem nedošlo,nebyla s nimi řeč....07.07.11 - 19:08