..: České dráhy patří do desítky největších evropských železnic :..
362124Praha - ČD, a. s. patří mezi 10 největších evropských železnic v přepravě osob, v přepravě zboží a v mezinárodní přepravě zboží v roce 2004.
V roce 2004 přepravily České dráhy v mezinárodní přepravě téměř 49 mil. tun zboží. ČD tak zaujaly 4. místo v mezinárodní přepravě zboží v Evropské unii za Německem, Polskem a tranzitním Rakouskem. Podobná je situace v celkové veřejné přepravě zboží, kde ČD patří 5. místo mezi zeměmi EU s celkovou přepravou 79 mil. tun zboží.
V přepravě osob patří České dráhy také mezi 10 největších evropských železnic. V loňském roce přepravily dráhy 178,8 mil. osob, na každého obyvatele tak v Česku připadlo přibiližně 18 cest vlakem. Je to srovnatelný údaj například se sousedním Německem a ČD patří v tomto ohledu s velkým náskokem první místo mezi novými členskými státy EU. Ve Francii připadá na 1 obyvatele 16 cest, v Itálii 9 a v Polsku 7 cest vlakem za jeden rok.
Více nákladů nebo cestujících ve srovnání se zeměmi EU přepravují pouze velké země bývalého SSSR jako jsou Ukrajina nebo Bělorusko.

CSPSV | 3.4.2005 (18:09)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


-ps-
07.04.2005 (22:59)  
Modré pantografy, osmsetdesítky, koženky, nepříjemní zaměstnanci a hlavně většina naprosto neschopných lidí v ČD centrech. Je hezké, že se za těžké peníze budují, ale potom jsou služby stejně k ničemu. Ještě že bydlím u Prahy a můžu jít do Wasteels či do CK ČD v Praze na hlaváku. Ale kdybych to neměl zjištěné na internetu, tak se za jízdenky nedoplatím nikdy!!! Za 25 dní bude 25 zemí slavit první rok fungování rozšířené EU (ale nedělám si iluze, že slavit budou všechny země...).
Registrierter Benutzer  
06.04.2005 (21:15)  
V jednotkách 451 a 452 a v soupravách 714+4x010 vzhůru do Evropy!!!
Registrierter Benutzer Martin
06.04.2005 (20:56)  
Já si myslím , že to s těmi ZSSK nebude tak žhavé . V podstatě souhlasím s Janem , jsou to všechno srovnatelné železnice , myslím ČD , ZSSK , MAV
Registrierter Benutzer Karel
06.04.2005 (8:47)  
"Slovenske zeleznice" nejsou zeleznice ZSSK, ale Slovinské železnice. S Davidem plně souhlasím.
Registrierter Benutzer CSPSV
05.04.2005 (11:19)  
Třeba ale co se týče spojů do zahraničí, tak se slováci velice polepšili:
2 EC - Praha-Bratislava
2 EC do Maďarska
Cracovia se udržela, stejně tak 3 Ex(IC) do ČR
zavedly se IC do Vídně
Registrierter Benutzer Jan
04.04.2005 (21:20)  
Co to kecáte o těch slovácích ? Víte o tom , že kvalita západních železnic je například v tom , že vlaky jezdí často ? Určitě tedy častěji než na SVK ...
Registrierter Benutzer David
04.04.2005 (9:17)  
To je fakt. Takové "Slovenske železnice" jsou co do výkonů malé, ale kvalita jejich služeb snese srovnání s mnohými železnicemi na západě.
Registrierter Benutzer Sergej
03.04.2005 (23:32)  
Kdyby tak ČD patřily i do první desítky v Evropě co se týče kvality přepravy a poskytovaných služeb. No snad se toho někdy dožiju

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko