..: V pondělí 5.9. bude zahájena optimalizace mezi Hostivaří u Uhříněvsí :..
451.008IV.koridor - Někteří lidé nevěřili, že se ještě letos začne stavět čtvrtý koridor, ale opak je pravdou. Již 5.9.2005 bude zahájena první stavba "Optimalizace Praha-Hostivař - Strančice" konkrétně mezi stanicemi Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves.
5., 8., 9. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 1.TK
6., 7., 10., 11. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 2.TK
Důvodem výluk je betonáž základů sloupů trakčního vedení. Denní výluky budou probíhat zřejmě celé září. Od října jsou v plánu nepřetržité výluky. Nejprve přijde na řadu 2.TK, poté 1.TK. Každá z výluk bude trvat přes měsíc. Plán je takový, že výluky pro letošek skončí v polovině prosince.
Na snímku je jednotka řady 451 na benešovské trati.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 31.8.2005 (0:09)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
JPB
01.09.2005 (7:16)  
Rail-2005:
Decentní vrtění na koridorech? To tedy rozhodně není DECENTNÍ! Ovšem pokud má vůz s čepovým vedenám dvojkolí čepy řádně udržované, nevrtí se. Anebo pokud má jiný profil kol.
Malý cestovatel
01.09.2005 (0:36)  
Sergej: Záleží kolik je na trase mostů, pokud vím ten sil.podjezd v Uhříněvsi je v rámci stanice, takže SUMem by to šlo možná za těch 38 dní stihnout. Ale i mě se to nezdá, takový termín se dává většinou na vkládání kolejových spojek.
mike
01.09.2005 (0:27)  
mne se jen nechce verit, ze ten katastrofalni stav skutecne vyzaduje vymenu celeho spodku, svrsku a tv.
mam pocit, ze soucasny stav je vysledkem udrzboveho modelu zemi RVHP ala "nechme to uplne shnit a pak se to postavi znovu". opravdu to nejde selektivni vymenou nejhorsich kusu, podbijenim, dodatecnym svarenim nekterych spoju vylepsit? je opravdu nutna generalka?
Sergej
31.08.2005 (23:44)  
Tak Praha si to zaslouží především proto, že je to hlavní železniční křižovatka v zemi, k tomu ještě hlavní město, kam jezdí i vlakem statisíce turistů, takže je tu i reprezentativní stránka, a když takové EC plné cizinců z koridoru vjede na ten kolejový šrot, co se Prahou line, tak to moc reprezentativně nepůsobí. Krom toho je stav kolejí v Praze opravdu špatný.
Co se týče té trati Hostivař - Uhříněves, nějak se mi nechce věřit, že by za pouhé 2 měsíce byla kompletně optimalizována. Buďto špatně chápu zprávu, nebo se nejedná o plnohodnotnou optimalizaci.
31.08.2005 (23:12)  
A co takhle minimálně 30 let trvající padesátka v Kolíně na 1. a 2. staniční koleji … takže si tam každý projíždějící vlak musí přibrzdit a pak se zase rozjíždět …
registrovaný uživatel Marian Kechlibar
31.08.2005 (22:47)  
ad DJ: Nebo 20 km z Uval, ze?

Nevim jak Vam, ale mne vadi, ze pokazde cestou do Ostravy trva 20 minut, nez se vyhrabeme nekam na solidni svrsek.
registrovaný uživatel DJ
31.08.2005 (21:52)  
MirekM: "Praha by si zaloužila"? Čím, jak, proč? To mi nějak uniká. Spíš by se měl už vymést ten bordel v hale na hlavním nádraží. To cestujícím vadí určitě víc než těch 10 km "poskakování" z Hostivaře do centra.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
31.08.2005 (19:53)  
No právě. :( Přitom Praha by si to snad zasloužila jako první. Aspoň bude to nové spojení...
31.08.2005 (19:41)  
Hanzalik: koridor bude bohužel končit před Hostivaří, která patří už do staveb pražského uzlu s velmi nejasným časovým horizontem realizace.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
31.08.2005 (14:50)  
Jenže decentní vrtění se plesnivých 451, B, Bt či Btn na koridorech je něco úplně jiného. To není tak strašné.

Zbavím se dvou věcí: 1) Toho příšerného hluku ze starých kolejí 2) vertikáních skoků řádu několika cm, které jsou způsobené zchátralým (měkkým) podložím. Mezi PHA-Hostivař a PHA-Uhříněves v jednom místě kolísá nivelita koleje na zhruba 200m střídavě o +-2cm! To potom vydává to střašné kovové skákavé křakch, křach na plošinách mezi vagony.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko