Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.002-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 9.11.2008 - Autor: Chary ![]() - Zobrazeno: 18469x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
20.11.2008 (17:14)
Bartisko: Takže když vyměníš trakční motory (převodovky asi taky), komplet elektrickou část, řídicí systém a kabiny, co ti zbyde? Potom buď uvažuješ rozumně a koupíš radši mašinu úplně novou, nebo uvažuješ jako ČDC... a to potom pánbůh s tebou.
Honza: Škoda 93 E, neboli 184.5 - krásné počtení http://www.atlaslokomotiv.net/loko-184.html z roku 1994-9 nejsou za poslední půlstoletí? A nevejdou se do toho ostatně i 12x a 18x, nemluvě o 131...
Super, ale s ECčkem bude určitě vypadat lépe!!
Abych se přiznal, myslím, že na nákladní soupravy se za poslední půl století nic nového elektrického nevyrobilo, nebo o tom alespoň nevím!!
Abych se přiznal, myslím, že na nákladní soupravy se za poslední půl století nic nového elektrického nevyrobilo, nebo o tom alespoň nevím!!
dedaluis: sice ty starožitniny pořád jezdí, ale že by to bylo moderní, úsporné, efektivní, nebo dostatečně bezpečné? To si myslím že asi ne...jinak u těch 163/2 a 362/3 bych dal na modernizaci výkonnější trakčáky, třeba i asynchroní (samozřejmě s úpravou elektrické části) nový řídící systém a hlavně při srážce bezpečné kabiny...sami víte co se stane v 30 km/h nárazu s kabinou esa: hlavní rám neporušený, ale kabina srolovaná jak z papíru...jo a vyšší rychlost taky. Ale tohle všechno jsou jen sny, které se spíš nevyplní
Vím, že na to nejezdí, ale přesto - už jsou na 002 doplněny schůdky pro posunovače?
no myslím, že na jakoukoli modernizaci starých lokomotiv už je moc pozdě, už jsou moc staré. možná tak ještě 163 na 361, ale nevím, jestli by se se svým výkonem s nějakým ic rychlosti 160 vůbec dosáhly. prostě pokud budou prachy a hlavně zájem, tak se budou nakupovat další 380...
Pánové snad i děcka uklidněte se. Přetěžované konstrukční celky 151 tohle zatížení nemohou vydržet dlouho.Viděli jste někdy svodky o poruchovosti řady 151? Turnusování téměř podle systému počet kusů = počet turnusovaných strojů je vražedná kombinace. Kdo s 150/1 nejel v kabině nad 120 neuvěří co je to vítr. Těsnění kabin je v žalostném stavu. Absence ARR v těhle rychlostech taky pohodlí nepřidá. 4MW na 160? To asi tak srovnatelná s fábií 1.1HTP. Zkuste s ní jet taky 160 a uvidíte jak dlouho se tam budete hrabat. To vše a mnohé o strojích 30 a více let starých.
infected.base: tak to uz si me nenapadlo v tu chvili odecist z puvodniho cisla :-D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info

informacni okenko