Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - V souvislosti s uvedením nového produktu SC Pendolino na trh realizují České dráhy poprvé ve své historii tak rozsáhlé marketingové přípravy – přímo zohledňující přání a očekávání zákazníků. Produkt například již má své logo, které bude jasně identifikovat služby v kvalitě SC Pendolino; zpracovány a zohledněny byly také výsledky rozsáhlého marketingového průzkumu, který probíhal v průběhu měsíce září ve všech vlacích SuperCity, EuroCity a InterCity jezdících na trase mezi Prahou a Ostravou. Právě na této relaci nabídnou od 11. prosince 2005 České dráhy zcela nový typ služeb pod značkou SC Pendolino, který výrazně zrychlí přepravu mezi Ostravou, Olomoucí, Pardubicemi a Prahou.Tisková zpráva ČD
JRtrain
| 12.10.2005 (14:47)
| 12.10.2005 (14:47)Související zprávy

12.10.2005 (22:19)
ČD by si malo uvedomiť že cena nie je všetko. Ak sa zavedie konkurenčný autobus, ktorý prejde vzdialenost PA-OS v tom istom čase a za trebárs 2/3 cenu, neviem, čo si ľudia vyberú. Osobne by som sa prihováral ak už SC, tak aj globálna cena, ktorá by bola v rozumnej výške a závislá aj od včasnosti kúpy lístka, podobne, ako u leteckých spoločností.
Ako zarytý nefajčiar sa prihováram za plne nefajčiarsku súpravu SC (tie 3 hodiny priemerný fajčiar vydrží aj bez cigaretky)
V pendoline som nesedel, tak neviem posúdiť kvalitu a pohodlie cestovania (ale ktosi tu chválil Desiro, a tam je to nic moc - (cestoval som na MÁV do Ostrihomu). V 840 ZSSK boli pre mna pohodlnejsie sedadla)
Tesim sa, ak sa vyberiem do Prahy a zveziem sa Pendolinom :-))))
Ako zarytý nefajčiar sa prihováram za plne nefajčiarsku súpravu SC (tie 3 hodiny priemerný fajčiar vydrží aj bez cigaretky)
V pendoline som nesedel, tak neviem posúdiť kvalitu a pohodlie cestovania (ale ktosi tu chválil Desiro, a tam je to nic moc - (cestoval som na MÁV do Ostrihomu). V 840 ZSSK boli pre mna pohodlnejsie sedadla)
Tesim sa, ak sa vyberiem do Prahy a zveziem sa Pendolinom :-))))
12.10.2005 (21:01)
Hawkey_CZ: Hmmmm, ono znakem modernosti jsou asi diodová poziční světla, nebo o co vypadá 15-ka lépe, než např. 14. ešus? Když postavíte vedle sebe ešus a pendolíno, tak Vám většina "normálních cestujících" řekne, že lépe vypadá pendolíno.
PRCH: Vyčíslete mi tedy finanční rozdíl mezi vozidly do 160 a nad 160. Ono třeba zjistíte, že je lepší s výhledem do budoucna vyrobit vozidlo na 200, než ho potom předělávat, nebo kupovat nové. Jenže Vy tohle jaxi neberete....
Cestující: Já netvrdím, že má na dnešní dobu kdovíjak moderní design, já jen tvrdím, že většina lidí si to myslí, protože nic "lepšího" zde nikdy neviděla.
Ladislav Beneš: Já si myslím, že ten nátěr tu hranatost ještě trochu skryl... A jak by tedy měl vypadat podle corporate designu ČD? Jen doufám, že ne jako 451.:-)))
PRCH: Vyčíslete mi tedy finanční rozdíl mezi vozidly do 160 a nad 160. Ono třeba zjistíte, že je lepší s výhledem do budoucna vyrobit vozidlo na 200, než ho potom předělávat, nebo kupovat nové. Jenže Vy tohle jaxi neberete....
Cestující: Já netvrdím, že má na dnešní dobu kdovíjak moderní design, já jen tvrdím, že většina lidí si to myslí, protože nic "lepšího" zde nikdy neviděla.
Ladislav Beneš: Já si myslím, že ten nátěr tu hranatost ještě trochu skryl... A jak by tedy měl vypadat podle corporate designu ČD? Jen doufám, že ne jako 451.:-)))
12.10.2005 (18:27)
To je pravda. Nepříliš atraktivnímu hranatému vzhledu nahrává také nátěr. Vůbec nekoresponduje s corporate designem ČD a navíc stejný vlak lze vidět i jinde v Evropě, kde ho díky nátěru jen těžko rozeznáte od "nového".
12.10.2005 (18:01)
Zapa: Já to to prozradím - DESIRO. :D No ale, to že na tratích nejezdí nic modernějšího přece neznamená, že má Pendolino moderní design. Snad nechceš tvrdit, že ten italský zárak vypadá (zvenku) jako dopravní prostředek z 21. století?
12.10.2005 (17:55)
Zapa: Co na nasich tratich vypada moderneji nez Pendolino? No coz takle 471 015 a novjesi.
Podle me je prevedeni SC z klasiky na bimbadlo snizeni urovne kategorie SC
Podle me je prevedeni SC z klasiky na bimbadlo snizeni urovne kategorie SC
12.10.2005 (17:55)
Zda se vam ekonomicke kupovat si vlak s maximalni rychlosti 200 km/h, kdyz nevyssi rychlost na tratich, kde bude provozovano je 160 km/h.
Argumenty mozna, jednou bude jezdit tam a tam neberu ;)
V dnesni dobe nejde o vzhled, ale o pohodli a sluzby jake ve vlaku dostanete. A pendolino oproti autobusu nebo klasice toho opravdu moc navic nema.
Standard vlaku kategorie SC popsal krasne waszyn.
Argumenty mozna, jednou bude jezdit tam a tam neberu ;)
V dnesni dobe nejde o vzhled, ale o pohodli a sluzby jake ve vlaku dostanete. A pendolino oproti autobusu nebo klasice toho opravdu moc navic nema.
Standard vlaku kategorie SC popsal krasne waszyn.
12.10.2005 (17:30)
Marketing na Pendolino podle mne by mohl byt opravdovy, ale to by to u CĎ nekdo musel umet. Virgin Trains ma take Pendolina a rozhodne je umi prodat : http://www.virgintrains.co.uk/thereturnofthetrain/default.aspx
Jinak pro odborniky myslite si ze Virgin je take "zastarala" firma když si kupuje ty zastarale Pendolina ?
Jinak pro odborniky myslite si ze Virgin je take "zastarala" firma když si kupuje ty zastarale Pendolina ?
12.10.2005 (17:08)
Retro design? Můžete mi prosím oznámit, co na naších tratích v současnosti vypadá moderněji, než pendolíno?
12.10.2005 (16:47)
Mohl by tady někdo jasně identifikovat služby v kvalitě SC Pendolino?
Má snad autor příspěvku na mysli:
1) restaurační vůz s místy k sezení?
2) komfortnější sedačky než například v reko rychlíkových vozech typu Beer?
3) více místa a pohodlnější sedačky v 1.třídě?
4) prostor na zavazadla (např.pro ty co dál cestujou z Prahy letadlem)?
5) grafický informační systém ve vozidlech?
6) alespoň malý prostor pro kuřáky?
7) precizně zpracované stolky a držáky na kola?
8) zásuvky 220V i ve druhé třídě?
9) připojení k internetu?
10) občerstvení v ceně?
11) rezervace konkrétního místa+platba po internetu?
12) cena závislá na včasnosti zakoupení jízdenky a denní době?
Pokud si myslíte, že na všechny výše uvedené otázky zní odpověď ne,máme podobný názor. Ptám se tedy za co těch +200? Za ten čas by to v pohodě se stejným počtem zastavení ujela i mnohem pohodlnější klasika s lepšími službami. Nebo se platí ty dvě stovky za retro design ala rok +-1985?
Má snad autor příspěvku na mysli:
1) restaurační vůz s místy k sezení?
2) komfortnější sedačky než například v reko rychlíkových vozech typu Beer?
3) více místa a pohodlnější sedačky v 1.třídě?
4) prostor na zavazadla (např.pro ty co dál cestujou z Prahy letadlem)?
5) grafický informační systém ve vozidlech?
6) alespoň malý prostor pro kuřáky?
7) precizně zpracované stolky a držáky na kola?
8) zásuvky 220V i ve druhé třídě?
9) připojení k internetu?
10) občerstvení v ceně?
11) rezervace konkrétního místa+platba po internetu?
12) cena závislá na včasnosti zakoupení jízdenky a denní době?
Pokud si myslíte, že na všechny výše uvedené otázky zní odpověď ne,máme podobný názor. Ptám se tedy za co těch +200? Za ten čas by to v pohodě se stejným počtem zastavení ujela i mnohem pohodlnější klasika s lepšími službami. Nebo se platí ty dvě stovky za retro design ala rok +-1985?
12.10.2005 (15:30)
"Kromě zavedení vlaků SC Pendolino tak České dráhy nabídnou cestujícím další alternativní spojení – například brzký ranní rychlíkový spoj (bez příplatku) s příjezdem do Prahy již přibližně v 8.30 hodin. Takový spoj doposud neměli cestující k dispozici – první vlak kategorie „rychlík“ z Ostravy přijíždí podle dosavadního jízdního řádu do Prahy přibližně v 11.00 hodin. Zachována zůstane také nabídka denních vlaků InterCity a EuroCity a ostatního spojení rychlíky. České dráhy tak nabídnou cestujícím mezi Prahou a Ostravou zcela nové portfolio spojení, s výrazně vyšší přepravní kapacitou, ..." - citát ze zprávy:-)
Viděl už někdo někde nějakou reklamu "produktu/služeb v kvalitě SC Pendolino"?
Viděl už někdo někde nějakou reklamu "produktu/služeb v kvalitě SC Pendolino"?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










