..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
150.226-9Moc pěkné. Tato trať by si už zasloužila trochu lepší údržbu.
k JTB - ano pro všechny fotografy musím sdělit, že kolem 10. října +/-týden je nejkrásnější focení. Je však závislé na množství srážek v druhé polovině srpna a v září.
30.08.12 - 20:32
40.0076-6Vynikající! Ví někdo jaký má výkon? Naše laminátka měla cca 5Mega, Němci do jejich 103 nacpali 8Mega.16.08.12 - 10:22
T 466.0286Pěkné, jen ten most vypadá jako by byl na ODStřel do nějakého válečného filmu.30.07.12 - 18:34
T 435.0139Skvělá fotka.
Ke zvýšení traťové rychlosti dle novelizace ČSN 73 6360 Z 1997 a nsl. DOJÍT NEMŮŽE. Ovšem pokud tam nebylo z důvodu shnilého svršku zavedeno trvalé omezení, tak i padesátku lze považovat za zvýšení rychlosti.

Očekávám, že někdo místní to objasní. Děkuji.
30.07.12 - 18:32
840.003-8Díky za odkaz L.Armstronga. Jsou tam i příklady úspory tělesa jak jsem psal a také hodně zubatých drah. Je tedy jasné co bude do Kořenova až se bude po XXX letech rekonstruovat.25.07.12 - 6:32
1144Děkuji MVálkovi za popis. Ad Nechic: pohledem z okna rychlíku, či z videa na stanovišti je zřejmé, že se jedná o přestavbu kozí dráhy na "koridor" z hlediska terminologie SŽDC. S rychlými železnicemi dnešní doby to nemá nic společného.

Jinak mám čistě subjektivní dojem, že v dnešní době už by ty viadukty nikdo nepostavil, protože by proti nim protestovali tzv. "Zelení" a třeba i majitelé hradů na snímku.

V každém případě patří jízda po této trati k největším zážitkům v Evropě.
25.07.12 - 6:21
1144Vynikající! Něco podobného možná bude při překročení Želivky (a v přilehlém okolí) na VRT Praha - Brno.
K rozpětí: tady si to můžete spočítat podle vláčku.

Betonové oblouky ve středoevropské krajině jsou do 150m, ocelové 300m. Dolní Loučky mají 110m, Žďákovský most 330m a to byl oblouk zkrácen na každé straně o 25m a nahrazen betonovými konzolemi kvůli zatopení Orlickou přehradou.
24.07.12 - 7:05
840.003-8Skvělá fotka jak lze za "malé" peníze zkulturnit trať i vozový park.
Technické doplnění(Bajer+Zíreček) I profil není klasický jak je známe z pozemního stavitelství. Má mnohem nižší stojinu, takže figura štěrku je podstatně menší a tedy umožní obnovu příkopů, které byly kdysi vybudovány pro užší pláň. Za cenu dražších pražců se spotřebuje polovina štěrku a ještě lze obnovit odvodnění bez záboru pozemků, nebo betonových zdí.
Pro upřesnění - zkušební úsek v ČR byl proveden mezi žst. Popelín a Počátky-Žirovnice, kde jsou poloměry cca 280m a sviští tam mašinky 240 a 242
24.07.12 - 6:55
363.078-7Co se týče potřeby zkapacitnění pomocí VRT, tak tento úsek je povětšinou již chápán jako potřebný i hrobaři železnic. Bohužel bude jedním z nejdražších (vcelku je jedno kdo bude autorem). Dražší už budou jen tunely do Drážďan skrz Středohoří a Krušné hory.14.07.12 - 18:07
844.001-8Díky za fotku z malého okruhu. Přesně na takové koleji bude jezdit. 30 let stará s tuhým upevněním.09.07.12 - 8:44