..: České dráhy dokončují marketingovou přípravu produktu SC Pendolino :..
Pendolino - ilustrační fotoPraha - V souvislosti s uvedením nového produktu SC Pendolino na trh realizují České dráhy poprvé ve své historii tak rozsáhlé marketingové přípravy – přímo zohledňující přání a očekávání zákazníků. Produkt například již má své logo, které bude jasně identifikovat služby v kvalitě SC Pendolino; zpracovány a zohledněny byly také výsledky rozsáhlého marketingového průzkumu, který probíhal v průběhu měsíce září ve všech vlacích SuperCity, EuroCity a InterCity jezdících na trase mezi Prahou a Ostravou. Právě na této relaci nabídnou od 11. prosince 2005 České dráhy zcela nový typ služeb pod značkou SC Pendolino, který výrazně zrychlí přepravu mezi Ostravou, Olomoucí, Pardubicemi a Prahou.

Tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 12.10.2005 (14:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.10.2005 (17:21)  
Nazdar, může mně někdo sdělit jak to bude s místenkováním přes internet? Já jsem si třeba zvykl, že stánky kultury od SAZKA Arény až po nejmenovaný kostelík v blízké vesnici mají standardně plánek sedadel se zaškrtnutými obsazenými, či rezervovanými místy, přičemž je jasné kolik hodin či dní platí rezervace přes internet.
Jak tuším z diskuse, do kvality SC to má daleko asi jako sedačky ve zmíněném Desiru k maďarským koženkám ze sedmdesátých let. Doporučoval bych dotyčným vychvalovačům Desira s tím jet v 1. třídě. Pak by říkali ZLATÁ BLEŠÁRNA ČSD ze šedesátých let a blbě nekritizovali.
Jinak jsem se podíval na návrh GVD a ve směru Ostrava - Praha to jezdí na střídačku se zavedenými IC/EC, ale ve směru Praha - Ostrava jen jako násled současných EC/IC a dojede ho v Ostravě. Takto mám spojení z východu republiky na západ hodinový interval, v opačném směru dvouhodinový. Může to někdo vysvětlit?
Jen pro zajímavost: všechny spoje (nepočítám couráky) jedou Ostrava - Plzeň za 6ačtvrt hodiny, jen některé stojí o 214,-Kč více s rizikem, že neseženete místenku. Za to bych skutečně chtěl aspoň buřta a pivo navíc, které si jinak budu muset ještě koupit při 45min čekání na hlavním nádraží. To už je pak rozdíl v ceně skoro 300Kč.
registrovaný uživatel Tom
13.10.2005 (16:56)  
Proc porad vyrazy jako imitace apod. Ano nekde maji LCD displaye u rezervaci a nekde je nemaji( i na zapade). U SC Pendolina problem resit nebudete, mistenka bude POVINNA. Pro "technofetisistu" jako jsem ja to znamena minus, ovsem pro nase podminky je to dsotacujici. Kdyby tech vlaku bylo vice a vice spojich, viz Virgin v britanii, kde ma 53 souprav, tak se vyplati vybudovat system vysilacu ve stanicich a system elektronickeho automatickeho zobrazovani rezervaci. pro tech par souprav proste ne, jen by to zyvsilo naklady. Zasuvky je ostuda, souhlasim. Internet wifi by slo udelat primo ve vlaku celkem v pohode, ale horsi jak spojit vlak se siti = opet velka invetsice kvuli par soupravam. Malo ulozneho prostoru = chyba a velka a tezko resitelna, napriklad zasuvky resitelen jsou. Drzaky na kola nemusi byt. SC Pendolino ma byt opravdu managersky vlak, ne pro turisty, kdyz jedu na kolovzlet, tak se kldine sveyu klasikou, kde uz by nemel chybet prostor na kola. Musite si uvedomit komu je Pendolino urceno. Ten rpodukt je pro podnikatele pendlujici mezi Ostravou, Olomouci a Prahou, kteri travi moc casu na D1, pripadne caluji 1000 za letadlo. A pro ty je to nastavene dobre. Uvital bych jen wi-fi net v cekarnach na nadrech. BTW: Virgin Pendolino taky nema net a nabizi podobne sluzby jako bude mit SC Pendolino. Stacilo by jen par drobnych uprav.
registrovaný uživatel waszyn 
13.10.2005 (12:58)  
lada: ohlede inf.systemu me docela dostalo,ze se na zamistenkovane mista normalne budou strkat listecky (nebo taky nestrkat,nejednou me z EC Praha vyhazoval nekdo s mistenkou i kdyz tam nic nebylo)
proc nemuze byt nad kazdym sedadlem displej s udajem o rezervaci? Za ty miliony by to nemel byt problem.
Jde mi o to ze to neni udelane poradne.
Zase dalsi z rady imitaci vyspelych zeleznic v podani CD...
registrovaný uživatel M 
13.10.2005 (10:03)  
Komfort je subjektivni, ale muze byt i objektivni - viz jizdy s metrem v ruce tusim Miroslava Zikmunda, ktery podal svedectvi o objektivne mensim zivotnim prostoru v pendolinu
registrovaný uživatel lada
13.10.2005 (9:04)  
to waszyn:
1) U vlaku jedouciho 3,5 hodiny klidne jidelnak ozelim. Pendolino bylo asi puvodne mysleno da delsi (mezinarodni) trasy, a tam by se stolecek hodil - i kdyz ceny v takovych vlacich jsou spise pro nemce.
2) Komfort je subjektivni. Sedacky v Beer me osobne prijdou dostacujici, v pendolinu nikoli.
3) Prvni tridou nejezdim, nedokazi posoudit. Ale pripada mi, ze u CD se v prvni tride priplaci jen a pouze za nenarvanost a v tomto trendu asi chteji CD pokracovat.
4) Prostor pro zavazadla je opravdu smesny. Asi tim maji jezdit jen manazeri s notebookem (a pridavnou baterii).
5) K cemu? Jeste jsem nevidel rozumne vyuzity graficky system. Podle me jsou to vyhozene prachy.
6) Na kuraky tu byly dlouhe diskuze, radeji zustanu u tematu pendolino.
7) Drzaky na kola bych v dalkovych vlacich privital. Rad bych jel napriklad z Kosic, Budapesti, Vidne, Hamburku,... s kolem, ale dnes to bohuzel moc nejde.
8) Zasuvky = ostuda CD. Ma byt u kazde sedacky jedna!
9) To mi prijde kravina. Bude to stat furu penez a za dva roky to bude zastarale a nepouzitelne.
10) Dekuji, nechci, rad zaplatim jen za jizdenku a jidlo si zvolim podle sebe.
11) Kez by.
12) To u CD neocekavam.
registrovaný uživatel Zapa
13.10.2005 (6:54)  
Anatol J.: Všechno, kromě velkých oken v pendolínu, také najdete tzn. polstrované sedačky, stolky i držák na kola. Klopení není nutností, ale díky klopení se ta cesta dá zkrátit, za což si třaba někdo bude ochoten zaplatit. Opakuji už asi po sté, že nabídka ostatních vlaků bude dostatečná a jak tvrdí Tom, tak to skoro vypadá jako by zde byla "dotčená a uražená" skupina, která by chtěla cestovat pendolínem, ale za nejlevnější jízdné.
registrovaný uživatel Tom
13.10.2005 (2:11)  
1) restaurační vůz s místy k sezení? - neni, ale je opravdu nutnosti na trase s dobou jzidy 3,5 hod?
2) komfortnější sedačky než například v reko rychlíkových vozech typu Beer? - komfortnost sedacek je kupodivu pomerne subjektivni zalezitosti a jsou i horsi nez Beer..Pendolino nemusi byt nutne ve vsem nejlepsi
3) více místa a pohodlnější sedačky v 1.třídě? - nekdo zas muze rict, ze je skvele, ze druha trida ma stejny konfort jako prvni:)
4) prostor na zavazadla (např.pro ty co dál cestujou z Prahy letadlem)? - ano chyba
5) grafický informační systém ve vozidlech? - mel by snad casem byt
6) alespoň malý prostor pro kuřáky? - proc? moderni je nekourit a vzhledem k vyvoji spolecnosti je "nekurackost" pendolina plus a ne minus, kurak at si smrdi nekde sam:) proste je to trend soucasnosti
7) precizně zpracované stolky a držáky na kola? - drzaky na kola jsou a navic nepredpokladam, ze SC Pendolino je urceno pro turisticke zakazniky s kolama, ty vyuziji sluzeb levnejsich, ale pomalejsich vlaku
8) zásuvky 220V i ve druhé třídě? - opet chyba, souhlas mely by byt take
9) připojení k internetu? - hodilo by se, snad v budoucnu
10) občerstvení v ceně? - v cene prvni tridy bude
11) rezervace konkrétního místa+platba po internetu? - bude
12) cena závislá na včasnosti zakoupení jízdenky a denní době? - mno taky moznost, nicmene zalezi na celkove strategii CD, nevidel bych jako chybu

Mno takze ne zdaleka na vse se da odpovedet ne a na neco je to ciste subjektivni. Chybky urcite jsou, ale slusna cast z nich se da jeste vylepsit. Dalsi veci je, co me mrzi na hodnoceni Pendolina, ze kazdy to bere ze to bude drahe. Ano bude, ale to rikaji jen zavistivi lide, ktere mrzi ze nebudou jezdit pendolinem denne do prace:) Ne opravdu pendolino je urcene jen urcite skupine zakazniku, nikdo nerusi dalsi sluzby. Proste bude soucasti nabidky, kdo bude chtit mirne pomalejsi, ale v necem konfortnejsi a levnejsi cestovani, vyuzije IC a EC vlaky. Komu zalezi jen na cene, pojede klasickym rychlikem. V cem vidite problem? Ja naopak ocenuji to, ze CD se snazi nabidnout ruzne alternativy a zacinaji se chovat alespon castecne normalne, startuji spravnym smerem a doufam, ze podobne budou pokracovat dal, protoze maji stale co dohanet.

BTW: Bus to nema sanci za stejnou dobu dojet a rozhodne ne s garanci, viz D1, kdo jezdi, urcite si na ni uzil sve, stejne jako napriklad minuly rok pri oprave silnic u Hranic apod.
registrovaný uživatel Anatol J.
13.10.2005 (0:15)  
MYSLIM ZE NEZALEZI,JESTLI TO KLOPI, ALE JAK SE V TOM JEDEE A KOLIK TO STOJI. VIZ. Bmpz OBB na Ostravanu. Vzdy je skupina cestujich, ktere ho vyhlizeji a nejsou to fandove, ale norm. cest.OBB polstry , stolky, a drzadla kol nejsou pendolina. Bohuzel????AT ZIJE KLASIKA S VELKYMI OKNY
registrovaný uživatel Zapa
12.10.2005 (23:54)  
Reakce byla na vnější design. Nicméně si myslím, že ani vnitřní neodpovídá +- roku 1985, jak zde psal waszyn. Vy zde pořád srovnáváte normální vozy s vozy pro pendolíno, které mají úplně jiný profil. Souhlasím, že je to poněkud stísněné, ale to je zkrátka daň za klopení. Já to neobjednával....
12.10.2005 (23:00)  
ad Zapa :
máte na mysli vnější nebo vnitřní "modernější" vzhled ? Pohodlí nabízené v EJ 680 hluboce zaostává za rekonstruovanými vozy ÖBB II. vozové třídy (oddílovými / velkoprostorovými), kde je dostatek prostoru pro nohy, dostatek prostoru pro zavazadla, připojení na síť 230 V pro PC (bohužel nikoli pro všechny cestující).
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko