Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Chrudim - Bohužel se dnešek opět zapsal do smutné statistiky železničních nehod na přejezdech. Scénář byl obvyklý, nerespektování výstražné signalizace, pravděpodobně ještě překročená povolená rychlost. Nehoda se stala dnes odpoledne na chráněném přejezdu (bez závor) v Markovicích u Chrudimi. Osobní vlak (810 458 - viz foto) byl nákladním autem dle zpravodajských serverů otočen o 90 stupňů a vytažen z tratě na silnici po které chvíli pokračoval a skončil převrácený u krajnice. Motorák začal i hořet, naštěstí byl požár brzy zlikvidován přivolanými hasiči. Ve vlaku v tu dobu cestovalo asi 10 cestujících. Statistika celého neštěstí není díky bohu tak hrůzostrašná, jak to na první pohled na zveřejněných fotografiích vypadá. Jedna těžce zraněná žena, tři lehce zranění a strojvůdce s odřenými zády. Podle svědků zabezpečovací zařízení na přejezdu fungovalo. Nejhorší na celé věci je fakt, že řidiči nákladního auta bylo prokázáno požití alkoholu (naměřeno prý kolem 1,4 promile). Možným řešením by mohly být extrémně vysoké postihy za tyto prohřešky a především časté kontroly řidičů.Aktualizováno 10.09.2005 - Ani 24 hodin neuplynulo od nehody u Chrudimi a už je hlášena další podobná. Nákladní vozidlo versus nákladní vlak. Tentokrát trať 197 Číčenice-Volary. Výsledkem je těžce zraněný řidič. Opět byl přejezd zabezpečen světelným a zvukovým výstražným systémem.
Na snímku je motorový vůz 810.458 na Chrudimsku, foto Radek Čejka
Zdroj www.novinky.cz
michawel | 9.9.2005 (20:45)
Související zprávy

10.09.2005 (12:27)
Stálo by za úvahu zabezpečit exponované přejezdy "ruskou metodou" - ocelová či betonová deska vztyčivší se ze země spolehlivě zabrání průjezdu veškerých vozidel. Naneštěstí i sanitek, hasičů a policie. V civilizovaaném státě není takových opatření zapotřebí:-(((
Náklady na vybudování, údržbu a provoz nechť se hradí výlučně z fondů silničních, to zabezpečení je přece pro ně:-)
Náklady na vybudování, údržbu a provoz nechť se hradí výlučně z fondů silničních, to zabezpečení je přece pro ně:-)
No podívejme,co k tomu více než jen zaplakat,pokud tam neskončí autobus plný dětí tak to opravdu bude stále dokola a nikdo se k ničemu nerozhoupe.Ona i taková 810ka dokáže udělat pěknou paseku a nikdo si to neuvědomuje,zvláště ta "laická" veřejnost.Řidiči,může to být naposledy!!!
10.09.2005 (7:38)
Opít se a sednout si za volant náklaďáku to by se mělo trestat VYDLOUBÁNÍM OČÍ. Jak k tomu přijdou ty lidi ve vlaku? Jinak další můj názor je u minulé nehody.
10.09.2005 (2:02)
Nemáte někdo zprávy z PRASU, jak je 814 daleko?
09.09.2005 (22:43)
No tak to at to rekonstruuji fofrem, padz jsem se zarekl, ze v 810 si uz nesednu.
09.09.2005 (22:36)
Neboj se o prdel! 812+912 ma stejne/obdobne sedacky ala 854 a to 2+2 nikoli 3+2.
09.09.2005 (22:09)
Kdyz uz jsme u tech 810tek a PARSu, muze mi nekdo rict, jake sedacky se montuji do tech roknostrukci? Padz ty lavice, to je des, nedavno jsem v tom jel sedmdesat kilometru a tri dny me z toho bolela prdel...
09.09.2005 (22:04)
Tomi:Velmi dobrý vtip...:)))
Jinak už vážně začínám být stoupencem řešení, kdy by si Paroubkobublanovi ostří hoši stoupli k přejezdu a nerespektování světel by řešili zastavením vozidla a následnou nakládačkou á la Tachovsko. Aspoň by konečně mydlili někoho, kdo opravdu něco provedl...:)))
Jinak už vážně začínám být stoupencem řešení, kdy by si Paroubkobublanovi ostří hoši stoupli k přejezdu a nerespektování světel by řešili zastavením vozidla a následnou nakládačkou á la Tachovsko. Aspoň by konečně mydlili někoho, kdo opravdu něco provedl...:)))
09.09.2005 (21:48)
No nejak se vybrat na to reko v PARSu musi...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











