Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
IV.koridor - Někteří lidé nevěřili, že se ještě letos začne stavět čtvrtý koridor, ale opak je pravdou. Již 5.9.2005 bude zahájena první stavba "Optimalizace Praha-Hostivař - Strančice" konkrétně mezi stanicemi Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves.5., 8., 9. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 1.TK
6., 7., 10., 11. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 2.TK
Důvodem výluk je betonáž základů sloupů trakčního vedení. Denní výluky budou probíhat zřejmě celé září. Od října jsou v plánu nepřetržité výluky. Nejprve přijde na řadu 2.TK, poté 1.TK. Každá z výluk bude trvat přes měsíc. Plán je takový, že výluky pro letošek skončí v polovině prosince.
Na snímku je jednotka řady 451 na benešovské trati.
Karel Chýla
| 31.8.2005 (0:09)
| 31.8.2005 (0:09)Související zprávy

01.09.2005 (18:14)
Z Úval do Prahy by se mělo začít kopat příští rok. Nejprve Úvaly (včetně) - odb. Blatov, pak odb. Blatov - Běchovice a nakonec Běchovice - Libeň, kde se bude (alespoň doufám, že to nezrušili) realizovat nultá kolej.
Kolín by se měl realizovat také brzo. Slyšel jsem něco o rychlosti 130 km/h.
Kolín by se měl realizovat také brzo. Slyšel jsem něco o rychlosti 130 km/h.
01.09.2005 (15:06)
Mimochodem, kdyby někomu nebylo jasno kolem toho sdružení: firmy SSŽ, a.s. a Leonhard Weiss GmbH & Co. Göppingen vlastní podíl ve firmě GJW Praha, spol. s r. o.
01.09.2005 (14:33)
Ad 50 v Kolíně ta 50 je tam snad kůli kolejové křižovatce,křížení od 1. nástupiště do nákl. obvodu.
01.09.2005 (13:48)
Tak ke stavbě "Optimalizace trati Strančice - Praha Hostivař" - přišla mi odpověď z SŽDC na mé otázky - cituji:
"Soutěž na zhotovitele stavby proběhla, vítězem je Sdružení SWMV (firmy Stavby silnic a železnic, Leonhard Weiss, Metrostav, Viamont DSP) se kterým byla uzavřena Smlouva o dílo. Cena dle zákona 40/2004 Sb. bude zveřejněna na Centrální adrese. Předání staveniště proběhne 2.9.2005. Práce budou zahájeny 5.9 v traťovém úseku Hostivař – Uhříněves. V letošním roce proběhne rekonstrukce trati v traťovém úseku Hostivař – Uhříněves včetně nového napojení kolejiště Metrans a vybudování nové koleje č. 103. Sídlo vedení stavby bude v areálu firmy SSŽ v Horních Měcholupech. Podrobný hmg stavby budeme mít na stavbě v průběhu měsíce září 2005."
"Soutěž na zhotovitele stavby proběhla, vítězem je Sdružení SWMV (firmy Stavby silnic a železnic, Leonhard Weiss, Metrostav, Viamont DSP) se kterým byla uzavřena Smlouva o dílo. Cena dle zákona 40/2004 Sb. bude zveřejněna na Centrální adrese. Předání staveniště proběhne 2.9.2005. Práce budou zahájeny 5.9 v traťovém úseku Hostivař – Uhříněves. V letošním roce proběhne rekonstrukce trati v traťovém úseku Hostivař – Uhříněves včetně nového napojení kolejiště Metrans a vybudování nové koleje č. 103. Sídlo vedení stavby bude v areálu firmy SSŽ v Horních Měcholupech. Podrobný hmg stavby budeme mít na stavbě v průběhu měsíce září 2005."
01.09.2005 (13:21)
Poborskii:snad jsi to v tunelu nezkoumal... :-)
01.09.2005 (12:30)
Nejvíc poch*ané jsou koleje v úseku Strašnice - Vršovice - Hlavní nádraží. Čím blíž ke konci, tím víc, nejhorší je to v tunelu.
01.09.2005 (11:06)
Stranger: Mám úctu k novým věcem a proto na koridorový svršek zásadně nes*ru :-)
01.09.2005 (10:10)
Kolin: myslim, ze tam nestavi napr. EC Vindobona.....
No, ono by jen udrzba svrsku fakt asi nestacila, kvuli jeho stavu.....(muj nazor).
Jinak Liben-Uvaly by se snad take melo delat, ne?
No, ono by jen udrzba svrsku fakt asi nestacila, kvuli jeho stavu.....(muj nazor).
Jinak Liben-Uvaly by se snad take melo delat, ne?
01.09.2005 (9:38)
Dotazeni koridoru do centra by si mozna trat zaslouzila tez proto, ze prave cim bliz je centru, tim vice ji pouziva cestujicich...
Ten pomaly Kolin nechapu - copak je nejaky vlak, ktery tam nestavi? (ale snad uz se taky pristi rok docka kultivace)
Hmm, az bude hotovo, bude na tech 4 km na zachodech docela plno... :-)
Ten pomaly Kolin nechapu - copak je nejaky vlak, ktery tam nestavi? (ale snad uz se taky pristi rok docka kultivace)
Hmm, az bude hotovo, bude na tech 4 km na zachodech docela plno... :-)
01.09.2005 (8:34)
Veřím, že to zvládnout lze...
1)nepřetřžité výluky budou cca 2 a půl měsíce.
2)ten úsek je dlouhý méně než 4 km
3)je tam minimum umělých staveb
1)nepřetřžité výluky budou cca 2 a půl měsíce.
2)ten úsek je dlouhý méně než 4 km
3)je tam minimum umělých staveb
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko










