..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 8 9 10 11 12 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1141.105Rubmgaakutkt: Na trati do Puly už je to docela "zlé" teď - chorvatský ocásek je takhle dost zbytečný, na severu končí uprostřed ničeho. V Lupoglavu kromě několika přípojných HŽ-busů do Rijeky nic není a v Buzetu (kam toho moc nezajede a ze Slovinska už vůbec nic) je nádraží na skále vysoko nad městem, dolů jsme to šli skoro hodinu a nahoru by to bylo mnohem delší. Ten sezónní rychlík (jediný vlak co jede přes hranice) jezdí z několika důvodů téměř prázdný.
Vůbec regionální železniční spojení Chorvatska se Slovinskem nadále upadá - něco skončilo po rozdělení Jugoslávie (Harmica, Džurmanec) a hodně toho skončilo v posledních pěti letech (Ormož, Dobova, Metlika - omezení na dva vlaky, Šapjane, Buzet), někde aspoň zůstala jakási dálková doprava. Moc nevěřím tomu, že vstup Chorvatska do EU něčemu pomůže. Naopak nedávno HŽ oznámily plán na výrazné omezení mezistátních vlaků.
Jinak trať do Ploče byla za Jugoslávie nejen elektrizovaná, ale i postavená (60. léta).
19.07.12 - 14:21
1141.105Rail-2005: Toto je turnusovaná souprava pro vnitrostátní osobáky z Ploče do Metkoviće, souhlasí to i s řazením na Vagonwebu. Lokomotivy mají zřejmě provázané oběhy s nákladními vlaky i oběma rychlíky - to aby je ten kousek od hranic do Ploče dovezla bosenská lokomotiva samozřejmě nepřichází v úvahu...18.07.12 - 16:15
754.045-3Rabín, Zughaken: Ve spotřebě paliva si zamračená povede lépe než (neremotorizovaný) brejlovec, v jízdních dobách naopak. Ke stejnému výsledku se došlo někdy kolem přelomu tisíciletí na trati Pardubice - Liberec, kdy na zdejších dvou párech rychlíků (Nisa a Ještěd, víc jich nejezdilo) začaly být nasazovány zamračené. Spotřeba paliva poklesla, ale ty dva kopce z Liberce do Turnova jim moc nevoněly. Jinak na trati 210 (a 212) už byli brejlovci k vidění víckrát.18.07.12 - 15:18
854.034-6V době zahájení provozu Švejků se také mluvilo o hydrách, ale tam se právě narazilo na to, že jízdní doby stíhat určitě nebudou (ani s jedním vlekem) - myslím že jízdní doby se nijak moc nemění, takže jsem zvědavý, jak to dopadne. Je pravda, že tehdy se také poukazovalo na nedostatek hyder, který dnes už takovým problémem nebude.02.07.12 - 0:19
95.0032Vidím, že tahle trať byla mezi fotografy opravdu oblíbená - no není divu. Dneska už se z Ernstthalu do Saalfeldu nejezdí, jezdí tu jen vlaky linie Eisenach - Meiningen - Sonneberg - Lauscha - Ernstthal - Neuhaus v podobě sólo Regioshuttlu Süd-Thüringen Bahn (STB). Je to pěkná trasa se třemi úvratěmi, Neuhaus je pokud vím nejvýše položená provozní normálněrozchodná stanice na území bývalé NDR.05.06.12 - 0:37
541-006Pěkné. Můžu se zeptat, co je to za vlak? Vypadá vnitrostátně ale zároveň nějak dlouze, není to RG "Istra" do Koperu? Přímé vozy do Puly by tam ještě být neměly. Nebo mě napadl IC "Pohorje" taktéž do Koperu, ale tam bývají převážně klimatizované vozy.28.05.12 - 10:04
140.092-8E499_2002: Ano, ale to na fotce už není pravidelný provoz. Je to zvláštní vlak při oslavách 155 let tratě Olomouc - Praha, jedna bobina je na postrku a další dvě vozily pravidelné Os vlaky, z toho dne pochází provařený snímek mimoúrovňového míjení bobin u Třebovického tunelu.08.05.12 - 18:49
749.039-4Martin Keppert: Bez ohledu na náročnost toho dotazu, není tady diskuze od toho, aby se diskutovalo? Tedy někdo se na něco zeptá a někdo jiný odpoví? Jsou řekněme tři typy odpovědí:
A) Elektrický provoz v celé délce trati 140 byl spuštěn v červnu 2006.
B) Bylo to v červnu 2006 a pro příště není těžké to najít tady v Seznamu tratí.
C) Vždyť to není tak těžké najít!
Proč mám dojem, že většina českých diskusí je typu C?
07.12.11 - 0:52
162.012-9Josef Petrák: Souhlas, a je to ještě smutnější vzhledem k tomu, že RegioJet ty vagony koupil ve stejnou dobu jako ČD, a nasadil je do provozu o měsíc dříve a už přelakované...23.11.11 - 23:09
T 478.4037Pěkný snímek - pro mě tam vzpomínkou na minulá léta není ten vlak, ale žlutý kompresorový vozík dole na chodníku (pokud vidím dobře).15.11.11 - 20:52