Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Plzeň - Do konce příštího roku by se měla na českých kolejích objevit nová lokomotiva ČD, a.s., kterou vyvíjí plzeňská Škoda. Do konce roku 2005 budou hotové 2 lokomotivy bez technologických zařízení, které budou osazeny na začátku roku 2006. Tuto informaci dnes novinářům při návštěvě Plzně sdělil ministr dopravy Milan Šimonovský. České dráhy uzavřely smlouvu na dodávku 20 třísystémových lokomotiv řady 380. CSPSV | 18.10.2005 (22:15)
Zusammenhängende Nachrichten

20.10.2005 (19:40)
Skaličák:
Tomas to přesně zdůvodnil. Vlastně jedině kvůli tomu se vlnité plechy vyrábějí. Myslím, že ten vlnitý plech může mít až poloviční tloušťku při stejné pevnosti.
Tomas to přesně zdůvodnil. Vlastně jedině kvůli tomu se vlnité plechy vyrábějí. Myslím, že ten vlnitý plech může mít až poloviční tloušťku při stejné pevnosti.
20.10.2005 (18:55)
Jan Prech: Tak pardon, ve vašem případě jsem ze zmýlil, ale nemusíte kvůli tomu hned tak ostře reagovat, ta moje výzva také nebyla nijak inzultační. Naopak jsem měl opravdu zájem se dozvědět, jaké loko se líbí ostatním .
Jinak ačkoliv se mně 101 a 185 DB nebo 464 FS také celkem zamlouvají, tak podle mě je jedna z nejpovedenějších lokomotiv 460 SBB, která má design tuším od pininfarini.
Jinak ačkoliv se mně 101 a 185 DB nebo 464 FS také celkem zamlouvají, tak podle mě je jedna z nejpovedenějších lokomotiv 460 SBB, která má design tuším od pininfarini.
20.10.2005 (17:14)
Možná musí být hladký plech silnější než ten s prolisy, má-li se dosáhnout stejné pevnosti.
20.10.2005 (16:59)
Qvěci: "AHLAVNĚ:
Hladká bočnice mnohem víc váží,..."
Odkdy váží víc obyčejný plech než vlnitý plech (v plošné míře)? Pokud je v tom něco víc, tak děkuji těm, kteří se pokusí vysvětlit...
Hladká bočnice mnohem víc váží,..."
Odkdy váží víc obyčejný plech než vlnitý plech (v plošné míře)? Pokud je v tom něco víc, tak děkuji těm, kteří se pokusí vysvětlit...
20.10.2005 (14:13)
AHLAVNĚ:
Hladká bočnice mnohem víc váží, proto mají 189ky prolisy.
Hladká bočnice mnohem víc váží, proto mají 189ky prolisy.
20.10.2005 (12:55)
Hlavne .. hladka bocnice se i lip myje.
20.10.2005 (12:37)
Ale v zahraničí taky umějí hladký bočnice (viz Taurus, DB 101...), možná jenom nějak kamuflují ty výztužný prolisy.
20.10.2005 (12:24)
Tomas> Jo, na 749/51 se mi ty puvodni hladky bocnice taky libi mnohem vic nez ty prolisovany. Mozna je duvodem tuhost, ale taky si myslim, ze na oko je hladka bocnice hezci :-)
20.10.2005 (10:54)
Docela zajimavy cteni o CD380 / Skoda 109E je tady
http://www.railvolution.net/czechraildays/craildays5/seminare/v_5.pdf
http://www.railvolution.net/czechraildays/craildays5/seminare/v_5.pdf
20.10.2005 (10:37)
Mně osobně se ten design nelíbí, čela ve mně evokují představu připlácnutého svisle rozkrojeného sudu a bočnice se mi líbí víc hladké (ne jako hrbolaté ruské metro). Když už jste zmínili reklamní využití, pro to je taky vhodnější hladká plocha. Ale celkově uznávám, že (1) je to něco nového, co jsem ještě nikde neviděl, (2) o vzhled u lokomotivy v prvé řadě nejde a (3) realita může být úplně odlišná od těchto návrhů (v obou směrech). Úvahy o nadčasovosti musí pár desítek let počkat.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











