Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Středočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.
Původní zpráva z 9.10.2005:
Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.
Karel Chýla
| 30.10.2005 (14:56)
| 30.10.2005 (14:56)Zusammenhängende Nachrichten

10.10.2005 (9:15)
... nechci vás uvádět v nervózní stavy, ani se zastávat jakékoliv politické strany, ale středočeský kraj si nyní zadává zpracování možností ZDO na některých tratích v jeho poli působnosti vzhledem k současnému stavu (zejména časové polohy, četnost spojů a jízdní doby) a stížnostem. Analýzu samozřejmě neprovádějí ČD.
10.10.2005 (9:15)
To Jirka Kalcik:
Trat 194 bych samozrejme nerusil,nepopiram jeji vyznam v letnich mesicich.Spise mi slo o to ze takto ty trate ve StC vypadaji porad. Tedy nekolik lidi v 810.A toto opravdu nema cenu provozovat.
Kdyz bych si mel vybrat zda ma zeleznice vest do kazde p*dele a prohanet se tam 810,v lepsim pripade ta nova zmrsenina,
nebo redukovana sit,a na ni kvalitni vozidla(ne napodobeniny desir),tak bych preferoval tu druhou moznost.
to Katr854005-6:
nikomu nenadavam do pubertaku.Jen vzhledem k urovni nekterych prispevku jsem si nejsem jist,zda vsichni zdejsi diskutujici jiz dosahli veku zakonem stanoveneho pro pravo na podepisovani petic.A s tema danema je to aspekt moralni.Na osobni urazky nebudu reagovat,ze bych tomu nerozumel se taky neobavam,zivim se jako ekonom vystavby dopravnich staveb a jsem doktorand FD CVUT.
to mendi:
nejsem gumokolista,vlakem jezdim urcite vice nez ty,tak vim o cem mluvim.
Trat 194 bych samozrejme nerusil,nepopiram jeji vyznam v letnich mesicich.Spise mi slo o to ze takto ty trate ve StC vypadaji porad. Tedy nekolik lidi v 810.A toto opravdu nema cenu provozovat.
Kdyz bych si mel vybrat zda ma zeleznice vest do kazde p*dele a prohanet se tam 810,v lepsim pripade ta nova zmrsenina,
nebo redukovana sit,a na ni kvalitni vozidla(ne napodobeniny desir),tak bych preferoval tu druhou moznost.
to Katr854005-6:
nikomu nenadavam do pubertaku.Jen vzhledem k urovni nekterych prispevku jsem si nejsem jist,zda vsichni zdejsi diskutujici jiz dosahli veku zakonem stanoveneho pro pravo na podepisovani petic.A s tema danema je to aspekt moralni.Na osobni urazky nebudu reagovat,ze bych tomu nerozumel se taky neobavam,zivim se jako ekonom vystavby dopravnich staveb a jsem doktorand FD CVUT.
to mendi:
nejsem gumokolista,vlakem jezdim urcite vice nez ty,tak vim o cem mluvim.
10.10.2005 (8:43)
Jirka Kalčík: ano, zasrany modroptacnici, ale to ze pro zruseni zvedli ruku jak socani, tak komanci, to uz je detail ... at zije demagogie, pryc s modrym ptakem
10.10.2005 (8:01)
gumokolisti se šéfem ASF do plynu!!!!!!!!!!!!!
10.10.2005 (7:58)
Hele ty zasranej ASF jdi někam jedinej pubertak jsi ty a jedinej ty tomu nerozumis ty blbej osle tak laskave nemachruj nebo si te najdu.A tu petici podepišeš at se ti to libi nebo ne.Jasny.Tady nikomu nebudeš nadavat do pubertaku.
10.10.2005 (5:19)
Konečně jsem zaregistroval o které tratě se jedná (věděl jsem jen o třech). Nevím, zda má smysl podepisovat petici v Plzeňském kraji, když se jedná papírově o záležitost Středočechů. Není to jako s referendem za (ne)zrušení železnice v centru Brna? Tam se také mohli vyjadřovat jen místní.
Je zřejmé, že někteří modroptáčtí politici nevidí ani za humna Velké Prahy, natož aby pochopili dopravní obslužnost státu. Jestliže navrhují zastavení železniční dopravy na trasách, kde nevede ani kloudná silnice, pak to svědčí o jejich naprostém nezájmu o fungování jim svěřeného území. Potkat takového blba osobně, tak se ze mně stává radikální anarchista a adept na spolubydlícího pana Kajínka.
Jinak k průzkumné cestě ASF: ano šumavské tratě zejí mimo sezónu prázdnotou. V současné podobě to ani jinak nejde, protože pro cestování v běžný pracovní den nejsou způsobilé stejně jako většina nekoridorových tratí. Cestovní rychlost a četnost nabídky je na třetině než by bylo ekonomicky žádoucí. Jestliže vám jede 810 jednou za tři hodiny rychlostí 25-30km/h, pak s ní pojede níže uvedený počet lidí. To jsou ti, kteří skutečně nemohou jet jiným způsobem. Všichni ostatní včetně drážních nadšenců pojedou auty. Proto jsme navrhli takové úpravy, aby cestovní rychlost byla kolem 50km/h a interval hodinový, který bude v sedlech zředěn na dvouhodinový. Tím dosáhneme nabídky, která bude akceptovatelná i pro "neturistu" během pracovního dne, kdy čas jsou peníze. Dopravní technologii řešil člověk, který se nakazil prací pro Švýcary a Němce při konstrukci integrálního taktového grafikonu. Já jsem pouze pomáhal se stavařinou.
Když budu myslet jako ekonom a ne jako drážní nadšenec, pak tři až čtyři z výše uvedených tratí zmodernizuji stejně, či lépe jako Jihočeši své šumavské tratě a zbývající odstřelím. Středočeský kraj se nechová ani jako drážní nadšenec (pochopitelně) ani jako ekonom, ale jako debil. Na druhou stranu mně to u pražských modroptáků ani moc nepřekvapuje, protože ti nikdy neměli žádnou koncepci ať vezmete kterýkoliv obor lidské činnosti. Místo koncepce měli a na věčné časy budou mít nevitelnou ruku trhu v socialistickém prostředí.
Je zřejmé, že někteří modroptáčtí politici nevidí ani za humna Velké Prahy, natož aby pochopili dopravní obslužnost státu. Jestliže navrhují zastavení železniční dopravy na trasách, kde nevede ani kloudná silnice, pak to svědčí o jejich naprostém nezájmu o fungování jim svěřeného území. Potkat takového blba osobně, tak se ze mně stává radikální anarchista a adept na spolubydlícího pana Kajínka.
Jinak k průzkumné cestě ASF: ano šumavské tratě zejí mimo sezónu prázdnotou. V současné podobě to ani jinak nejde, protože pro cestování v běžný pracovní den nejsou způsobilé stejně jako většina nekoridorových tratí. Cestovní rychlost a četnost nabídky je na třetině než by bylo ekonomicky žádoucí. Jestliže vám jede 810 jednou za tři hodiny rychlostí 25-30km/h, pak s ní pojede níže uvedený počet lidí. To jsou ti, kteří skutečně nemohou jet jiným způsobem. Všichni ostatní včetně drážních nadšenců pojedou auty. Proto jsme navrhli takové úpravy, aby cestovní rychlost byla kolem 50km/h a interval hodinový, který bude v sedlech zředěn na dvouhodinový. Tím dosáhneme nabídky, která bude akceptovatelná i pro "neturistu" během pracovního dne, kdy čas jsou peníze. Dopravní technologii řešil člověk, který se nakazil prací pro Švýcary a Němce při konstrukci integrálního taktového grafikonu. Já jsem pouze pomáhal se stavařinou.
Když budu myslet jako ekonom a ne jako drážní nadšenec, pak tři až čtyři z výše uvedených tratí zmodernizuji stejně, či lépe jako Jihočeši své šumavské tratě a zbývající odstřelím. Středočeský kraj se nechová ani jako drážní nadšenec (pochopitelně) ani jako ekonom, ale jako debil. Na druhou stranu mně to u pražských modroptáků ani moc nepřekvapuje, protože ti nikdy neměli žádnou koncepci ať vezmete kterýkoliv obor lidské činnosti. Místo koncepce měli a na věčné časy budou mít nevitelnou ruku trhu v socialistickém prostředí.
10.10.2005 (0:19)
ASF: A ještě jedna poznámka - viděl jsi někdy, milý inteligente, jak jsou často "narvané" autobusy? Kolikrát můžeš být rád, že kromě řidiče v nich uvidíš ještě tak jednu starou babku se psem.
10.10.2005 (0:09)
ASF: Mimochodem, zrovna 194 je trať, s kterou se počítá do projektu Šumavských elektrických drah. Rozhodně ne proto, že se touto tratí projel jednoho dne (a zřejmě poprvé v životě)kdosi, který usoudil, že když zrovna tenhle den po ní jeli tři lidi, tak to musí být přeci logicky zrušená. Spíš to bude z důvodu, že naopak je tahle trať velice hojně užívaná jak v létě turisty, tak v zimě lyžaři. Jenže sklouznout k demagogii je tak snadné, že...
10.10.2005 (0:02)
Co je to ten ASF za vola? V jednom vlaku vidí tři cestující a podle toho hodnotí celou trať.
09.10.2005 (23:43)
ASF: Problém je hlavně v tom, že když se zruší v mnoha místech trať, tak tam nepojede už vůbec nic, nebo maximálně ve všední den 2 autobusy. O víkendu nechť si všichni políbí ...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










