Komentáře uživatele "doomlukas":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 749.039-4 | Kubar: Stačí se podívat na idos. Vlak 2 h 39 min, bus STUDENT AGENCY 2 h 20 min. | 05.03.10 - 19:57 |
| 749.039-4 | vjta00: Do Českých Budějovic můžu taky jet mnohem rychleji a levněji busem. A na vlacích EC/IC směr Ostrava jezdí Bee272 a zcela běžně i B a Bc, takže opravdu žádná kvalita. Z našich vozů jsou skutečně dobré jen Ampz a Bmz a možná (s přivřením obou očí) ještě podruhé rekonstruované movácké vozy, jinak jsou pěkné vozy na vlacích EC zahraniční. | 05.03.10 - 11:26 |
| 742.281-9 | Mě nákladní vlak na regionální trati (resp. jakýkoli manipulační vlak) vždy potěší. Přijde mi to i zajímavější než třeba nějaký ten brejlovec s osobním vlakem. | 02.03.10 - 15:24 |
| 754.030-5 | címa: Na K-report kouknu jen občas a ani tam nejsem registrovaný, tak to mi uniklo. | 02.03.10 - 12:45 |
| 754.030-5 | bredy: Odpolední pár 793/792 ale jede jen do Doudleb, stejně jako ty spěšné vlaky vedené 854. Takže v úseku Doudleby - Letohrad skutečně jen dvakrát za den. | 02.03.10 - 12:31 |
| 754.030-5 | címa: Jezdí, ale už jen dvakrát za den, ráno do Hradce Králové a večer zpátky... Aspoň ty spěšné vlaky z Hradce Králové by mohly jezdit až do Letohradu, zas o tolik dráž by to nevyšlo a bylo by více cestujících. Možná by to nakonec ani dražší nebylo, protože roztržení vozebního ramene zvyšuje náklady na personál a snižuje efektivitu vozidel, což obojí prodražuje provoz. A rozdíl ve spotřebě pohonných hmot a platbě za dopravní cestu v úseku Doudleby - Letohrad mezi 854 a 810/814 není tak velký. Přestupování v Doudlebách tak akorát vyžene cestující, kteří si zvykli na dvouhodinový takt přímých vlaků Hradec Králové - Letohrad. :-/ Hrozně je to tam teď zprasené. | 02.03.10 - 10:56 |
| 814.013-9 | Vůbec nechápu, jak tady může někdo chválit tak otřesné a vzhledem k užitné hodnotě nehorázně drahé vozidlo jako regiošuk. Uvědomte si, že skleňáků (810) mělo být původně jen něco kolem 100 kusů pro ty nejzapadlejší regionální tratě. Tomu byla plně přizpůsobena jejich konstrukce, původně neměly být dodávány ani přípojné vozy a vůbec se nepočítalo s tím, že by někdy mohly jezdit na hlavních tratích. Pro významnější výkony mělo být dodáno asi 400 motorových vozů řady 860. Československý průmysl vzhledem k vytížení výrobou pro SSSR ale nebyl ochoten řadu 860 dodávat. Nakonec, když se situace nelepšila a ČSD nutně potřebovaly motorové vozy, tak v podstatě ze zoufalství objednaly velké série skleňáků. Takže jejich velké množství je takovým smutným omylem. A my, místo abychom se tohoto omylu konečně zbavili, tak ho zachováváme dál do budoucnosti tím, že ze skleňáků dělámě strakaté příšery, které si zachovávají všechny jejich negativní vlastnosti. Dnes nemá na kolejích vozidlo s rychlostí 80 km/h a tak otřesnými chodovými a dynamickými vlatsnostmi, které nikdy neumožní atraktivnější jízdní doby, vůbec co pohledávat. Už dnes je regiošuků více, než mělo být původně skleňáků a upřímně mě děsí, že mají přibývat další. Regiošuky nepřilákají žádné nové cestující a jsou pro železnici akorát cestou do pekel. Z jejich velkého počtu vyplývá, že musí být nutně nasazovány i na pro ně naprosto nevhodné výkony. A vůbec není pravda, ža nahrazují jen 810+Btax, nahrazují i mnohem rychlejší a pohodlnější vozidla. Když si pomyslím, že za srovnatelnou nebo ne o moc vyšší cenu by mohly být třeba nové motorové vozy z Polska, které jsou kvalitativně úplně jinde... Škoda mluvit. Já teď tímto otřesným křápem jsem nucen jezdit při svých cestách z Přerova do Lanškrouna, protože nahradily klasické soupravy mezi Zábřehem a Českou Třebovou (vlaky z Přerova teď jezdí bohužel jen do Šumperka). Jak rád vzpomínám na poměrně pohodlnou cestu v Bdt280, kterými jsem se pěkně bez přestupu vezl z Přerova až do Rudoltic. Klasické soupravy jezdily rychle, svižně a tiše. Regiošuk je herka líná, která se sotva rozjede na nějakých 70 km/h a už se může rozpadnout. Snad každému, kdo do toho vleze, musí být jasné, o jak odporný bastl, nemající nic společného se soudobými moderními vozidly, se jedná. Minule nás naprosto s přehledem na trati předjel nákladní vlak. Hluk větší snad než v původním skleňáku a i na nedávno rekonstruované koridorové trati to skáče jak koza! A na tom kousku z České Třebové do Zábřeha to má jízdní dobu delší o 8 minut než klasická souprava. Jestli tohle považuje někdo za nějaké zlepšení... | 01.03.10 - 12:35 |
| 740.735-6 | Snímky z vleček pro mě patří mezi nejzajímavější, uvítal bych více takových. | 14.02.10 - 19:09 |
| 754.020-6 | Qvído: Já jsem jel Pradědem v neděli a nebyl ani poloprázdný... | 20.01.10 - 12:14 |
| 754.020-6 | Ten krokodýl se jen veze, nebo taky pomáhá? V takovém příkrém stoupání trochu šílená souprava a řekl bych, že i předimenzovaná. V minulém JŘ jezdily rychlíky do Jeseníku třívozové a teď mají najednou o 2-4 vozy více. | 19.01.10 - 18:17 |










