Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
České dráhy - Jízdní řád 2005/2006 je na základě požadavků Středočeského kraje a hl. města Prahy pro toto území připraven v rozsahu 16 184 814 vlakových kilometrů, celkově zde vyjede 1 704 osobních a spěšných vlaků.Od nového GVD bude interval v ranní špičce pracovního dne mezi příměstskými spoji ve výši cca. 15 minut na tratích Český Brod–Praha Masarykovo nádraží (Praha-Holešovice) (trať 011), Řevnice–Praha-Smíchov (171) a Lysá nad Labem–Praha-Vysočany (231).
Podoba nového JŘ je významně ovlivněna pokračujícími stavbami Nového spojení a IV. koridoru v úseku Hostivař–Strančice. Bude zrušena spojovací trať mezi hlavním nádražím a Hrabovkou, trať z Masarykova nádraží (Hrabovky) do Libně bude jednokolejná. I přes sníženou kapacitu trati bude jezdit valná většina příměstských vlaků od Kolína a Lysé nad Labem až na Masarykovo nádraží. Pouze spěšné a ranní zrychlené osobní vlaky pojedou z Prahy-Libně na nádraží Holešovice.
Pro zlepšení dopravní obslužnosti Nymburska, automobilky TPCA Kolín a Kutnohorska budou některé osobní vlaky Praha–Nymburk–Kolín prodlouženy do Kutné Hory hl.n.
S prvním prototypem motorové jednotky REGIONOVA se bude možno setkat na přelomu listopadu a prosince 2005 například na osobních vlacích Os 7713 s odjezdem z Berouna v 16:21 do Rakovníka, v pracovní dny z Rakovníka v 11:23 do Berouna, v 18:20 z Rakovníka do Prahy Masarykova nádraží a zpět do Rakovníka a Blatná u Jesenice s odjezdem z Prahy Masarykova nádraží ve 20:46 h.Ve spolupráci s organizátorem Pražské integrované dopravy, společností ROPID, zavádějí ČD plnou integraci na traťových úsecích Praha hl.n.–Vrané nad Vltavou–Měchenice/Davle (trať 210) a Praha hl.n.–Praha-Čakovice na trati 070. Plná integrace umožňuje v daných úsecích používat také přestupní jízdenky PID pro jednotlivou jízdu a krátkodobé časové jízdenky.
Menší změny se chystají i na dalších tratích v regionu, např. osobní vlaky na trati Praha–Turnov budou na základě požadavků krajů rozděleny na úsek Praha–Mladá Boleslav a Mladá Boleslav–Turnov. Za zmínku stojí také chystané nasazení příměstských jednotek 471 na trať 090 Praha Masarykovo nádraží–Kralupy nad Vltavou–Roudnice nad Labem v průběhu platnosti JŘ.
Celá tisková zpráva ČD
Nový Sedlik | 15.11.2005 (10:17)
Související zprávy

15.11.2005 (11:31)
to pospec: regionova se ukáže, až začnou kraje víc tlačit na to, čím jejich lidi jezdí. U nás na jihu to jde, viz rozdíl mezi jednotkami 460 / 560, příchod 843 od nového GVD ... MS kraji je to asi jedno, nebo se bojí, že by nová vozidla za chvíli vypadala jako ostravské panťáky :-(
15.11.2005 (11:14)
Takže na území Prahy už nebude zaintegrovaná z tratí ČD jen "hrbatá" do Řeporyj?
15.11.2005 (11:06)
To pospec: jo, šinkanzény bereme všema deseti, dostanete za ně žabotlamy :-)
15.11.2005 (11:02)
Tož já nevím, mám pocit, že zase je všechno jenom pro Pražáčky a že tady na Moravě vás jenom financujeme. Pochybuju, že se tady vůbec Regionova ukáže, o 471čce ani nemluvě. Viz příměstská doprava v okolí Ostravy - hrůza.
Co takhle si to na nějaký ten rok vyměnit?
Co takhle si to na nějaký ten rok vyměnit?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










