Komentáře uživatele "Petr Kaiser":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 151.027-0 | Poslední den JŘ 2024, dne 14.12.2024, zastavila lokomotiva 151.027 s vlakem 521 v Olomouci téměř chirurgicky přesně v km 86,874, poloze dopravního bodu Olomouc hl.n. Tento dopravní bod je na síti Správy železnic velmi výjimečný, navždy bude držet jedno významné prvenstní - místo, odkud před dvěma lety, dne 01.01.2023, vyjel první vlak na trať se zavedeným výhradním provozem ETCS na síti Správy železnic. Na fotografii, kde se lokomotiva již dává do pohybu, je vidět tetelící se závan horkého vzduchu vycházející z bočních žaluzií lokomotivy. Tento typický závan horkého vzduchu zažívali cestující mezi Prahou a Ostravou téměř 50 let. Jelikož od ledna 2025 dojde k rozšíření výhradního provozu ETCS na významnou část úseků I. a II. tranzitního koridoru, byly lokomotivy řady 151 na vlacích mezi Prahou a Moravou dne 14.12.2024 turnusově nasazeny naposledy. Sbohem legendy. | 23.12.24 - 10:02 |
| 1216.954 | Jiří Navrátil: České dráhy mometálně zařizují potřebná povolení pro provoz pod plným dohledem ETCS v ČR. Až získají potřebná povolení, dá se počítat se sérií zkušebních jízd pod plným dohledem. | 17.03.22 - 18:27 |
| 218.498-4 + 218.4xx-x | Já bych řekl, že lepší 2 mašiny s potřebným výkonem, výkon okolo 2000 kW by nestačil ani náhodou, 300 kW si ve špičkových obdobích vezmou vozy a po započtení ztrát zbylých cca. 1500 kW by na jízdu s tolika vozy v žádném případě nestačilo. Ještě k tomu rychlostí 140 km/h. | 10.12.17 - 15:22 |
| 749.162-4 | 749.162 i 749.181 patří IDS cargu... | 05.11.13 - 7:31 |
| 843.007-6 | No jóó, moje rodné místo :D | 05.02.13 - 15:06 |
| 843.009-2 | Známé pozadí Zvičiny, bydlím jen 5 kilometrů daleko, škoda že je na trati 030 poměrně málo "dokonalých" místeček, jako je toto. :-D Jinak 5* | 03.04.12 - 19:10 |










