| Fotka | Zpráva | Datum |
| ES 499.0001 | Jestli si nekdo ještě dnes vzpomene, že až do čísla 19 měly řízení tlačítka a až dvacítka měla jako první rajčáky. Měl jsem to štěstí, že jsem byl mezi prvními z Masaryčky, kdo na nich začal jezdit do Bratislavy. Ach , kdeže loňské sněhy jsou... | 16.08.10 - 18:45 |
| 123.012-7 | Jako zajímavost vidím stín vedlejší troleje na boku vlaku. Pěkné. | 25.07.10 - 14:11 |
| 475.179 | Vršovické pětasedmy byly v turnusu na nexákách do Dvořiště, a někdy toho bylo na postrk, zvláště když se vozili koně z Polska do Rakouska. | 20.05.10 - 18:56 |
| 477.055 | Jezdil jsem papoušky ve Vršovicích, byla tam i 55, ale tam měla ještě klasický reflektor, děkuji za vysvětlení panu Sˇvestkovi. | 12.05.10 - 0:48 |
| 477.055 | Udivuje mne ten reflektor z nějaké polky, jinak ovšem paráda. | 11.05.10 - 20:49 |
| Posunovač kolejových zařízení ZAGRO WRG | Podle mne je to posunovací mechanismus nebo chcete li hnací vozidlo poháněné tím vysokozdvihem třecím přenosem od hnací přední nápravy vozíku. | 03.04.10 - 14:20 |
| 754.019-8 | Mohu se zeptat, proč tam byly brejle - že by výluka | 07.03.10 - 18:32 |
| 754.010-7 | To je návěst Začátek práce pluhu a z opačné strany Konec práce pluhu. Používá se většinou přes přejezdy. Předpokládám,že jsi se neptal na upozorňovadlo před předzvěstí. | 21.09.09 - 18:27 |
| 151.001-5 | Konečně pěkná fotka rychlíku v Suezu. Ta kolej vedle je patrně zrušená vlečka do Výzkumného ústavu silnoproudé elektrotechniky. | 01.08.09 - 20:11 |
| 524.102 + 524.1117 | Jedil jsem ve Vršovicích na 1117 a záviděl kolegům na 1100, 1106 a dalších kulaté komíny.Ty mašiny lépe vařily a nějaká úspora znát tedy nebyla. | 12.07.09 - 15:38 |