..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "frantaprihoda":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ES 499.0001Jestli si nekdo ještě dnes vzpomene, že až do čísla 19 měly řízení tlačítka a až dvacítka měla jako první rajčáky. Měl jsem to štěstí, že jsem byl mezi prvními z Masaryčky, kdo na nich začal jezdit do Bratislavy. Ach , kdeže loňské sněhy jsou...16.08.10 - 18:45
123.012-7Jako zajímavost vidím stín vedlejší troleje na boku vlaku. Pěkné.25.07.10 - 14:11
475.179Vršovické pětasedmy byly v turnusu na nexákách do Dvořiště, a někdy toho bylo na postrk, zvláště když se vozili koně z Polska do Rakouska.20.05.10 - 18:56
477.055Jezdil jsem papoušky ve Vršovicích, byla tam i 55, ale tam měla ještě klasický reflektor, děkuji za vysvětlení panu Sˇvestkovi.12.05.10 - 0:48
477.055Udivuje mne ten reflektor z nějaké polky, jinak ovšem paráda.11.05.10 - 20:49
Posunovač kolejových zařízení ZAGRO WRGPodle mne je to posunovací mechanismus nebo chcete li hnací vozidlo poháněné tím vysokozdvihem třecím přenosem od hnací přední nápravy vozíku.03.04.10 - 14:20
754.019-8Mohu se zeptat, proč tam byly brejle - že by výluka07.03.10 - 18:32
754.010-7To je návěst Začátek práce pluhu a z opačné strany Konec práce pluhu. Používá se většinou přes přejezdy. Předpokládám,že jsi se neptal na upozorňovadlo před předzvěstí.21.09.09 - 18:27
151.001-5Konečně pěkná fotka rychlíku v Suezu. Ta kolej vedle je patrně zrušená vlečka do Výzkumného ústavu silnoproudé elektrotechniky.01.08.09 - 20:11
524.102 + 524.1117Jedil jsem ve Vršovicích na 1117 a záviděl kolegům na 1100, 1106 a dalších kulaté komíny.Ty mašiny lépe vařily a nějaká úspora znát tedy nebyla.12.07.09 - 15:38