..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 380.002-6 :..
 

380.002-6


380.002-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 9.11.2008
 - Autor: Chary  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 18469x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
20.11.2008 (17:14)  
Bartisko: Takže když vyměníš trakční motory (převodovky asi taky), komplet elektrickou část, řídicí systém a kabiny, co ti zbyde? Potom buď uvažuješ rozumně a koupíš radši mašinu úplně novou, nebo uvažuješ jako ČDC... a to potom pánbůh s tebou.
20.11.2008 (17:02)  
Honza: Škoda 93 E, neboli 184.5 - krásné počtení http://www.atlaslokomotiv.net/loko-184.html z roku 1994-9 nejsou za poslední půlstoletí? A nevejdou se do toho ostatně i 12x a 18x, nemluvě o 131...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
20.11.2008 (16:38)  
Super, ale s ECčkem bude určitě vypadat lépe!!
Abych se přiznal, myslím, že na nákladní soupravy se za poslední půl století nic nového elektrického nevyrobilo, nebo o tom alespoň nevím!!
registrovaný uživatel Bartisko  mail  
Počet komentářů uživatele1219 »fotek 0
20.11.2008 (16:18)  
dedaluis: sice ty starožitniny pořád jezdí, ale že by to bylo moderní, úsporné, efektivní, nebo dostatečně bezpečné? To si myslím že asi ne...jinak u těch 163/2 a 362/3 bych dal na modernizaci výkonnější trakčáky, třeba i asynchroní (samozřejmě s úpravou elektrické části) nový řídící systém a hlavně při srážce bezpečné kabiny...sami víte co se stane v 30 km/h nárazu s kabinou esa: hlavní rám neporušený, ale kabina srolovaná jak z papíru...jo a vyšší rychlost taky. Ale tohle všechno jsou jen sny, které se spíš nevyplní
20.11.2008 (13:26)  
Vím, že na to nejezdí, ale přesto - už jsou na 002 doplněny schůdky pro posunovače?
20.11.2008 (9:57)  
no myslím, že na jakoukoli modernizaci starých lokomotiv už je moc pozdě, už jsou moc staré. možná tak ještě 163 na 361, ale nevím, jestli by se se svým výkonem s nějakým ic rychlosti 160 vůbec dosáhly. prostě pokud budou prachy a hlavně zájem, tak se budou nakupovat další 380...
20.11.2008 (9:56)  
nádehrná 380tka... na Cerehnicích...super 5*
20.11.2008 (8:27)  
Pánové snad i děcka uklidněte se. Přetěžované konstrukční celky 151 tohle zatížení nemohou vydržet dlouho.Viděli jste někdy svodky o poruchovosti řady 151? Turnusování téměř podle systému počet kusů = počet turnusovaných strojů je vražedná kombinace. Kdo s 150/1 nejel v kabině nad 120 neuvěří co je to vítr. Těsnění kabin je v žalostném stavu. Absence ARR v těhle rychlostech taky pohodlí nepřidá. 4MW na 160? To asi tak srovnatelná s fábií 1.1HTP. Zkuste s ní jet taky 160 a uvidíte jak dlouho se tam budete hrabat. To vše a mnohé o strojích 30 a více let starých.
20.11.2008 (6:46)  
infected.base: tak to uz si me nenapadlo v tu chvili odecist z puvodniho cisla :-D
registrovaný uživatel klimi  mail  
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
20.11.2008 (6:35)  
Chary, Sergis: Nebyl jsem si úplně jist, díky za doplnění ;)
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko