Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od neděle 11.12.2005 začíná platit nový jízdní řád 2005/2006, který počítá s nasazením jednotek řady 680 pendolino do běžného provozu s cestujícím na severní (ostravské) a jižní (brněnské) linii. Na severní linii budou zavedeny vlaky nové kategorie SuperCity Pendolino, které budou spojovat Prahu s Ostravou a budou nasazeny do běžného provozu s cestujícími právě příští neděli.K dočasným změnám v trasách a řazení vlaků dochází na jižní linii, protože jednotky pendolino zatím nedostaly příslušná povolení zahraničních železničních správ vzhledem k jejich postupnému schvalování. Vlak EC 134/135 Vyšehrad bude bez náhrady odřeknut na území Slovenské republiky (Břeclav - Bratislava hl. st.) a pojede pouze v úseku Praha-Holešovice - Břeclav a zpět. Vlaky EC 70 Smetana, EC 75 Alois Negrelli, EC 134/135 Vyšehrad a IC 570/571 Brněnský drak budou vedeny klasickou soupravou. Na vlacích EC 70, 134 a IC 570 bude řazeno: lokomotiva 362, ČD Apee, ČD WRm, 2x ČD Bee, 2x ČD Bmee. Vlaky EC 75, 135 a 571 budou mít vozy řazeny v opačném pořadí.Zdroj: www.drahari.infoCSPSV | 30.11.2005 (17:32)
Související zprávy

01.12.2005 (21:11)
To Miroslav Zikmund : To je mi jasné. Hlavně by se při svém menším výkonu oproti 350 o něco déle rozjížděla. Uvedl jsem to jen na okraj (proto ten smajlík).
I když kdosi tu někdy dříve psal, že 362 mohou jet až 152 km/h.
I když kdosi tu někdy dříve psal, že 362 mohou jet až 152 km/h.
01.12.2005 (20:46)
Zpřevodovat 362/363 na 160 km/h by příliš mnoho smyslu nemělo, protože souvislá délka úseku na kterém se dá jet 160 je relativně malá. Časová úspora by byla minimální > 362/363 ma jen 3 MW výkonu, zatímco 350 má 4 MW. Takže v konečmém důsledku by to velký efekt nepřineslo.
01.12.2005 (19:52)
To Mates/Stanin:
Oni 350 jsou u ZSSK hlavně kvůli tomu,že všechny patřily i za ČSD do RD Bratislava a lokomotivy se potom dělily podle toho kam patřily,co bylo na slovensku zůstalo tam a co bylo u nás je u nás
Oni 350 jsou u ZSSK hlavně kvůli tomu,že všechny patřily i za ČSD do RD Bratislava a lokomotivy se potom dělily podle toho kam patřily,co bylo na slovensku zůstalo tam a co bylo u nás je u nás
01.12.2005 (19:48)
pokud si pamatuji tak v nejakem clanku drive se psalo ze Pendolino bude jezdit na "Vysehrade" do Blavy. Spis myslim ze na nem zustalo a kvuli neschvaleni na slovensku bude koncit v Breclavi
01.12.2005 (19:17)
Johnny: napájecí soustava se mění cca kilometr od Svitav - ty samotné jsou ještě pod 3kV ss.
01.12.2005 (15:50)
To ano, ale "nekde" proste jezdit muze (i kdyz teda v tom zkusebnim provozu) a ucelenejsi by bylo nasadit ho na spoj, ktery ma mit jizdni dobu <2:30, bych rekl. Takhle spoj s jizdni dobou 3:00 pojede na pul plynu nebo bude vsude cekat a tri spoje budou mit sekeru (a asi ne malou)
01.12.2005 (15:31)
To M: k nasazení Pendolina na R 876/877...
Je to jen zkušební provoz a týká se jen jednotky 680.004. aspoň jsem to tak pochopil z depeše na drahari.info.
Je to jen zkušební provoz a týká se jen jednotky 680.004. aspoň jsem to tak pochopil z depeše na drahari.info.
01.12.2005 (14:16)
2Stanin: imho zalezelo na tom, kdo zrovna sedel na zidlich ze kterych se rozhodovalo, ne ze bych mel neco proti slovakum, ale nekdy si slovaci z nas delaj docela dobrou dojnou kravu... Treba v ACR je spousta slovaku, opustene zakladny v CR maj vsechny napisy vetsinou ve slovenstine, pri deleni republiky nejlepsi vyzbroj sla na slovensko, stejne tak vagony s nejvyssima vyrobnima cislama,lokotky atd ...
01.12.2005 (14:14)
Stará paní:
Napetova soustava se mimochodem meni cca necelych 20 kilaku vedle - Brezova nad Svitavou jestli se nepletu.
Napetova soustava se mimochodem meni cca necelych 20 kilaku vedle - Brezova nad Svitavou jestli se nepletu.
01.12.2005 (14:03)
Dekuji... Ale tim padem zustavam ve zmateni, sic na 876/877 ted pendolino jezdi...
Mimochodem, jsem si ted vypsal intervaly mezi jednotlivymi "rychlimi vlaky" (max. 3 zastavky) na trase Brno-Praha a je to snad jeste horsi, nez jsem cekal... Rano dva rychle (46 minut) za sebou, to je asi OK, i kdyz se dalo vyjet i driv. Potom 3 hodiny pauza. Hm... Potom zlaty hreb - mezi 12:50 a 14:50 odjizdi z Brna hned tri vlaky... Uznavam, ze timto smerem v tento cas nejezdi, ale kdo tim proboha muze jet? Do prace asi tezko, za kulturou taky ne, ze skoly? No leda v patek... (pozn. jde o vlaky z Wien, Breclav, Budapest). Druhy smer je o neco lepsi, az na: 9:40 odjezd do Breclav, 10:26 smer Wien. Otazka stejna jako v predchozim pripade, zde ale selhava i moznost skolaku... Takze treba si rekli, ze na tohle je zbytecne pendolino osoupat a dali tam normalni rychliky:-)
Mimochodem, jsem si ted vypsal intervaly mezi jednotlivymi "rychlimi vlaky" (max. 3 zastavky) na trase Brno-Praha a je to snad jeste horsi, nez jsem cekal... Rano dva rychle (46 minut) za sebou, to je asi OK, i kdyz se dalo vyjet i driv. Potom 3 hodiny pauza. Hm... Potom zlaty hreb - mezi 12:50 a 14:50 odjizdi z Brna hned tri vlaky... Uznavam, ze timto smerem v tento cas nejezdi, ale kdo tim proboha muze jet? Do prace asi tezko, za kulturou taky ne, ze skoly? No leda v patek... (pozn. jde o vlaky z Wien, Breclav, Budapest). Druhy smer je o neco lepsi, az na: 9:40 odjezd do Breclav, 10:26 smer Wien. Otazka stejna jako v predchozim pripade, zde ale selhava i moznost skolaku... Takze treba si rekli, ze na tohle je zbytecne pendolino osoupat a dali tam normalni rychliky:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko










