ŽelPage - V anketě se objevilo celkem 84 příspěvků, z nichž 75 bylo použito do vyhodnocení. Ostatní komentáře nemohly být zařazeny, protože nesplňovaly stanovená kritéria (číselné hodnocení, apod.), či sloužily pouze k doplnění. České dráhy získaly celkovou známku 2,5 (stupnice 1-6, kde je 1 nejlepší a 6 nejhorší). Hodnocení jednotlivých položek testu dopadlo takto:
Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD? Známka: 2,4
Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek? Známka: 2,7
Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích? Známka: 2,2
Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu? Známka: 2,5
Nejčastější odpovědi na 5. otázku „Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?“ byly:
- 56% - modernizace a rozšíření vozového parku
- 16% - čistota
- 13% - rychlost
- 12% - více reklamy
- 11% - rekonstrukce nádraží
- 9% - zrušení jednotky 810

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
- Kolik kusů tohoto podivného produktů ČD se ročně prodá to nevím…,
Ale pokud by se skutečně prodalo 1milion = 200mil.Kč = cca 3 soupravy DESIRO, což je pro srovnání skoro nic oproti tomu, kolik by ČD potřebovaly pro tolik zmiňovanou obnovu vozového parku ;-)
- To že např. konkrétně u německých DB existuje jistá obdoba "Z-karty" v podobě produktů: Bahn 25, 50 a 100 je sice pravda, ale tam je to postaveno na opravdovém "ZÁKAZNÍKOVI"
Ale u nás v kocourkově je to postaveno na hlavu….
Jen pro příklad:
1 – jeden známý jel na jaře trasu Ostrava-Pardubice v Pátek tam, v Neděli zpět. Jel sám, takže nemohl využít ani skupinové a ani zpáteční slevy. Koupil si produkt ČD s názvem "Z-karta" a tak i se zaplacením tohoto produktu "ušetřil" cca 16 kč. Od té doby vlakem nejel…
Kdyby jel autobusem za přibližně stejnou cenu jako zákaznické jízdné, možná o něco malinko dražší – tak by ušetřil 200 Kč za "kartu Z".
Závěr: JE VLASTNÍKEM OS. AUTA, PRAVIDELNĚ JEZDÍ VŠUDE AUTEM – ALE JE VEDEN JAKO PRAVIDELNÝ ZÁKAZNÍK ČD!!!!!
2 – druhý člověk, kterého znám jezdí 2-3x týdně trasu Ostrava-Opava a cca 2x za měsíc Ostrava- Olomouc, využívá zpáteční slevy – nemá ČD - kartu Z.
Závěr: NEMÁ ŘIDIČÁK, PRAVIDELNĚ JEZDÍ VŠUDE VLAKEM + MHD – ALE NENÍ VEDEN JAKO PRAVIDELNÝ ZÁKAZNÍK ČD – NEMÁ TOTIŽ "KARTU Z", I KDYŽ MĚSIČNĚ JEZDÍ CCA 1000 km VLAKEM !!!!!
Jednoduše – existují desítky slev, které umožňují cestovat bez této karty, takže se to dá obejít.
Navíc stačí pouze jedna delší cesta a karta se sama o sobě vyplatí.
Aby mělo smysl identifikovat jakési pravidelné zákazníky, tak by taková zákaznická karta musela být mnohem dražší a nabízet ještě nižší tarif než je zákaznické jízdné – např. karta za cca 990,- by nabízela držiteli cestování za poloviční jízdné oproti zákaznickému. To už by pak bylo k něčemu.
To že obyčejné jízdné zavedlo ministerstvo financí, to už je jen třešnička na dortu s názvem "KOCOURKOV"
(PS: A kdo jiný by to měl udělat, když ČD jsou státní organizace, že ?)
--------------------------
TO: "zrušení jednotky 810"
A čím by se jako tento skvost regionální dopravy ve střední Evropě měl nahradit? Snad ne autobusem Karosa Vysoké Mýto(rok výroby 1986) ;-)
Ale ano - už to ale takto někde funguje, postačí se podívat na tratě: 144, 162, 302
Takže komu se nelíbí 810, doporučuji navštívit zmíněné tratě a podívat se jak se "pěstují" stromečky mezi pražcemi ;-)
Ale je pravda, že už i v Maďarsku, jak jsem se asi před 3 týdny sám přesvědčil – na regionálních tratích v okolí Budapešti jsou hybridy naší 810 (MÁV je označuje jako "Bzmot 336" nebo "Bzmot 346" apod.) nahrazovány a to konkrétně DESIREM od Siemensu!
Bohužel – kdo dnes neinvestuje, tak ten ztrácí …
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Přesně tak.
Jinak mám pozitivní skušenost s informovaností zaměstnanců ČD. Při neplánovaném prostoji IC 506 v Brodku dne 13.8. vyrazili oba členové vlakové čety k DK a poté, co přišli, nahlásili rozhlasem, že je poškozeno trakční vedení a že budeme stát asi 30 minut.
Nebo zakoupení jízdenky přes KURS90 se zvláštními požadavky radši utnou, že to NEJDE...Takže to v mnohých případech není jen neinformovaností, ale i LENOSTÍ!
7% respondentů také zmínilo v anketě jako problém neinformovanost, ale zveřejnil jsem pouze 6 s největším počtem hlasů.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











