Komentáře uživatele "jva":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| ...zaujatý krásou | A aby to bylo "jednodušší", elektrobusy (v podstatě trolejbus s většími záložními baterkami a jiným způsobem dobíjení) SPZ mají a mezi drážní vozidla nespadají... | 13.04.16 - 6:29 |
| M 131.1549 | Ty spojky tram - železnice bývaly celkem běžné zejména v Ostravě (tam skončila nákladní dprva po tramvajových kolejích až v roce 1972, byť už se v té době nejezdilo i přes centrum města), ale i Brně. Dnes už je v Ostravě možný přejezd na tramvajovou síť snad jen v Ekově (jak se teď ústřední dílny jmenují), v Brně z veletržní vlečky, v Liberci je vlečka do vozovny a v Litvínově bylo napojení u chemičky (ale podle fotomap už je asi sneseno). A v Olomouci rampa na nakládku u nádraží Město. | 09.03.12 - 17:59 |
| 93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9 | Rabín: Ve Windenrathu byl vůz Ečs upraven pro zkoušky IGBT měničů. Kvůli provozu i na střídavém napájení bylo doplněno trafo, AC bleskojistka a hlavní vypínač. Místo jednoho okna a kusu bočnice jsou žaluzie kvůli chlazení, vůz dostal inverzní nátěr oproti tomu na fotce. V roce 2005 prošel vůz pravidelnou kontrolou s dalšími úpravani, poté byl užit pro zkoušky komponent vozů pro Tokio, Boston, Vídeň či Oslo. (Čerpáno z knihy Elektrické vozy Ečs aneb průkopníci v pražském metru.) | 11.03.11 - 18:08 |










