Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
380.002-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 9.11.2008 - Autor: Chary ![]() - Zobrazeno: 18469x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
No Banány by měly projít nějakou výraznější modernizací včetně upravy všech na 160 km/h a klidně i přidání střídavé části (a tedy přeznačení na 351) a myslím, že by dalších 20 let mohly zajišťovat v pohodě a důstojně exponovanější výkony a to i přesto, že už jim je třicet, ale na třicet rozhodně nevypadají jak výkonově, tak vzhledem.
20.11.2008 (0:07)
Serges: I ty máš omyl. :-) Banánů je 25, ale momentálně jen 12 na 160. Nevim o tom, že by se 018 opravila (jak někdo psal na konkurenci) a nebo zrychlila 023. :-)
20.11.2008 (0:04)
Sefik: ale kdepak uhlí, v každém voze je ocelový ingot a navrchu je plastová imitace uhlí, aby se to dalo lépe fotit :D
Aneb kdo si jako malý hrál s těmi vláčky na klíček, tak pochopí...
EDIT: 109. příspěvěk, hmmm :D
Aneb kdo si jako malý hrál s těmi vláčky na klíček, tak pochopí...
EDIT: 109. příspěvěk, hmmm :D
kliminho: Bananu je 25 ( puvodne bylo 27 ) ... z toho na 160 je jen pulka ( tj 13 )
No já teda nevím, jak dlouho se takové testy provádí s tou soupravou, ale by mě zajímalo, komu prozatímně "čmajzli" těch cca 1500 tun uhlí co tam lítá dokola na okruhu :-))
A to se furt mluví o termínovaných dodávkách apod...
A to se furt mluví o termínovaných dodávkách apod...
Když si odmyslím lokomotivu, je to supr fotka,jsem asi staromódní. Wapky jsou tady přímo předlohou pro patinaci modelů, hlavně hnědé, mohu se zeptat čí jsou bílé vozy? (6. a 10. vůz) Ty vidím opravdu poprvé! A chválím formát fotky, hodnotit nebudu, nechci kazit hodnocení pěkné fotky jen proto, že se mi nelíbí lokomotiva.
bartisko-co na tom že laminátky byly projektovány na 20 let.kdo by si vsadil na to že M 262 budou jezdit i v tomto století.
Pavel Ch:
myslím si,že dráhy vyřadí esa peršingy banány dají na vlaky kde jezdí teď peršingy gorily tam kde jezdí esa
a tam kde jezdily banány a gorily dají taurusy
a esa a peršingy půjdou do carga
Ty si blázen! Kolik si myslíš, že bude 109E? 20. Kolik myslíš že je banánů? Kolem 40. A kolik bude půjčených taurů? 8. A kolik je Goril, které ani nepatří ČD? 15? To je celkem
Celkem 83 lokomotiv! Však tolik maj asi ČD 163, možná i více.
myslím si,že dráhy vyřadí esa peršingy banány dají na vlaky kde jezdí teď peršingy gorily tam kde jezdí esa
a tam kde jezdily banány a gorily dají taurusy
a esa a peršingy půjdou do carga
Ty si blázen! Kolik si myslíš, že bude 109E? 20. Kolik myslíš že je banánů? Kolem 40. A kolik bude půjčených taurů? 8. A kolik je Goril, které ani nepatří ČD? 15? To je celkem
Celkem 83 lokomotiv! Však tolik maj asi ČD 163, možná i více.
Kubjew: obnovy lamin je jen dočasné a myslím že i nouzové řešení, protože laminy (a nejenom ty) mají 40 let a jejich životnost byla určena na 20 let. Potom začíná být vozidlo morálně a technicky zastaralé a prodělává modernizaci, ALE laminy žádnou neprošly...jinak jsem ale zastáncem lamin i když jen po stránce vzhledové a možná ještě nějaké jiné. Tak třeba esa a peršingy mají teď kolem 20ti let, tak jestli by prodělali nějakou opravdovou modernizaci hodily by se na výkony dnešních lamin a mašinám stejnému účelu určeným na stejnosměrné trakci
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko