| Fotka | Zpráva | Datum |
| 223.067 | chystá ze strany Arrivy třeba i změna standartů ? Vždyť už to vůbec neodpovídá ani tomu českému - budou to dva nejhorší obraty celého ramene Praha-Plzeň... | 02.09.14 - 17:15 |
| 242.276-4 | To stihají za 3 min?? | 06.07.14 - 22:59 |
| 971.005-4 | Slovensko staví koridor s pevnou jízdní dráhou? | 03.07.13 - 16:31 |
| 1216.229 | poměr ČD:ÖBB bude 7:3, logicky ;-) | 26.05.13 - 22:38 |
| railjet 51 | pánové tady kritzují mou smutnou realitu a mluví o posilových Bčkách, kde stáli. Asi nikdy nebyly v pátek odpoledne na W-Westbahnhof a nepokoušeli se o místo v RJ směr Zürich. Zažil jsem i hvězdný den, kdy sasahovala policie... Vágon tam nehraje roli. Ale sedět vzadu, v Bmzu, odříznutý od soupravy, hlavně když je jen jeden posilový vagón, je dost blbý pocit. | 27.04.13 - 20:38 |
| 754.019-8 | moc pohledná souprava - ale jak je to ekonomicky? Neví někdo, jaký má takový brejlovec spotřebu? | 26.04.13 - 23:01 |
| T 435.003 | krásná nostagie s tím plošinovým vozem :) nedavno jsem viděl podobně naložené starší zemědělské stroje v Berouně | 26.04.13 - 23:00 |
| 709.001-2 | 709 by se ale na Mn mohla ukazovat časteji :) | 26.04.13 - 22:57 |
| railjet 51 | všiml si vůbec někdo těch Bmzů? Smutná realita ucelených jednotek... | 26.04.13 - 22:56 |
| 363.164-5 | JiP: Ano, je smutné, že se 1991 jelo necelých 5 hodin Wien-Praha a dnes stále 4,5h. | 07.04.13 - 14:54 |