Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
DB - „Úspěch InterRegií je opakovatelný“, to tvrdí vědci z oblasti dopravy, poté co DB v minulém roce zrušily tento druh spojů. Předložen byl také balík návrhů, jak by měla být nová InterRegia financována. Transnet tento počin velice vítá. Po zrušení této kategorie vlaků zmizela velice atraktivní nabídka pro cestující. Rozdíl oproti vlakům nebyl pouze v barvě (IC s červeným pruhem přes okna, dnes slabý červený pod okny a IR s modrým pruhem pod okny), ale také v typech vozů (IC z velké části Bmpz a IR Bimz) či cenách za přepravu. InterRegia plnila funkci spojky mezi dálkovou a příměstskou dopravou. Ke konci provozu IR se trasy prodlužovaly a byl tak nabourán hlavní smysl (př. IR z Konstanz do Stralsundu). Zastánci projektu obnovy Interregií tvrdí, že více než polovina cestujících by dala přednost tomuto typu vlaku před ICE.CSPSV | 11.8.2005 (11:36)
Related news

13.08.2005 (13:01)
IR bylo především levnější než ICE; i když dnes je síť ICE téměř neskutečná –například noční Kiel – Basel …a naopak
11.08.2005 (19:06)
O tom že by jim daly cestující přednost pochybuji neb právě velmi slabá obsazenost byla jedním z hlavních důvodů jejich zrušení.
11.08.2005 (19:05)
Tak to co je popsáno snad můžou již dnes plnit IRE hen chtít...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










