Komentáře uživatele "čunče":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 749.039-4 | Avšak tunel má původně dvojkolejný profil (dnes nevyhovující pro dvojkolejný provoz a navíc zúžený dodatečným vnitřním ostěním). | 12.02.10 - 21:11 |
| T 478.1004 | Na esech na trati 171 byly v osmdesátých letech číselné tabulky a kryšpínovské označení bylo nastříkáno pod nimi a to pouze na bocích (na deklu baterií). A ta Zetka v té době taky možná ještě mohla jezdit normálně. Kdy byla vyrobena ta zetka? | 06.02.09 - 12:56 |
| 742.173-8 + 742.204-1 | Modrý potrubí propojije přímočinnou brzdu, žlutý propojuje hlavní jímky (napájecí potrubí). | 23.01.09 - 11:05 |
| 380.002-6 | Hehehe, to jsou zase blábolky. Viamont je stále dvorním dopravcem Škody Holding, lokomotiva je majetkem ŠT. Tudíž je spojení vzidel více než logické. A to jistě netušíte, že dvě třetiny té třicetivozové soupravy tvořily vozy Tals PKP Cargo. Více zde: http://109-e.wgz.cz/vyroba-a-zkousky-l-p-2008/8-cast.html | 19.11.08 - 14:31 |
| VL-11 | Lukyn: víš vůbec, co to znamená Красивый? | 13.07.08 - 15:31 |
| 130.008-6 | To jsu spíš Kazašské vozy, nebo odkud se k nám vozí žoltyj fosfor. | 16.08.07 - 18:57 |
| ETR 500 | Nechápu, co se vám na tom nezdá. Výrazné klopení čehokoliv na té fotce není. ETR500 není klopidlo. A to moře? To nemůžete poznat, když ani nejde rozlišit, kde přesně je hranice mezi mořem a lesem za ním, navíc pobřeží vůbec nemusí být nafoceno horizontálně ale klíďo i svisle. | 13.08.07 - 7:52 |
| 754.034-7 | Normálně fotky zde nekomentuju, ale k tomuhle řeknu jen jedno: Nádherná krajina, přehledná, jak na Balkáně, nebo ve střední Itálii, krásný skály, výhledy, žádná vlhká temná údolí. Je to moje nejoblíbenější vyhlídková trať z bývalého Československa (spolu se zákrutami a bradlovými útesy u Lipan (Pusté Pole), kaňonem Berounky (171), tratí Brno - Tišnov - Křižanov - HB a tratí 137 Chomutov - Vejprty. | 11.08.07 - 16:40 |
| Ge 4/4 III | MRKEF: Klidně se s tebou vsadím o sto tisíc korun českých, že na celé trati Landquart - Thusis - St.Moritz není sklon vyšší, než 35 promile (myslím tím rozhodný, na kratičkých úsecích to může být o trošku víc, ale nevšiml jsem si). Na trati Tirano - Pontresina je rozhodných 70 promile, jen na jednom asi 200metrovém úseku je 72 promile. | 10.07.07 - 12:50 |
| Ge 4/4 III | Mrkef: Kecy prdy beďary... Na Albule je maximální sklon 35%o, stejně jako na celé střídavé části Rhétské dráhy. Na stejnosměrné části Rhétské dráhy (Pontresina - Tirano) je max. sklon 72 promile. Vše adhezně. | 10.07.07 - 12:08 |










