..: "Zamračená" 751.065 se vznítila u Kovár :..

751065 ve ZvoleněvsiNoutonice - Dnes krátce před polednem došlo k vznícení stroje 751.065 z PJ Kralupy n. Vlt. mezi žst. Noutonice a zastávkou Kováry. Lokomotiva právě vezla prázdné cisternové vozy z ruzyňského letiště coby vlak Pn 65598/9.

Důvodem požáru byla dle slov strojvedoucího s největší pravděpodobností závada na elektroinstalaci. Od vzniklé jiskry pravděpodobně vzplály olejové nečistoty ve strojovně lokomotivy. Přivolaná jednotka HZS ČR oheň ve strojovně rychle uhasila, ale přesto došlo k rozsáhlému poškození v části motoru. Pro úplnost dodám, že se jedná již o třetí vznícení lokomotivy této řady v obvodu PJ Kralupy n. Vlt. během půl roku. V dubnu se vzňala lokomotiva 751.155 u Želenic, o dva měsíce později zahořela 751.167, kterou se naštěstí podařilo rychle uvést do provozního stavu. Na doprovodném snímku je lokomotiva 751.065 zachycena při průjezdu žst. Zvoleněves letos v dubnu.

Martin Hanzal | 23.10.2005 (17:53)
Related newsopen/close

More on

More from ČR Středočeský


860 003
25.10.2005 (17:43)  
To co má laminátová čela, co jezdí bez obsluhy, co vozí letecký petrolej-ono by se asi muselo nějaké zařízení taky vyrobit, vyráběla to Karosa. M262.0 měly taky své mouchy, ono je třeba posuzovat vozidlo jako celek, nejen podle estetické hodnoty, ty nádrže nad motorem, výfukové potrubí z otočného podvozku, namačkané trakční soustrojí.
24.10.2005 (18:58)  
860 003 : a podle jakého klíče byste vybíral, kam se SHZ namontuje ze zrušených M 262.0. Ono bohužel taky mnoho těchto poctivých pracantů shořelo, i když tam bylo hasicí zařízení.
Registered user 860 003
24.10.2005 (9:59)  
Bylo zrušeno několik desítek motorových vozů M262 0. Měly stabilní hasící zařízení. Pochybuju že SHZ bylo nutné sešrotovat s vozem, ještě mohlo sloužit na jiném vozidle. Stačí?
Registered user Brumla
23.10.2005 (22:50)  
Taky zalezi KDO s masinou jezdi, je-li v turnusu, letmo... Jsou masiny, ktery sviti zvenku i zevnitr. A pak takovy, o ktery bych neoprel kolo, na ktery hadrem nikdo nesahne, jak je rok dlouhej...
Jel jsem na masine os Pha-Rakovnik. V te dobe mely 714ky epidemii, tak jezdil brejlovec zapujceny odkud si. Dojeli jsme do Luzny. Tam ma pobyt pres 10 min. Fira vzal hadr a sel pucovat motor. Na cizi masine....
A "jeho" 714? Jak jsem psal, sviti zvenku i zevnitr. Ze strojovny muzete jist.
Registered user :o)
23.10.2005 (22:25)  
njn, az zadratujou 140 tak jich bude nadbytek a takze ČD nechybi

David Švestka: pekna fotka
Registered user bývalý stálý tajemník
23.10.2005 (20:17)  
...pravděpodobně vzplály olejové nečistoty...
Tohle je skutečně fakt nebo se jedná jen o decentní naznačení, že zase hořela unikající nafta?
23.10.2005 (20:13)  
ušetříme, ať to stojí, co to stojí
kdysi se v depech zaměstnávaly bídně placené čističky lokomotiv, které měly za úkol mimo odstranit "olejové" nečistoty. V rámci úspor se tyto funkce zrušily … požár patrně uklízí levněji
Registered user David Švestka
23.10.2005 (20:05)  
Chudinka, je to sotva 3 měsíce co jsem ji fotil (http://zelpage.cz/show.php?image=751080)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko