Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Plzeň - Do konce příštího roku by se měla na českých kolejích objevit nová lokomotiva ČD, a.s., kterou vyvíjí plzeňská Škoda. Do konce roku 2005 budou hotové 2 lokomotivy bez technologických zařízení, které budou osazeny na začátku roku 2006. Tuto informaci dnes novinářům při návštěvě Plzně sdělil ministr dopravy Milan Šimonovský. České dráhy uzavřely smlouvu na dodávku 20 třísystémových lokomotiv řady 380. CSPSV | 18.10.2005 (22:15)
Zusammenhängende Nachrichten

20.10.2005 (10:01)
me se ten design docela libi. Je to lepsi nez ty cervene krabice se sikmim celem (rady 101, 120, 146, 185 apod.).
Jeste mensi poznamku k tomu siemesu - vubec me neprekvapuje, ze se jim nechce upravovat svoje lokomotivy tak, aby mohli jezdit i na vychodnich kolejich. Jeden nas profesor u nich 3 krat pracoval (vzdycky odesel a pak mu zase nabidli novy vyhodny job) a vzdycky na ne ma nepekne poznamky (mimochodem se podilel na vyvoji nemeckeho zabzar LZB). Vnitrni organizace podniku se pry podoba byrokracii maleho statu. Zatim vychodni trh proste nepotrebuji, tak na to kaslou. Az to budou potrebovat, tak pouziji svoji osvedcenou taktiku: otevrou skrin, vytahnou balik penez a koupi firmu, ktera uz tu technologii ma.
Jeste mensi poznamku k tomu siemesu - vubec me neprekvapuje, ze se jim nechce upravovat svoje lokomotivy tak, aby mohli jezdit i na vychodnich kolejich. Jeden nas profesor u nich 3 krat pracoval (vzdycky odesel a pak mu zase nabidli novy vyhodny job) a vzdycky na ne ma nepekne poznamky (mimochodem se podilel na vyvoji nemeckeho zabzar LZB). Vnitrni organizace podniku se pry podoba byrokracii maleho statu. Zatim vychodni trh proste nepotrebuji, tak na to kaslou. Az to budou potrebovat, tak pouziji svoji osvedcenou taktiku: otevrou skrin, vytahnou balik penez a koupi firmu, ktera uz tu technologii ma.
20.10.2005 (9:58)
Stranger: Altsom je sice francouzka firma, ale nase 680 se delaji v italskym zavode .. a bohuzel to se na nich podepisuje dilenskym zpracovanim, cestujici se o tom muzou presvedcit, staci se podivat jak je zfusovany interier.
Jan Prech: Mas pravdu, ze eso a tomu pribuzny nejsou zrovna designersky nejlepsi, ale kdyz jsem videl jaky byly navrhy ... budme radi, ze je takove jaky je. A chces-li videt opravdovy designerksy paskvil, doporucuji navstivit sit PKP. Mno ony i francouzky masiny jsou des bes...
A chcete-li slyset ktery masiny se mi libi po designovy strance.. z cesky produkce je to ZSSK 350 (v novym nateru). A co se tyka zahranicnich, tam si nejak nemuzu vybrat, zajimava je DB 101, pak jiz zde zminena DB 185, FS 464
Jan Prech: Mas pravdu, ze eso a tomu pribuzny nejsou zrovna designersky nejlepsi, ale kdyz jsem videl jaky byly navrhy ... budme radi, ze je takove jaky je. A chces-li videt opravdovy designerksy paskvil, doporucuji navstivit sit PKP. Mno ony i francouzky masiny jsou des bes...
A chcete-li slyset ktery masiny se mi libi po designovy strance.. z cesky produkce je to ZSSK 350 (v novym nateru). A co se tyka zahranicnich, tam si nejak nemuzu vybrat, zajimava je DB 101, pak jiz zde zminena DB 185, FS 464
20.10.2005 (9:46)
ad Stranger: ano trochu jsem s pendolinem popíchnul, za což se omlouvám. Ale právě proto aby se do Ostravy nejezdilo kopřivama se měly dát prachy do trati a do Ostravy by nejezdilo 5 rychlých spojů denně, ale 16!!! Pendolina se mohly udělat za poloviční peníze pro tratě, které není ekonomické přebudovat na vyšší rychlosti jako je třeba Lovosice - Bad Schandau, Plzeň - Brod nad Tichou, Plzeň - Strakonice, Klášterec n/O - Ostrov nad Ohří apod.
ad TCM: Design mně připomíná jeden typ, co se kdysi dělal pro Rusko, nobo Polsko, už nevím a nemám čas to hledat. V té době byla podle mého názoru nejhezčí laminátka. Ale jak jsem už psal, chtěl bych vidět více pohledů a finální nátěr. Třeba se mně časem zalíbí.
Ono to může být jako s náročnější hudbou, která se zalíbí až po desátém poslechu.
ad TCM: Design mně připomíná jeden typ, co se kdysi dělal pro Rusko, nobo Polsko, už nevím a nemám čas to hledat. V té době byla podle mého názoru nejhezčí laminátka. Ale jak jsem už psal, chtěl bych vidět více pohledů a finální nátěr. Třeba se mně časem zalíbí.
Ono to může být jako s náročnější hudbou, která se zalíbí až po desátém poslechu.
20.10.2005 (7:41)
TCM> Nekde jsem nadaval na design 109ky? Prosim, bud citujte, nebo nezvante nesmysly. Ta masina se mi moc libi a tem, co na jeji vzhled nadavaji, jsem tou narazkou na eso chtel pripomenout, jak vypada designersky paskvil.
Druha podle mych kriterii (nejen z hlediska designu) nejpovedenejsi masina (hned po 109 samozrejme ;-) je Bombardier 185, kdyz jste chtel priklad, co se mi libi.
Druha podle mych kriterii (nejen z hlediska designu) nejpovedenejsi masina (hned po 109 samozrejme ;-) je Bombardier 185, kdyz jste chtel priklad, co se mi libi.
20.10.2005 (5:47)
Ohledne toho nateru by me zajimalo, jestli 380 uz bude tak atraktivni stroj, ze si na nej i v CR nekdo bude chtit nechat vylepit billboard (viz treba Taurusy)
Omlouvam se za OT, ale obcas tu nekdo vazne zaperli: "priblbly pendolino" jsme dovazet nemuseli, miliardy, ktere se nalily do CKD se mohli prohlasit za nedobytnou pohledavku a nemeli bychom nic... a do Ostravy by se dal mohlo jezdit koprivama :-§
Mimochodem Alstom je francouzska firma, barevny design ma Pendolino cesky.
Omlouvam se za OT, ale obcas tu nekdo vazne zaperli: "priblbly pendolino" jsme dovazet nemuseli, miliardy, ktere se nalily do CKD se mohli prohlasit za nedobytnou pohledavku a nemeli bychom nic... a do Ostravy by se dal mohlo jezdit koprivama :-§
Mimochodem Alstom je francouzska firma, barevny design ma Pendolino cesky.
20.10.2005 (1:28)
TCM: "Celkem by mě zajímalo u těch lidí, kteří tak nadávají na design 380, aby tedy uvedli , jaký design (tedy konkrétně jaká lokomotiva) se jim líbí?"
Já myslím, že se jim líbí většina českého železničního skanzenu. Jakýkoliv odvážnější design je nepřípustný.
Já myslím, že se jim líbí většina českého železničního skanzenu. Jakýkoliv odvážnější design je nepřípustný.
20.10.2005 (0:14)
TCM: ten co ma cely projekt Skoda 109E / CD 380 se jmenuje Ing. Spalek a prednasel o "sve" masince na RailDays.
Ono to nejde rict, ktera masina se mi libi a ktera ne, ono taky dost zalezi v jakym je nateru. Nicmene co ce tyka elektrik, tak nemuzu rict o zandy masince ze je vyslovene oskliva.
Ono to nejde rict, ktera masina se mi libi a ktera ne, ono taky dost zalezi v jakym je nateru. Nicmene co ce tyka elektrik, tak nemuzu rict o zandy masince ze je vyslovene oskliva.
19.10.2005 (23:36)
mike: Tak o erudovanosti Plzeňských lidí nemám nejmenší pochyby. Nedávno jsem četl článek o hl. konstruktérovi 380ky (jméno si nepamatuji), který patří mezi nejuznávanější odborníky na světě a pro rady si k němu chodí i lidi od jiných renomovaných firem.
19.10.2005 (23:31)
Abych vyjádřil i svůj názor - podle mě se jedná o jeden z nejprogresivnějších designů celosvětově. Za tím si naprosto stojím.
Akorát se trochu obávám, aby to nakonec nedopadlo, jako s tou novou nízkopodlažní tramvají pro Prahu. Ta podle původního návrhu od Porsche také vypadala skvěle, ale nakonec design doznal dost výrazných změn, jak to většinou bývá samozřejmě k horšímu.
Akorát se trochu obávám, aby to nakonec nedopadlo, jako s tou novou nízkopodlažní tramvají pro Prahu. Ta podle původního návrhu od Porsche také vypadala skvěle, ale nakonec design doznal dost výrazných změn, jak to většinou bývá samozřejmě k horšímu.
19.10.2005 (23:25)
Ad Jirka Kalcik: Diky za ujisteni. Ja si taky myslim, ze v Plzni par sikovnych lidi zbylo, otazka vzdy je, zda maji moznost dostatecne ovlivnit celkovy vysledek... Tak jim tedy drzme palce.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











