..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 20      Zpráv na stránku:   
babilon
20.10.2005 (12:54)  
Tak jsem si spočítal, že dotace na těchto devíti tratích činí v průměru 40 Kč/km. Nevíte, kolik stojí, když si objednám motorák soukromě? Někde už to tu zaznělo, ale nemohu to najít.
Nobody
20.10.2005 (12:39)  
To JTB: "Ale pokud je pravdou, že ropné společnosti nadhodnocují své zásoby a cena ropy podléhá mnoha politckým vlivům, mechanismus tak docela nefunguje." Puvodne jste tvrdil, ze nadhodnocuji, ted pripoustite, ze tomu tak byt muze ale nemusi. ale pouceni je stale stejne kategoricky jednoznacne.
Opet strasak vycerpani lozisek ropy - netvrdim, ze k tomu nemuze dojit, ale historie zatim ukazuje, ze k takovym predpovedim nedoslo. A reknete uz konecne jasne, jak chcete konkretne(navic jako clovek hlasici se k liberalni ekonomii) docilit toho, aby lide nevycerpavali loziska ropy. Vase dosavadni nekonkretni proklamace byly: nemelo by se tezit a spotrebovavat tolik, nedava nam pravo atd.
A jeste toto: "co se možná za 100 let bude dát použít mnohem lépe" - to mozna je dulezite, protoze jestli na Zemi vubec nekdo za 100 let bude, tak take mozna po rope vubec nevzdechne. Svet uz bude uplne nekde jinde.
20.10.2005 (12:26)  
860003 - vy si opravdu nechcete připustit, že nepopulárnost a odsouzení železnice jako socky má na svědomí z velké části ta špína. I v té 843 jsem už zažil na sedačkách několikamilimetrovou(!!!) vrstvu prachu. Fíra k tomu akorát řekl, že to takové dostal. Výchozí stanice vlaku Rakovník. Pře měsícem jsem jel IC z Pardubic do Prahy - okna byla skoro neprůhledná. Tedy ani IC nejsou výstavní skříní.
Registrierter Benutzer Nobody
20.10.2005 (12:22)  
To JTB: "Kdo nám dává právo sežrat něco, co se možná za 100 let bude dát použít mnohem lépe?" Ja se zeptam jinak: Kdo komu dava pravo to "nesezrat". Nekdo vyssi, vice osviceny, nejlepe nejaky "militantni zeleny ekolog" ci kdo. Kdyz navic tady operujete s hypotezami jako s nemennymi axiomy, podle kterych se vse na 100% bude vyvijet.
20.10.2005 (11:41)  
Nobody: podívejte se, já jsem horlivým stoupencem liberální ekonomie a ochranný mechanismus cenový je pro mě notoricky známý. Ale pokud je pravdou, že ropné společnosti nadhodnocují své zásoby a cena ropy podléhá mnoha politckým vlivům, mechanismus tak docela nefunguje. A pak je tu otázka pro ekonoma kacířská, ale přece: pokud to takhle půjde, veškerá větší ložiska ropy vyčerpáme. Co pak? Kdo nám dává právo sežrat něco, co se možná za 100 let bude dát použít mnohem lépe?
Registrierter Benutzer Nobody
20.10.2005 (11:14)  
To JTB: Pripada mi, ze Vy sve prispevky dokladate prave nemenosti technologii i do budoucna - vse je zalozeno na bazirovani na ropne ekonomice a i do budoucna, podle Vas, to tak bude, a proto tu bude ekonomicka krize. Jenze skutecnost je jina, vyvoj technologii pokracuje i bez nejakeho prikazu zhora (nebo jak si mam vylozit tuto vasi vetu: "pokud nezměníme technologii a způsob nakládání se zdroji"). A kazde zdrazeni nejakeho zdroje ci technologie automaticky urychli vyvoj techto novych (treba i alternativnich) technologii ci vyuzivani jinych zdroju. Ale to uz se zase opakuji.
20.10.2005 (10:10)  
Mike: asi stále nechápete. Nebudu se zde zaklínat citáty třeba od Rothbarda, ale řeknu tohle: nepředvídám ekonomickou krizi, předvídám ekonomickou krizi, pokud nezměníme technologii a způsob nakládání se zdroji. Bazírování na ropné ekonomice je jako bazírovat na dvojpolním systému, už chápete?
Registrierter Benutzer 860 003
20.10.2005 (9:27)  
S poruchou je nutné počítat vždy.
Soupravy 471 nebo 843 jsou uvnitř zpravidla čisté, stupeň umazání cestujícího lze srovnat se silniční dopravou. Já trvám na tom, že se lidi v první řadě stydí (přece nepojedu sociálkou) ono je potřeba u cíle cesty vystoupit z auta, protože jak by vypadali, to by si okolí myslelo že na auto nemají. Dále vítězí pohodlnost (než dojdu na nádraží a než něco přijede tak jsem autem v cíli) a chuť závodit (musím přece ukázat jak mi to rychle jezdí a jaký jsem řidič). Pokud se tenhle způsob myšlení mezmění tak nemají šanci ani rychlovlaky.
Registrierter Benutzer mike
20.10.2005 (8:00)  
JTB: Analogie stale vidim. Vy predvidate zasadni stagnaci ci pokles blahobytu v dusledku toho, ze dojde ropa, coz je stejne jako u Malthuse nemistna technologicka fixace.

Ja rikam, ze ropa je (stejne jako primitivni formy zemedelstvi) substituovatelna a klidne budu "slepe" spolehat na podnikatelskou stranku trzniho procesu, ze subsituty najde (ostatne delam to dnes a denne a vy nakonec taky).

Mimochodem, toto napsal o Malthusovi Schumpeter: "The most interesting thing to observe is the complete lack
of imagination which that vision reveals. Those writers
lived at the threshold of the most spectacular economic
developments ever witnessed. Vast possibilities matured
into realities under their very eyes. Nevertheless, they
saw nothing but cramped economies, struggling with ever-
decreasing success for their daily bread." (History of Economic Development, str. 591).
Registrierter Benutzer Nothing
20.10.2005 (7:19)  
To Glagol: Ze jste to nepochopil, co ma Vas prispevek spolecneho s demagogii, me vubec neprekvapuje, ale to je prave ta tragedie nejen pro zeleznici (= CD), ale vubec pro cely tento stat a zivotni uroven jeho obyvatel, ktera z dlouhodobeho hlediska rozhodne neporoste (minimalne tak, jak by mohla). Zda se Vam to jako nesmysl, mozna dnes ano, za nejake ty roky se to uz projevi. Na zaver - jen si vzpomente na 40 let budovani nove a lepsi spolecnosti a rozvirani nuzek zivotni urovne i mezi sousednimi staty (kam pro jistotu jste se temer nemohl podivat).
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 20      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko