Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Chrudim - Bohužel se dnešek opět zapsal do smutné statistiky železničních nehod na přejezdech. Scénář byl obvyklý, nerespektování výstražné signalizace, pravděpodobně ještě překročená povolená rychlost. Nehoda se stala dnes odpoledne na chráněném přejezdu (bez závor) v Markovicích u Chrudimi. Osobní vlak (810 458 - viz foto) byl nákladním autem dle zpravodajských serverů otočen o 90 stupňů a vytažen z tratě na silnici po které chvíli pokračoval a skončil převrácený u krajnice. Motorák začal i hořet, naštěstí byl požár brzy zlikvidován přivolanými hasiči. Ve vlaku v tu dobu cestovalo asi 10 cestujících. Statistika celého neštěstí není díky bohu tak hrůzostrašná, jak to na první pohled na zveřejněných fotografiích vypadá. Jedna těžce zraněná žena, tři lehce zranění a strojvůdce s odřenými zády. Podle svědků zabezpečovací zařízení na přejezdu fungovalo. Nejhorší na celé věci je fakt, že řidiči nákladního auta bylo prokázáno požití alkoholu (naměřeno prý kolem 1,4 promile). Možným řešením by mohly být extrémně vysoké postihy za tyto prohřešky a především časté kontroly řidičů.Aktualizováno 10.09.2005 - Ani 24 hodin neuplynulo od nehody u Chrudimi a už je hlášena další podobná. Nákladní vozidlo versus nákladní vlak. Tentokrát trať 197 Číčenice-Volary. Výsledkem je těžce zraněný řidič. Opět byl přejezd zabezpečen světelným a zvukovým výstražným systémem.
Na snímku je motorový vůz 810.458 na Chrudimsku, foto Radek Čejka
Zdroj www.novinky.cz
michawel | 9.9.2005 (20:45)
Related news

09.09.2005 (21:02)
Děkujeme za další zdevastovanou 810 během jednoho týdne, jen tak dál milí řidiči :-)
09.09.2005 (21:00)
Menší krpa: Osobní vlak (...) byl vytažen ze silnice po které chvíli pokračoval... :)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










