..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 20      Zpráv na stránku:   
Skaličák
19.10.2005 (0:58)  
To hank: Tohle mě taky hodně zajímá - za ty linky bych byl velice vděčný:) Díky
hank
18.10.2005 (17:31)  
2 JTB: posli mi prosim svou adresu, at si muzeme pokecat :-) a at vim, kam poslat ty linky
18.10.2005 (10:56)  
Když ČD a policie připustí ubytování bezdomovců přímo na pozemku hlavního nádraží (dokonce tam mají rozvěšené prádlo po šňůrách), tak se nesmí nikdo divit, že se řada lidí bude štítit jezdit i tím pendolínem, natož tou špínou (pan fíra v umaštěném obleku a pantoflích, vlakvedoucí kouřící s ostatními ajznbóny v motoráčku, tak že smrad jde mezi cestující) na trati 210.

Takže ti lidé se nestydí jezdit vlakem, ale štítí. To je rozdíl.
Registrierter Benutzer 860 003
18.10.2005 (8:34)  
Řešíte tady ropu, a co životní prostředí, globální oteplování a podobné jevy? Nejhorší je ale morální devastace myšlení, tento stát (Česká Automobilní republika), podporuje způsob myšlení řekni mi čím jezdíš a já ti řeknu co jsi a kdo nemá auto je moula. Dokud se lidi budou stydět jezdit hromadnou dopravou tak nezachráníme ani hlavní tratě.
18.10.2005 (0:17)  
hank: ale mě by ty linky docela zajímaly, téhle problematice se totiž věnuji a hodlám věnovat ještě hlouběji...díq..:)
Registrierter Benutzer hank
17.10.2005 (21:03)  
2 mike 17. 10. 02:44
nektere zeme, treba V. Britanie, ale taky se rozhoupala dokonce i Evropska komise (!!!), uz ted pracuji na vladni urovni na narodnich planech reseni nadchazejiciho nedostatku fosilnich paliv (ktery jejich vlady povazuji v horizontu par let za hotovou vec!), a ty plany obsahuji i podporu VHD vcetne drah i moznost prideloveho hospodareni s automobilovymi palivy (umis anglicky? mam poslat linky?)
2 JTB: diky, jako jeden z mala jsi pochopil, jak jsem to myslel, tady se neda psat rozvlacne a tak chytremu napovez :-)
a ty clanky z Blistu znam taky, kdyz jsem to dal cist manzelce, 3 dny z toho poradne nespala...
Registrierter Benutzer Anatol J.
17.10.2005 (17:13)  
Tak jen tak na okraj. Ropa, zrušení, auta na cosi-bio, dobrý beru... ALE::: příklad doložitelný fakty: Když VZD zastavila provoz na trati Svinov - Vítkovice, ať už z jakýchkoli důvodů, uváděla, že spoje (740+3*vlek od M131) používá "jen" 150 lidí-oficiálně, skutečnost byla lepší, a tak se trať zrušila. Co je teď: něco málo přešlo na MHD, ale skoro vše jezdí autem při nezměněné velikosti silnice, není něco špatně?? Dobrá, uvážím-li 1 lokálku o 5 zastávkách, na každé nastoupí 1 cestující. Máme 4 páry denně, tj. 40 lidí převezeno denně frekvence stejných v X, rozdílná v 6 a 7, tj. cca. 25 různých v X a 20 různých v 6,7, tj. pojede-li každý autem, dostáváme 65 aut, připustím-li rodiny, pak cca 50 aut týdně nových jen na této lokálce o 5 zastávkách, prům mezist.km.=2 tj. 50 nových aut na 10km streky. Nezvětšíme cestu(zábor, ekologie)+náklady na opravy=0Kč, pak se obávám že v deklarovaném roce možná bude dost ropy, ale budemeji nalévat do traktoru a cest.rychlost=cca 15km/h. UPOZORŇUJI, že lokálek kde jede jen 5 lidí v každém vlaku je myslím fakt málo, to jich bylo v X více i v tom neoblíbeném Straškově. A autobus: vy si fakt myslíte že lidi budou jezdit rozpadající se rachotinou made by C....x ??, která nebere kočárky, kola, lyže, štíhlé, široké, a já nevím, jaké ještě na svých spojích v sudé čtvrtky následuje-li den pracovního volna pokud není den st. svátku mimo dny celopodnikové dovolené???
17.10.2005 (13:26)  
Á, seňor Nobyody se o5 projevil. Cenový mechanismus je samozřejmá ochrana vzácného materiálu, nikdo tu ale nevolá po zákazu těžby ropy či po zákazu jiné než nejúspornější varianty dopravy. Mluvíme o tom, nakolik by mohly mít ony rušené tratě smysl za jiných podmínek.

Vaše poměrně zbytečné odbočení k vysmívání se prognózám Vás ovšem usvědčuje z neuvažování v kontextu. Před oněmi 35 lety se sice zásoby těžené ropy opravdu odhadovaly nízko, jenže 60. a 70. léta byla taktéž dobou nejpřekotnějšího otvírání nových ložisek, což odstartovalo nejdynamičtější růst těžby v historii, což jen dokládá onen "zvonový" model. Dnes jsme ovšem v situací, kdy žádná takto snadno dostupná ložiska k dispozici nejsou a to, s čím těžařské společnosti kalkulují je na samé hraně rizika. Těžba již stagnuje.

Kdybyste se místo těchto jednoduchých a arogantních soudů raději věnoval studiu k oné problematice, věděl byste ještě o jednom problému. Zatím jsem ho nechěl nakousávat, je ryze spekulativní-nenadhodnocují náhodou ony korporace své zásoby v zájmu udržení ceny akcií? Některá svědectví, dokonce publikovaná i v Britských listech tomu více než nasvědčují.

A na závěr- v dnešním Respektu už jen tak mimoděk, leč automaticky považují vyrovnání se s energetickou krizí za jeden ze 3 nejpalčivějších p$roblémů ČR, hned po důchodové reformě. Obravdu se všichni dosud rozumní zbláznili a zbylo jen pár stoických letadel?
Registrierter Benutzer waszyn 
17.10.2005 (12:54)  
gapa: preveze se to busem.
kvuli jedny vyluce za pul roku se to prece nebude udrzovat
Registrierter Benutzer gapa
17.10.2005 (10:57)  
To je zajímavé, jak se z diskuze o rušení tratí vyklubala diskuze o zásobách ropy na světě...
Btw teď o víkendu byla výluka mezi Kralupy a Slaným a kudy myslíte, že jel odklonový rychlík?? Zlonice-Straškov-Vraňany.Jak pojede až to tam zruší a rozkradou???
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 20      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko