Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
IV.koridor - Někteří lidé nevěřili, že se ještě letos začne stavět čtvrtý koridor, ale opak je pravdou. Již 5.9.2005 bude zahájena první stavba "Optimalizace Praha-Hostivař - Strančice" konkrétně mezi stanicemi Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves.5., 8., 9. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 1.TK
6., 7., 10., 11. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 2.TK
Důvodem výluk je betonáž základů sloupů trakčního vedení. Denní výluky budou probíhat zřejmě celé září. Od října jsou v plánu nepřetržité výluky. Nejprve přijde na řadu 2.TK, poté 1.TK. Každá z výluk bude trvat přes měsíc. Plán je takový, že výluky pro letošek skončí v polovině prosince.
Na snímku je jednotka řady 451 na benešovské trati.
Karel Chýla
| 31.8.2005 (0:09)
| 31.8.2005 (0:09)Související zprávy

01.09.2005 (7:16)
Rail-2005:
Decentní vrtění na koridorech? To tedy rozhodně není DECENTNÍ! Ovšem pokud má vůz s čepovým vedenám dvojkolí čepy řádně udržované, nevrtí se. Anebo pokud má jiný profil kol.
Decentní vrtění na koridorech? To tedy rozhodně není DECENTNÍ! Ovšem pokud má vůz s čepovým vedenám dvojkolí čepy řádně udržované, nevrtí se. Anebo pokud má jiný profil kol.
01.09.2005 (0:36)
Sergej: Záleží kolik je na trase mostů, pokud vím ten sil.podjezd v Uhříněvsi je v rámci stanice, takže SUMem by to šlo možná za těch 38 dní stihnout. Ale i mě se to nezdá, takový termín se dává většinou na vkládání kolejových spojek.
01.09.2005 (0:27)
mne se jen nechce verit, ze ten katastrofalni stav skutecne vyzaduje vymenu celeho spodku, svrsku a tv.
mam pocit, ze soucasny stav je vysledkem udrzboveho modelu zemi RVHP ala "nechme to uplne shnit a pak se to postavi znovu". opravdu to nejde selektivni vymenou nejhorsich kusu, podbijenim, dodatecnym svarenim nekterych spoju vylepsit? je opravdu nutna generalka?
mam pocit, ze soucasny stav je vysledkem udrzboveho modelu zemi RVHP ala "nechme to uplne shnit a pak se to postavi znovu". opravdu to nejde selektivni vymenou nejhorsich kusu, podbijenim, dodatecnym svarenim nekterych spoju vylepsit? je opravdu nutna generalka?
31.08.2005 (23:44)
Tak Praha si to zaslouží především proto, že je to hlavní železniční křižovatka v zemi, k tomu ještě hlavní město, kam jezdí i vlakem statisíce turistů, takže je tu i reprezentativní stránka, a když takové EC plné cizinců z koridoru vjede na ten kolejový šrot, co se Prahou line, tak to moc reprezentativně nepůsobí. Krom toho je stav kolejí v Praze opravdu špatný.
Co se týče té trati Hostivař - Uhříněves, nějak se mi nechce věřit, že by za pouhé 2 měsíce byla kompletně optimalizována. Buďto špatně chápu zprávu, nebo se nejedná o plnohodnotnou optimalizaci.
Co se týče té trati Hostivař - Uhříněves, nějak se mi nechce věřit, že by za pouhé 2 měsíce byla kompletně optimalizována. Buďto špatně chápu zprávu, nebo se nejedná o plnohodnotnou optimalizaci.
31.08.2005 (23:12)
A co takhle minimálně 30 let trvající padesátka v Kolíně na 1. a 2. staniční koleji … takže si tam každý projíždějící vlak musí přibrzdit a pak se zase rozjíždět …
31.08.2005 (22:47)
ad DJ: Nebo 20 km z Uval, ze?
Nevim jak Vam, ale mne vadi, ze pokazde cestou do Ostravy trva 20 minut, nez se vyhrabeme nekam na solidni svrsek.
Nevim jak Vam, ale mne vadi, ze pokazde cestou do Ostravy trva 20 minut, nez se vyhrabeme nekam na solidni svrsek.
31.08.2005 (21:52)
MirekM: "Praha by si zaloužila"? Čím, jak, proč? To mi nějak uniká. Spíš by se měl už vymést ten bordel v hale na hlavním nádraží. To cestujícím vadí určitě víc než těch 10 km "poskakování" z Hostivaře do centra.
31.08.2005 (19:53)
No právě. :( Přitom Praha by si to snad zasloužila jako první. Aspoň bude to nové spojení...
31.08.2005 (19:41)
Hanzalik: koridor bude bohužel končit před Hostivaří, která patří už do staveb pražského uzlu s velmi nejasným časovým horizontem realizace.
31.08.2005 (14:50)
Jenže decentní vrtění se plesnivých 451, B, Bt či Btn na koridorech je něco úplně jiného. To není tak strašné.
Zbavím se dvou věcí: 1) Toho příšerného hluku ze starých kolejí 2) vertikáních skoků řádu několika cm, které jsou způsobené zchátralým (měkkým) podložím. Mezi PHA-Hostivař a PHA-Uhříněves v jednom místě kolísá nivelita koleje na zhruba 200m střídavě o +-2cm! To potom vydává to střašné kovové skákavé křakch, křach na plošinách mezi vagony.
Zbavím se dvou věcí: 1) Toho příšerného hluku ze starých kolejí 2) vertikáních skoků řádu několika cm, které jsou způsobené zchátralým (měkkým) podložím. Mezi PHA-Hostivař a PHA-Uhříněves v jednom místě kolísá nivelita koleje na zhruba 200m střídavě o +-2cm! To potom vydává to střašné kovové skákavé křakch, křach na plošinách mezi vagony.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










