Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Středočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.
Původní zpráva z 9.10.2005:
Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.
Karel Chýla
| 30.10.2005 (14:56)
| 30.10.2005 (14:56)Zusammenhängende Nachrichten

19.10.2005 (0:58)
To hank: Tohle mě taky hodně zajímá - za ty linky bych byl velice vděčný:) Díky
18.10.2005 (17:31)
2 JTB: posli mi prosim svou adresu, at si muzeme pokecat :-) a at vim, kam poslat ty linky
18.10.2005 (10:56)
Když ČD a policie připustí ubytování bezdomovců přímo na pozemku hlavního nádraží (dokonce tam mají rozvěšené prádlo po šňůrách), tak se nesmí nikdo divit, že se řada lidí bude štítit jezdit i tím pendolínem, natož tou špínou (pan fíra v umaštěném obleku a pantoflích, vlakvedoucí kouřící s ostatními ajznbóny v motoráčku, tak že smrad jde mezi cestující) na trati 210.
Takže ti lidé se nestydí jezdit vlakem, ale štítí. To je rozdíl.
Takže ti lidé se nestydí jezdit vlakem, ale štítí. To je rozdíl.
18.10.2005 (8:34)
Řešíte tady ropu, a co životní prostředí, globální oteplování a podobné jevy? Nejhorší je ale morální devastace myšlení, tento stát (Česká Automobilní republika), podporuje způsob myšlení řekni mi čím jezdíš a já ti řeknu co jsi a kdo nemá auto je moula. Dokud se lidi budou stydět jezdit hromadnou dopravou tak nezachráníme ani hlavní tratě.
18.10.2005 (0:17)
hank: ale mě by ty linky docela zajímaly, téhle problematice se totiž věnuji a hodlám věnovat ještě hlouběji...díq..:)
17.10.2005 (21:03)
2 mike 17. 10. 02:44
nektere zeme, treba V. Britanie, ale taky se rozhoupala dokonce i Evropska komise (!!!), uz ted pracuji na vladni urovni na narodnich planech reseni nadchazejiciho nedostatku fosilnich paliv (ktery jejich vlady povazuji v horizontu par let za hotovou vec!), a ty plany obsahuji i podporu VHD vcetne drah i moznost prideloveho hospodareni s automobilovymi palivy (umis anglicky? mam poslat linky?)
2 JTB: diky, jako jeden z mala jsi pochopil, jak jsem to myslel, tady se neda psat rozvlacne a tak chytremu napovez :-)
a ty clanky z Blistu znam taky, kdyz jsem to dal cist manzelce, 3 dny z toho poradne nespala...
nektere zeme, treba V. Britanie, ale taky se rozhoupala dokonce i Evropska komise (!!!), uz ted pracuji na vladni urovni na narodnich planech reseni nadchazejiciho nedostatku fosilnich paliv (ktery jejich vlady povazuji v horizontu par let za hotovou vec!), a ty plany obsahuji i podporu VHD vcetne drah i moznost prideloveho hospodareni s automobilovymi palivy (umis anglicky? mam poslat linky?)
2 JTB: diky, jako jeden z mala jsi pochopil, jak jsem to myslel, tady se neda psat rozvlacne a tak chytremu napovez :-)
a ty clanky z Blistu znam taky, kdyz jsem to dal cist manzelce, 3 dny z toho poradne nespala...
17.10.2005 (17:13)
Tak jen tak na okraj. Ropa, zrušení, auta na cosi-bio, dobrý beru... ALE::: příklad doložitelný fakty: Když VZD zastavila provoz na trati Svinov - Vítkovice, ať už z jakýchkoli důvodů, uváděla, že spoje (740+3*vlek od M131) používá "jen" 150 lidí-oficiálně, skutečnost byla lepší, a tak se trať zrušila. Co je teď: něco málo přešlo na MHD, ale skoro vše jezdí autem při nezměněné velikosti silnice, není něco špatně?? Dobrá, uvážím-li 1 lokálku o 5 zastávkách, na každé nastoupí 1 cestující. Máme 4 páry denně, tj. 40 lidí převezeno denně frekvence stejných v X, rozdílná v 6 a 7, tj. cca. 25 různých v X a 20 různých v 6,7, tj. pojede-li každý autem, dostáváme 65 aut, připustím-li rodiny, pak cca 50 aut týdně nových jen na této lokálce o 5 zastávkách, prům mezist.km.=2 tj. 50 nových aut na 10km streky. Nezvětšíme cestu(zábor, ekologie)+náklady na opravy=0Kč, pak se obávám že v deklarovaném roce možná bude dost ropy, ale budemeji nalévat do traktoru a cest.rychlost=cca 15km/h. UPOZORŇUJI, že lokálek kde jede jen 5 lidí v každém vlaku je myslím fakt málo, to jich bylo v X více i v tom neoblíbeném Straškově. A autobus: vy si fakt myslíte že lidi budou jezdit rozpadající se rachotinou made by C....x ??, která nebere kočárky, kola, lyže, štíhlé, široké, a já nevím, jaké ještě na svých spojích v sudé čtvrtky následuje-li den pracovního volna pokud není den st. svátku mimo dny celopodnikové dovolené???
17.10.2005 (13:26)
Á, seňor Nobyody se o5 projevil. Cenový mechanismus je samozřejmá ochrana vzácného materiálu, nikdo tu ale nevolá po zákazu těžby ropy či po zákazu jiné než nejúspornější varianty dopravy. Mluvíme o tom, nakolik by mohly mít ony rušené tratě smysl za jiných podmínek.
Vaše poměrně zbytečné odbočení k vysmívání se prognózám Vás ovšem usvědčuje z neuvažování v kontextu. Před oněmi 35 lety se sice zásoby těžené ropy opravdu odhadovaly nízko, jenže 60. a 70. léta byla taktéž dobou nejpřekotnějšího otvírání nových ložisek, což odstartovalo nejdynamičtější růst těžby v historii, což jen dokládá onen "zvonový" model. Dnes jsme ovšem v situací, kdy žádná takto snadno dostupná ložiska k dispozici nejsou a to, s čím těžařské společnosti kalkulují je na samé hraně rizika. Těžba již stagnuje.
Kdybyste se místo těchto jednoduchých a arogantních soudů raději věnoval studiu k oné problematice, věděl byste ještě o jednom problému. Zatím jsem ho nechěl nakousávat, je ryze spekulativní-nenadhodnocují náhodou ony korporace své zásoby v zájmu udržení ceny akcií? Některá svědectví, dokonce publikovaná i v Britských listech tomu více než nasvědčují.
A na závěr- v dnešním Respektu už jen tak mimoděk, leč automaticky považují vyrovnání se s energetickou krizí za jeden ze 3 nejpalčivějších p$roblémů ČR, hned po důchodové reformě. Obravdu se všichni dosud rozumní zbláznili a zbylo jen pár stoických letadel?
Vaše poměrně zbytečné odbočení k vysmívání se prognózám Vás ovšem usvědčuje z neuvažování v kontextu. Před oněmi 35 lety se sice zásoby těžené ropy opravdu odhadovaly nízko, jenže 60. a 70. léta byla taktéž dobou nejpřekotnějšího otvírání nových ložisek, což odstartovalo nejdynamičtější růst těžby v historii, což jen dokládá onen "zvonový" model. Dnes jsme ovšem v situací, kdy žádná takto snadno dostupná ložiska k dispozici nejsou a to, s čím těžařské společnosti kalkulují je na samé hraně rizika. Těžba již stagnuje.
Kdybyste se místo těchto jednoduchých a arogantních soudů raději věnoval studiu k oné problematice, věděl byste ještě o jednom problému. Zatím jsem ho nechěl nakousávat, je ryze spekulativní-nenadhodnocují náhodou ony korporace své zásoby v zájmu udržení ceny akcií? Některá svědectví, dokonce publikovaná i v Britských listech tomu více než nasvědčují.
A na závěr- v dnešním Respektu už jen tak mimoděk, leč automaticky považují vyrovnání se s energetickou krizí za jeden ze 3 nejpalčivějších p$roblémů ČR, hned po důchodové reformě. Obravdu se všichni dosud rozumní zbláznili a zbylo jen pár stoických letadel?
17.10.2005 (12:54)
gapa: preveze se to busem.
kvuli jedny vyluce za pul roku se to prece nebude udrzovat
kvuli jedny vyluce za pul roku se to prece nebude udrzovat
17.10.2005 (10:57)
To je zajímavé, jak se z diskuze o rušení tratí vyklubala diskuze o zásobách ropy na světě...
Btw teď o víkendu byla výluka mezi Kralupy a Slaným a kudy myslíte, že jel odklonový rychlík?? Zlonice-Straškov-Vraňany.Jak pojede až to tam zruší a rozkradou???
Btw teď o víkendu byla výluka mezi Kralupy a Slaným a kudy myslíte, že jel odklonový rychlík?? Zlonice-Straškov-Vraňany.Jak pojede až to tam zruší a rozkradou???
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










