Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Od neděle 11.12.2005 začíná platit nový jízdní řád 2005/2006, který počítá s nasazením jednotek řady 680 pendolino do běžného provozu s cestujícím na severní (ostravské) a jižní (brněnské) linii. Na severní linii budou zavedeny vlaky nové kategorie SuperCity Pendolino, které budou spojovat Prahu s Ostravou a budou nasazeny do běžného provozu s cestujícími právě příští neděli.K dočasným změnám v trasách a řazení vlaků dochází na jižní linii, protože jednotky pendolino zatím nedostaly příslušná povolení zahraničních železničních správ vzhledem k jejich postupnému schvalování. Vlak EC 134/135 Vyšehrad bude bez náhrady odřeknut na území Slovenské republiky (Břeclav - Bratislava hl. st.) a pojede pouze v úseku Praha-Holešovice - Břeclav a zpět. Vlaky EC 70 Smetana, EC 75 Alois Negrelli, EC 134/135 Vyšehrad a IC 570/571 Brněnský drak budou vedeny klasickou soupravou. Na vlacích EC 70, 134 a IC 570 bude řazeno: lokomotiva 362, ČD Apee, ČD WRm, 2x ČD Bee, 2x ČD Bmee. Vlaky EC 75, 135 a 571 budou mít vozy řazeny v opačném pořadí.Zdroj: www.drahari.infoCSPSV | 30.11.2005 (17:32)
Related news

01.12.2005 (13:52)
M: Mám pocit, že napájecí systém se mění někde ve Svitavách, takže problém bude s úsekem Svitavy - Břeclav, v praxi ČTřeb - Břeclav.
01.12.2005 (13:38)
Nicmene... Tohle vedet budete:-) Problemovy usek je pouze Brno-Breclav nebo ty problemy, o kterych se mluvi, mohou nastat i jinde?
01.12.2005 (13:35)
Herdeg, tady kde kdo vi, jakej fira pojede patnactyho unora na lokalce z Decina a ze by nikdo nevedel tohle? No ale deset dni a dockame se (ten prosinec bude letos vubec o teseni se:)
01.12.2005 (13:34)
Ta původní zpráva na www.drahari.info není úplná, dnes to bylo doplněno a celá depeše se tam dá stáhnout.
01.12.2005 (12:04)
Tak to skoro vypadá, že by se mohl splnit můt tajný sen: od 11.12.2005 Pendolina pokryjí všechny R na 090ce. :-D
01.12.2005 (12:03)
Proč se vlastně při rozdělení ČSD na ČD a ZSSK odstěhovaly včechny 350 na Slovensko a u nás zůstaly jen 150/151? Kdyby se to rozdělilo půl na půl od každé řady, tak je po problémech..
Jinak vím, to se mi to teď rozmýšlí..
Ale mohli by zkusit narychlo zpřevodovat Esa na 160 km/h :o)
Jinak vím, to se mi to teď rozmýšlí..
Ale mohli by zkusit narychlo zpřevodovat Esa na 160 km/h :o)
01.12.2005 (11:23)
Stara pani: ono to opravdu nejak smrdi. Neco na tom nesedi: tvrdi, ze jizni linii docasne nahradi, protoze pendolina nejsou schvalene v Rakousku a na Slovensku. Pritom EC134/5 ted na Slovensko jezdit nebude, takze by ho pendolino do Breclavi klidne mohlo odvezt, kdyz je schvalene (teda pokud je ta jejich hlaska o schvaleni vubec pravdiva). Stejne tak IC570/571 by do te Breclavi mohl jet. Je to fakt divne. Proc by CD schvalne nasazovaly jine pomalejsi soupravy a zpusobovaly tim kazdodenni zpozdeni? Asi tam bude nejaky vetsi problem.
Ta nefunkcni stranka scpendolino.cz je taky nejak podezrela. Pokud by pendolina nevyjela ani na Ostravu, tak to bude fakt pruser.
Ta nefunkcni stranka scpendolino.cz je taky nejak podezrela. Pokud by pendolina nevyjela ani na Ostravu, tak to bude fakt pruser.
01.12.2005 (10:41)
Je zajímavé přemýšlet, co za tím ve skutečnosti je. Napadlo mě, jestli jim třeba někdo nevyhrožuje trestním oznámením kvůli obecnému ohrožení (hrozba předběžného opatření soudu o nenasazení jednotek do pravidelného provozu). Nebo mají strach ze závad a chtějí mít aspoň zezačátku na Ostravu větší zálohu. Nebo chtějí nasazení Pendolin směrem na Brno na některých spojích zrušit, a tak nejprve zruší všechny a opět zavedou jen některé. Nebo se někde stal hroznej průser a nebude to jezdit ani do té Ostravy (webová prezentace www.scpendolino.cz stále nefunguje, má už 35 hodin zpoždění).
Taky v tom roztomile zaniká informace, že Pendolino zatím neznamená žádnou časovou úsporu, protože naklápění prý ještě dlouho nebude aktivní (nebo se pletu?). Jestli jsem to dobře pochopil, tak v GVD 05/06 pro Pendolina pouze zrušili veškeré časové rezervy. Pamatuju si, jak se chlubili, že zvláštní vlak pro hokejisty v klasice dojel z Phy do Ovy za 3,5 hodiny. Dokážete si představit ta strašná zpoždění, která budou vznikat? A ta zpoždění na ostatních vlacích, způsobená tím, že i zpožděné Pendolino bude pravděpodobně mít absolutní přednost?
Taky v tom roztomile zaniká informace, že Pendolino zatím neznamená žádnou časovou úsporu, protože naklápění prý ještě dlouho nebude aktivní (nebo se pletu?). Jestli jsem to dobře pochopil, tak v GVD 05/06 pro Pendolina pouze zrušili veškeré časové rezervy. Pamatuju si, jak se chlubili, že zvláštní vlak pro hokejisty v klasice dojel z Phy do Ovy za 3,5 hodiny. Dokážete si představit ta strašná zpoždění, která budou vznikat? A ta zpoždění na ostatních vlacích, způsobená tím, že i zpožděné Pendolino bude pravděpodobně mít absolutní přednost?
01.12.2005 (10:22)
Bohužel to vypadá, že to myslí až moc vážně.
To Milan: Taky nechápu, proč nemůže pindítko jezdit na EC 134/135 a IC 570/571. ČD si asi řekli, že když to nebude zajíždět do Bratislavy a Vídně, tak to na jižní větev nepustí vůbec...
To Milan: Taky nechápu, proč nemůže pindítko jezdit na EC 134/135 a IC 570/571. ČD si asi řekli, že když to nebude zajíždět do Bratislavy a Vídně, tak to na jižní větev nepustí vůbec...
01.12.2005 (10:13)
To si dělají prdel, ne?
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










