..: "Zamračená" 751.065 se vznítila u Kovár :..

751065 ve ZvoleněvsiNoutonice - Dnes krátce před polednem došlo k vznícení stroje 751.065 z PJ Kralupy n. Vlt. mezi žst. Noutonice a zastávkou Kováry. Lokomotiva právě vezla prázdné cisternové vozy z ruzyňského letiště coby vlak Pn 65598/9.

Důvodem požáru byla dle slov strojvedoucího s největší pravděpodobností závada na elektroinstalaci. Od vzniklé jiskry pravděpodobně vzplály olejové nečistoty ve strojovně lokomotivy. Přivolaná jednotka HZS ČR oheň ve strojovně rychle uhasila, ale přesto došlo k rozsáhlému poškození v části motoru. Pro úplnost dodám, že se jedná již o třetí vznícení lokomotivy této řady v obvodu PJ Kralupy n. Vlt. během půl roku. V dubnu se vzňala lokomotiva 751.155 u Želenic, o dva měsíce později zahořela 751.167, kterou se naštěstí podařilo rychle uvést do provozního stavu. Na doprovodném snímku je lokomotiva 751.065 zachycena při průjezdu žst. Zvoleněves letos v dubnu.

Martin Hanzal | 23.10.2005 (17:53)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von

Weitere aus ČR Středočeský


860 003
25.10.2005 (17:43)  
To co má laminátová čela, co jezdí bez obsluhy, co vozí letecký petrolej-ono by se asi muselo nějaké zařízení taky vyrobit, vyráběla to Karosa. M262.0 měly taky své mouchy, ono je třeba posuzovat vozidlo jako celek, nejen podle estetické hodnoty, ty nádrže nad motorem, výfukové potrubí z otočného podvozku, namačkané trakční soustrojí.
24.10.2005 (18:58)  
860 003 : a podle jakého klíče byste vybíral, kam se SHZ namontuje ze zrušených M 262.0. Ono bohužel taky mnoho těchto poctivých pracantů shořelo, i když tam bylo hasicí zařízení.
Registrierter Benutzer 860 003
24.10.2005 (9:59)  
Bylo zrušeno několik desítek motorových vozů M262 0. Měly stabilní hasící zařízení. Pochybuju že SHZ bylo nutné sešrotovat s vozem, ještě mohlo sloužit na jiném vozidle. Stačí?
Registrierter Benutzer Brumla
23.10.2005 (22:50)  
Taky zalezi KDO s masinou jezdi, je-li v turnusu, letmo... Jsou masiny, ktery sviti zvenku i zevnitr. A pak takovy, o ktery bych neoprel kolo, na ktery hadrem nikdo nesahne, jak je rok dlouhej...
Jel jsem na masine os Pha-Rakovnik. V te dobe mely 714ky epidemii, tak jezdil brejlovec zapujceny odkud si. Dojeli jsme do Luzny. Tam ma pobyt pres 10 min. Fira vzal hadr a sel pucovat motor. Na cizi masine....
A "jeho" 714? Jak jsem psal, sviti zvenku i zevnitr. Ze strojovny muzete jist.
Registrierter Benutzer :o)
23.10.2005 (22:25)  
njn, az zadratujou 140 tak jich bude nadbytek a takze ČD nechybi

David Švestka: pekna fotka
Registrierter Benutzer bývalý stálý tajemník
23.10.2005 (20:17)  
...pravděpodobně vzplály olejové nečistoty...
Tohle je skutečně fakt nebo se jedná jen o decentní naznačení, že zase hořela unikající nafta?
23.10.2005 (20:13)  
ušetříme, ať to stojí, co to stojí
kdysi se v depech zaměstnávaly bídně placené čističky lokomotiv, které měly za úkol mimo odstranit "olejové" nečistoty. V rámci úspor se tyto funkce zrušily … požár patrně uklízí levněji
Registrierter Benutzer David Švestka
23.10.2005 (20:05)  
Chudinka, je to sotva 3 měsíce co jsem ji fotil (http://zelpage.cz/show.php?image=751080)

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko