| Fotka | Zpráva | Datum |
| T 679.1006 | Hytlák v pořádku, Letohrad-Hanušovice jezdily Sergeje s hytlákem. 4 Rajky na Mn také v pořádku (hnojivo CaMg pro zemědělce), ale v době žlutých proužků už měly všechny lok. i Sergeje hranaté nárazníky. | 02.09.16 - 17:59 |
| T 679.1006 | Pro M474 003, co je divného na Sergeji s manipulákem? Běžně to jezdilo na trati Letohrad- Hanušovice. Pro zajímavost byla na té trati i stanice Podlesí. | 09.09.15 - 10:26 |
| 556.036 | Miroslav Volek: Přechodnost 3 byla v 80. a 90. letech povolena až do Jindřichova na Mor., sám jsem tam byl se Čmelákem, akorát Sergej tam nebyl povolen. V Hanušovicích na vlečku pivovaru to bylo obráceně, Sergej tam mohl a Čmelák ne. | 23.10.14 - 7:35 |
| 556.036 | Pro informaci v Hanušovicích před Bertama jezdily Čmeláci, ale kvůli častému vykolejování je nahradily Berty. Asi 2x se na trati na Ramzovou objevil Olomoucký Pomeranč. | 22.10.14 - 17:50 |
| 751.335-1 | Pro vikititor, zbytky barev to nejsou. Lakovalo se to při vyvazovačce v Šumperku na návrh strojvedoucích z L.L., kteří na ní turnusově jezdili. | 12.06.13 - 14:48 |
| 831.113-6 + 831.105-2 + 831.110-2 | Stěrač u 3. série u vlakvedoucího byl také vzduchový, jenom 1. a 2. série měla ruční. U strojvedoucího je stěrač na boku z důvodu, že řídící pult je až po hranu čelního skla a není tam na něj místo. | 17.04.13 - 16:49 |
| T 435.023 + ČME 3T.6500 | Na 771 182 se provedla rekonstrukce na EDB v depu Olomouc, poté jezdil nějaký čas v depu Šumperk (na posunu v Zábřehu). Potom šel do Českých Budějovic. Ježdění s ním špatné nebylo. | 05.12.12 - 18:37 |
| 704.006-6 + 702.022-5 | Turnusováno bylo na top. posun, ale podle potřeby se využívalo na vše včetně osobních místo motoru. Po odchodu do Brna přišlo 704002, které mělo zásuvky na napájení Baafx a ovládání dveří. Jezdilo též na top. posunu a dle potřeby vše možné. | 14.05.12 - 20:47 |
| 752.035-6 | Pro Václav Vrána- s hitlákem jezdily i průběžáky (Pn) | 26.06.11 - 16:21 |
| T 478.1139 + T 478.1?090 | Určitě ta zadní není T478.1040, protože v té době jezdila v Šumperku a přibližně od roku 1987 měla už široký žlutý pruh dokola, na čelech měl pruh výřezy na hvězdy. | 22.06.11 - 19:34 |