Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha - Od neděle 11.12.2005 začíná platit nový jízdní řád 2005/2006, který počítá s nasazením jednotek řady 680 pendolino do běžného provozu s cestujícím na severní (ostravské) a jižní (brněnské) linii. Na severní linii budou zavedeny vlaky nové kategorie SuperCity Pendolino, které budou spojovat Prahu s Ostravou a budou nasazeny do běžného provozu s cestujícími právě příští neděli.K dočasným změnám v trasách a řazení vlaků dochází na jižní linii, protože jednotky pendolino zatím nedostaly příslušná povolení zahraničních železničních správ vzhledem k jejich postupnému schvalování. Vlak EC 134/135 Vyšehrad bude bez náhrady odřeknut na území Slovenské republiky (Břeclav - Bratislava hl. st.) a pojede pouze v úseku Praha-Holešovice - Břeclav a zpět. Vlaky EC 70 Smetana, EC 75 Alois Negrelli, EC 134/135 Vyšehrad a IC 570/571 Brněnský drak budou vedeny klasickou soupravou. Na vlacích EC 70, 134 a IC 570 bude řazeno: lokomotiva 362, ČD Apee, ČD WRm, 2x ČD Bee, 2x ČD Bmee. Vlaky EC 75, 135 a 571 budou mít vozy řazeny v opačném pořadí.Zdroj: www.drahari.infoCSPSV | 30.11.2005 (17:32)
Súvisiace správy

01.12.2005 (9:09)
mates: protoze vsechny gorily patri slovenskym zeleznicim a pokud maji tahat EC na Breclav-Praha, tak si je CD musi ze Slovenska vypujcit. Jenze CD pro tento rok pocitaly, ze EC70/71/74/75 bude vozit pendolino, tak si pro tyto spoje zadne gorily se slovenskou stranou nevyjednaly. Proto ted CD musi nasadit to nejrychlejsi dvousystemove, co maji, a to je eso 362.
01.12.2005 (8:13)
A proč je budou tahat esa místo současných goril? Eso vidím na každém druhém vlaku, ale gorilu jenom na EC.
01.12.2005 (6:03)
Ale nechápu, proč nejede pendolino na EC 134/135 a IC 570/571 ??? Dyt jezdi jen u nas...
30.11.2005 (23:06)
Poborskiiii
No, neni mi ale jasne, ze ted Praha-Brno jezdit muze... Pokud teda vsichni pobliz nemusi vypnout motory nebo jet na naftu (aspon tak jsem si vysvetlil jedno foto kdesi, kde v popisku bylo, ze osobak musel z Podivina do Breclavi odtahnout diesel, protoze "zrovna projizdelo" pendolino...)
No, neni mi ale jasne, ze ted Praha-Brno jezdit muze... Pokud teda vsichni pobliz nemusi vypnout motory nebo jet na naftu (aspon tak jsem si vysvetlil jedno foto kdesi, kde v popisku bylo, ze osobak musel z Podivina do Breclavi odtahnout diesel, protoze "zrovna projizdelo" pendolino...)
30.11.2005 (22:58)
Co se všichni tak divíte? To jsem přesně čekal. Dokonce jsem s kámošema vyhlásil, že pokud pojedu do školy v úterý 13.12. na EC 71 Pendolinem(v po jezdím později), tak je zvu na večeři. No má peněženka bude potěšena.;-) (Já už méně. :-((( )
30.11.2005 (22:57)
To znamená, že na Brno nepojede žádné Pendolino. Nebojí se ho náhodou po těch různých stížnostech pustit pendolino v pravidelném provozu pod 25kV 50Hz? Nebo budou zbývající jednotky stále testovat?
30.11.2005 (22:49)
Pardón nie IC ale EC, a nie "jendoho" ale "jednoho" ...
30.11.2005 (22:48)
Keď sa na tie IC pozerám cez perspektívu radení našich rýchlikov v budúcom GVD, konkrétne súpravu jendoho páru rýchlikov do Prievidze ... Apeer76 + 4xBmee ...
30.11.2005 (22:38)
OK, u Bmz61 nevim - ale ty jsou už starší a tak předpokládám, že ne. Ale Bmpz73 je velkoprostor a u každého čtyřsedadla jsou 2 zásuvky. A u dvousedadel je vždy 1 zásuvka. Odzkoušeno na EC Slovenská Strela.
30.11.2005 (22:23)
No z toho (a asi vetsina) poznam prd, co to je (jestli zasuvky ano/ne/kde)...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko










