..: Výsledky testu spokojenosti se službami ČD :..

ŽelPage - V anketě se objevilo celkem 84 příspěvků, z nichž 75 bylo použito do vyhodnocení. Ostatní komentáře nemohly být zařazeny, protože nesplňovaly stanovená kritéria (číselné hodnocení, apod.), či sloužily pouze k doplnění. České dráhy získaly celkovou známku 2,5 (stupnice 1-6, kde je 1 nejlepší a 6 nejhorší). Hodnocení jednotlivých položek testu dopadlo takto:

Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD? Známka: 2,4

Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek? Známka: 2,7

Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích? Známka: 2,2

Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu? Známka: 2,5

Nejčastější odpovědi na 5. otázku „Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?“ byly:

  • 56% - modernizace a rozšíření vozového parku
  • 16% - čistota
  • 13% - rychlost
  • 12% - více reklamy
  • 11% - rekonstrukce nádraží
  • 9% - zrušení jednotky 810

CSPSV | 15.8.2005 (21:11)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Railway Kárl
17.08.2005 (1:10)  
No jak se tak dívám, tak debata o "Z-kartě" se celkem rozvinula….

- Kolik kusů tohoto podivného produktů ČD se ročně prodá to nevím…,
Ale pokud by se skutečně prodalo 1milion = 200mil.Kč = cca 3 soupravy DESIRO, což je pro srovnání skoro nic oproti tomu, kolik by ČD potřebovaly pro tolik zmiňovanou obnovu vozového parku ;-)
- To že např. konkrétně u německých DB existuje jistá obdoba "Z-karty" v podobě produktů: Bahn 25, 50 a 100 je sice pravda, ale tam je to postaveno na opravdovém "ZÁKAZNÍKOVI"

Ale u nás v kocourkově je to postaveno na hlavu….

Jen pro příklad:
1 – jeden známý jel na jaře trasu Ostrava-Pardubice v Pátek tam, v Neděli zpět. Jel sám, takže nemohl využít ani skupinové a ani zpáteční slevy. Koupil si produkt ČD s názvem "Z-karta" a tak i se zaplacením tohoto produktu "ušetřil" cca 16 kč. Od té doby vlakem nejel…
Kdyby jel autobusem za přibližně stejnou cenu jako zákaznické jízdné, možná o něco malinko dražší – tak by ušetřil 200 Kč za "kartu Z".

Závěr: JE VLASTNÍKEM OS. AUTA, PRAVIDELNĚ JEZDÍ VŠUDE AUTEM – ALE JE VEDEN JAKO PRAVIDELNÝ ZÁKAZNÍK ČD!!!!!

2 – druhý člověk, kterého znám jezdí 2-3x týdně trasu Ostrava-Opava a cca 2x za měsíc Ostrava- Olomouc, využívá zpáteční slevy – nemá ČD - kartu Z.

Závěr: NEMÁ ŘIDIČÁK, PRAVIDELNĚ JEZDÍ VŠUDE VLAKEM + MHD – ALE NENÍ VEDEN JAKO PRAVIDELNÝ ZÁKAZNÍK ČD – NEMÁ TOTIŽ "KARTU Z", I KDYŽ MĚSIČNĚ JEZDÍ CCA 1000 km VLAKEM !!!!!

Jednoduše – existují desítky slev, které umožňují cestovat bez této karty, takže se to dá obejít.
Navíc stačí pouze jedna delší cesta a karta se sama o sobě vyplatí.

Aby mělo smysl identifikovat jakési pravidelné zákazníky, tak by taková zákaznická karta musela být mnohem dražší a nabízet ještě nižší tarif než je zákaznické jízdné – např. karta za cca 990,- by nabízela držiteli cestování za poloviční jízdné oproti zákaznickému. To už by pak bylo k něčemu.

To že obyčejné jízdné zavedlo ministerstvo financí, to už je jen třešnička na dortu s názvem "KOCOURKOV"
(PS: A kdo jiný by to měl udělat, když ČD jsou státní organizace, že ?)

--------------------------

TO: "zrušení jednotky 810"
A čím by se jako tento skvost regionální dopravy ve střední Evropě měl nahradit? Snad ne autobusem Karosa Vysoké Mýto(rok výroby 1986) ;-)
Ale ano - už to ale takto někde funguje, postačí se podívat na tratě: 144, 162, 302
Takže komu se nelíbí 810, doporučuji navštívit zmíněné tratě a podívat se jak se "pěstují" stromečky mezi pražcemi ;-)

Ale je pravda, že už i v Maďarsku, jak jsem se asi před 3 týdny sám přesvědčil – na regionálních tratích v okolí Budapešti jsou hybridy naší 810 (MÁV je označuje jako "Bzmot 336" nebo "Bzmot 346" apod.) nahrazovány a to konkrétně DESIREM od Siemensu!
Bohužel – kdo dnes neinvestuje, tak ten ztrácí …


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Registrierter Benutzer Petr´ V  mail  
16.08.2005 (23:44)  
nevím kolik je držitelů Z-karty, ale i kdyby to byl 1 milion lidí, tak na tom ČD získá 200.000.000 CZK a za to se dá pořídit spusta věcí či zaplatit dost zaměstnanců...navíc je jen velice málo lidí, kteří vlakem cestují tak minimálně, aby se jim nevyplatilo koupit si Z-Kartu. V mnohých zemích Evropy jsou obdoby Z-Karty (Německo, Rakousko, Francie, Polsko, atd. atd.)
Registrierter Benutzer Honzzok
16.08.2005 (20:35)  
to zrušení jednotek 810 proto byh hlasoval i já ale já jsem tu anketu bohužel propás
Registrierter Benutzer Glagol
16.08.2005 (19:30)  
Bobe, potenciálnímu cestujícímu je naprosto šumafuk kdo může za Z kartu. Zákazník jedná s ČD a proto je to JEJICH problém.
Registrierter Benutzer Hroch 
16.08.2005 (19:16)  
Bob:
Přesně tak.

Jinak mám pozitivní skušenost s informovaností zaměstnanců ČD. Při neplánovaném prostoji IC 506 v Brodku dne 13.8. vyrazili oba členové vlakové čety k DK a poté, co přišli, nahlásili rozhlasem, že je poškozeno trakční vedení a že budeme stát asi 30 minut.
Registrierter Benutzer Bob
16.08.2005 (19:01)  
Obyčejné jízdné může zrušit pouze ministerstvo financí, ne ČD. Proto je tu karta Z, aby pravidelní cestující nemuseli platit zlodějské jízdné. Ale to rádoby inteligentům zde žvanících bláboly nedochází.
Registrierter Benutzer Tom
16.08.2005 (18:28)  
hmm :) něco na tom bude.. tak tedy zrushit kartu Z.
Registrierter Benutzer Kubíček
16.08.2005 (14:31)  
Tom: podle mě bylo tím problémem se zlodějskou kartou myšleno související "obyčejné" (=zlodějské) jízdné. Což je věc, která dělá neskutečný škody image a PR, ale soudruzi z ČD mají určitě dobře spočteno, že se jim to i tak vyplatí. Tj. peníze za KZ + těch pár chudáků odrbaných obyčejným jízdným dají větší sumu než peníze od potenciálních zákazníků, které obyčejné jízdné a papírování s KZ úplně odradí od cestování vlakem...
Registrierter Benutzer Tom
16.08.2005 (12:48)  
Moho se zeptat v čem spočívá problém karty Z?
Registrierter Benutzer Petr´ V  mail  
16.08.2005 (12:42)  
Stará paní má naprostou pravdu. U CKČD je to ještě mnohem horší, protože tam Vás začnou přesvědčovat, že pravdu nemáte VY ale ONI!!!(viz. nákup jízdenky do SRN, kde rozdíl cen mnou zjištěných cen a uvedených zamestnanci CKCĎ činil 2.000,00 CZK).

Nebo zakoupení jízdenky přes KURS90 se zvláštními požadavky radši utnou, že to NEJDE...Takže to v mnohých případech není jen neinformovaností, ale i LENOSTÍ!

7% respondentů také zmínilo v anketě jako problém neinformovanost, ale zveřejnil jsem pouze 6 s největším počtem hlasů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko