..: Prototyp lokomotivy 109E by měl začít jezdit do konce roku 2006 :..
380Plzeň - Do konce příštího roku by se měla na českých kolejích objevit nová lokomotiva ČD, a.s., kterou vyvíjí plzeňská Škoda. Do konce roku 2005 budou hotové 2 lokomotivy bez technologických zařízení, které budou osazeny na začátku roku 2006. Tuto informaci dnes novinářům při návštěvě Plzně sdělil ministr dopravy Milan Šimonovský. České dráhy uzavřely smlouvu na dodávku 20 třísystémových lokomotiv řady 380.

CSPSV | 18.10.2005 (22:15)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
TCM
19.10.2005 (23:24)  
Celkem by mě zajímalo u těch lidí, kteří tak nadávají na design 380, aby tedy uvedli , jaký design (tedy konkrétně jaká lokomotiva) se jim líbí?
To se týká Mirka, Jana Precha, Rosničky, xxxxx, Jirky Kalčíka a dalších.
franta007
19.10.2005 (22:43)  
Všude se snažej dávat na osobní vlaky soupravy ale v Čechách víme svoje!?
19.10.2005 (20:40)  
Jak jsem již psal, připomíná mně to Italský hnusy. Je to jako leklej kapr. Ale zatím je k dispozici jenom tenhle obrázek z počítače. Ve skutečnosti a třeba s jiným nátěrem to může vypadat dobře. Hlavně, že to ještě nemusíme dovážet jako přiblblý pendolino. Kdyby se ty prachy místo taliánům vrazily do těch pár kilometrů nevyhovujících tratí, tak bychom mohli jezdit stejný časy v české klasice s českou mašinkou.
registrovaný uživatel xxxxx
19.10.2005 (20:29)  
Me prijde i laminátka i todle jako peknej hnus.... Ale to je muj názor. Ale ted uz je jedno jak vypadá, hlavně ať jezdí pořádně jak má. Jo a co se týče toho rušení, tak vy už víte, že 380 neruší a rušit nebude??
19.10.2005 (17:35)  
Rosnička: Mně přijde laminátka taky jako retrohnus, ale nikomu to necpu.
registrovaný uživatel Jan Prech
19.10.2005 (17:04)  
Hawkey: Samozrejme, ze je to subjektivni, o tom snad nikdo nepochybuje, ne? Vsak sem psal "me prijde".
Jakej vykon ma 109ka docela dobre tusim, to mi netreba rikat. Taky sem se neptal, co je min vykonny (tech je hafo, namatkou: Taurus, 189, PRIMA nebo 185/TRAXX), ale jestli nekdo nevi o necem, co je VIC vykonny.
registrovaný uživatel Qěcy
19.10.2005 (16:24)  
Rosnička:
Je vidět, že nevíš o čem meleš. Kdyby laminátka neměla laminátový čelo, tak tak jak vypadá vypadat nebude. Taky že při srážce je laminátka pěkně nebezpečná. Jako brejlovce a ostatní laminátky.
A aerodynamická je 109E dost, to si Porsche Design moc dobře spočítal.
Parní lokomotivy jsou nejhezčí proto, že je na nich všechno vidět. Ta mechanika :-)
Dají se udělat vyložené hnusy, ale 109E je kus, který holt má design budoucnosti. Žádný ocucaný bonbon, i ostré linie mohou být aerodynamické a vkusné. Je to design neotřelý. Jako u aut. Největší výkřiky designu aut v současnosti se ujmou v sériové výrobě až tak za deset let. Laminátka byla na tom ve své době stejně. Jinak zrovna to uchycení laminátové kastle k ocelovému rámu u laminátky moc vychytané není. Rezaví to.
registrovaný uživatel Rosnička
19.10.2005 (15:32)  
Buri ty jsi blázen. Laminátka je nadčasovej stroj a má tam spoustu věcí vychytanejch. Ale tenhle hnus to je katastrofa. To i ta 812 je hezčí, ovšem když jede sólo. Ale co nejhezčí jsou, byly a vždycky budou parní lokomotivy. Ahoj lidičky
registrovaný uživatel pařan
19.10.2005 (15:25)  
náhodou design 380 je pěknej. Nátěr taky ale jen jestli zůstane v tý stříbrný, protože v tý modrý je to hnus. A laminátka je taky skvělá, vídám ji každej den.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
19.10.2005 (15:10)  
Krakonos: Ono jde o to, ze Siemens to nedela proto, ze to nepotrebuje, ver tomu, ze pokud by to potreboval, je v jeho moznostech ten problem resit.

Jan Prech: Zda se to nekomu libi je vec velmi subjektivni. Osobne si pockam na to az to uvidim na vlastni oci a pak reknu "juu to hezky" ne. Co se tyka vykonu, neni mi znamo ze by se vyrabela tak vykona lokomovia (nepocitame-li viceclankove stroje). Aspon co je me znamo, Taurus 1216 ma 6000 KW trvale ev 6200 kW jako hodinovy maximum, 109E / CD380 by mela mit 6 400 kW trvale, 7 200 kW hodinove.
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko