Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
České dráhy - Jízdní řád 2005/2006 je na základě požadavků Středočeského kraje a hl. města Prahy pro toto území připraven v rozsahu 16 184 814 vlakových kilometrů, celkově zde vyjede 1 704 osobních a spěšných vlaků.Od nového GVD bude interval v ranní špičce pracovního dne mezi příměstskými spoji ve výši cca. 15 minut na tratích Český Brod–Praha Masarykovo nádraží (Praha-Holešovice) (trať 011), Řevnice–Praha-Smíchov (171) a Lysá nad Labem–Praha-Vysočany (231).
Podoba nového JŘ je významně ovlivněna pokračujícími stavbami Nového spojení a IV. koridoru v úseku Hostivař–Strančice. Bude zrušena spojovací trať mezi hlavním nádražím a Hrabovkou, trať z Masarykova nádraží (Hrabovky) do Libně bude jednokolejná. I přes sníženou kapacitu trati bude jezdit valná většina příměstských vlaků od Kolína a Lysé nad Labem až na Masarykovo nádraží. Pouze spěšné a ranní zrychlené osobní vlaky pojedou z Prahy-Libně na nádraží Holešovice.
Pro zlepšení dopravní obslužnosti Nymburska, automobilky TPCA Kolín a Kutnohorska budou některé osobní vlaky Praha–Nymburk–Kolín prodlouženy do Kutné Hory hl.n.
S prvním prototypem motorové jednotky REGIONOVA se bude možno setkat na přelomu listopadu a prosince 2005 například na osobních vlacích Os 7713 s odjezdem z Berouna v 16:21 do Rakovníka, v pracovní dny z Rakovníka v 11:23 do Berouna, v 18:20 z Rakovníka do Prahy Masarykova nádraží a zpět do Rakovníka a Blatná u Jesenice s odjezdem z Prahy Masarykova nádraží ve 20:46 h.Ve spolupráci s organizátorem Pražské integrované dopravy, společností ROPID, zavádějí ČD plnou integraci na traťových úsecích Praha hl.n.–Vrané nad Vltavou–Měchenice/Davle (trať 210) a Praha hl.n.–Praha-Čakovice na trati 070. Plná integrace umožňuje v daných úsecích používat také přestupní jízdenky PID pro jednotlivou jízdu a krátkodobé časové jízdenky.
Menší změny se chystají i na dalších tratích v regionu, např. osobní vlaky na trati Praha–Turnov budou na základě požadavků krajů rozděleny na úsek Praha–Mladá Boleslav a Mladá Boleslav–Turnov. Za zmínku stojí také chystané nasazení příměstských jednotek 471 na trať 090 Praha Masarykovo nádraží–Kralupy nad Vltavou–Roudnice nad Labem v průběhu platnosti JŘ.
Celá tisková zpráva ČD
Nový Sedlik | 15.11.2005 (10:17)
Súvisiace správy

16.11.2005 (9:20)
Krajům nebrání nic v tom, aby se chovaly jako spolkové země v Rakousku a Německu či kantony ve Švýcarsku aby se významně finančně podílely na nákupu nových kolejových vozidel pro regionální dopravu. Činí tak v zájmu "svých" občanů.
Takto se modernizuje vozidlový park ÖBB nákupem patrových souprav, které jezdí do Břeclavi i Bratislavy, Sasko zase podpořilo VGB, švýcarské kantony spolufinancují Stadlery atd. ČD jistě uvítají nabídku pánů hejtmanů.
Takto se modernizuje vozidlový park ÖBB nákupem patrových souprav, které jezdí do Břeclavi i Bratislavy, Sasko zase podpořilo VGB, švýcarské kantony spolufinancují Stadlery atd. ČD jistě uvítají nabídku pánů hejtmanů.
16.11.2005 (8:01)
Pavel> No, to samozrejme, tahle hodnota je jestli se nepletu na 471 nastavena asi na 3,8kV, coz ale nemuze poskodit ani menirnu a fakt mi nenapada, jak by to mohlo odpravit neco v trafostanici. Proto sem se ptal, jestli nekdo nema podrobnejsi info :-)
15.11.2005 (22:08)
Nevím, nevím jak pochvalně lze mluvit o 15 minutovým intervalu na trati 231 Lysá nad Labem- Praha.
To co moudrá armáda v minulým grafikonu rozšířila je, že již nejezdí ráno na traťi Kolín - Nymburk - Praha panťáky 450,451 v páru. Vyjimka je odjezd 6:50 z Lysý
S tím že před těmito vlaky jede navíc z Lysý do Vysočan posila.
Nevím co se změní na této praxi od nového GVD, ale sólo panťáky jedoucí na Masaryčku jsou ráno absolutně přecpaný .... a ty do Vysočan téměř taky :-)
To co moudrá armáda v minulým grafikonu rozšířila je, že již nejezdí ráno na traťi Kolín - Nymburk - Praha panťáky 450,451 v páru. Vyjimka je odjezd 6:50 z Lysý
S tím že před těmito vlaky jede navíc z Lysý do Vysočan posila.
Nevím co se změní na této praxi od nového GVD, ale sólo panťáky jedoucí na Masaryčku jsou ráno absolutně přecpaný .... a ty do Vysočan téměř taky :-)
15.11.2005 (20:03)
814 čili regionova bude ke spatření 22.11. v okolí Zlína. Až budu vědět víc nápíši to tu někde.
15.11.2005 (18:56)
To je snad blbost. Pokud při bzdění se zvedne napětí v troleji nad danou hodnotu, automaticky musí přejít na brzdění do odporu.
15.11.2005 (15:12)
Pri rekuperaci odpali neco na trafostanici? Nejak me nenapada, co muze prolizt zpatky z menirny do trafostanice, kdyz se zvysi napeti ss troleje. Nevi o tom nekdo vic?
15.11.2005 (13:32)
Na 221 se nemuzou objevit drive nez dokonci koridor, nekde jsem zaslech, ze esusy se nesnesou s mistnimi trafostamicemi (pri rekuperaci tam neco odpali)
15.11.2005 (12:16)
Nechápu proč všichni brečíte,že ešusy jezdí jen v okolí Prahy.Ešusy jezdí jen na trati 011 a 2 páry na 171(o víkendu více).Ešusy by byli ještě třeba na tratích 171(kde jezdí trpící 6 vozové 451,které stejně nestačí)221 i 231.Ve kterých lokalitách v ČR bude ešus využit min 12 hod. denně? Asi jich moc nebude.
15.11.2005 (12:11)
ad Borovicka: Když jsem se před měsícem ptal na Ropidu co oni a zrušení dopravy na 210 a 173 a proč tam není plná integrace tak mi pan ředitel odepsal že prioritu maji 070 a 210 a potom se začne se 173, termín realizace zatím nebyl stanoven. Stím že štípat lístky se budou ve vlaku a ne už na zastávce jako je to jinde, což je asi jedno, ale hlavně aby už to bylo.
15.11.2005 (11:52)
no hura, super jestli esusy opet zacnou jezdit na roudnici. To by uz mohlo dojit taky na muj plan vzit to z Prahy do Mostu osobaky - esus do roudnice, do usti starym dobrym pantakem a nakonec klasika s pershingem:-)))
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











