..: ETCS Level-2 byl dnes uveden v Německu do provozu :..
Nový evropský zabezpečovací systém „European Train Control System“ (ECTS) byl uveden 5. prosince v Německu do komerčního provozu. Německo je první zemí, kde byla zavedena 2. úroveň tohoto systému. Prvním úsekem, kde bylo ETCS použito je Jüterbog – Halle/Leipzig (100 km), prvním vlakem, který projel trať dle běžného jízdního řádu se stalo IC 2519/2158. Pilotní projekt ETCS realizovalo konzorcium firem Alcatel/Siemens se spoluprácí DB. Konzorcium vyvíjelo tuto technologii 6 let. Testování probíhalo od roku 2003 a v témže roce projel na stejné trati první vlak vedený ETCS Level-2 trať rychlostí 200km/h. Německo plánuje pokrýt do roku 2020 4.500 km tratí (tzv. Transevropské koridory). V Evropě je do testování ETCS zahrnuto 6.000 km tratí. Letos by provoz vedený ETCS Level-2 měla zavést i Itálie. Použití ETCS Level-1 v blízké době plánují v Maďarsku, Rakousku, Lucembursku a Španělsku. Prvním přeshraničním projektem bude trať Paris – východní Francie – jižní Německo.

zdroj: Lok-report

Foto: 1) web.utanet.at 2) Alcatel


CSPSV | 7.12.2005 (10:05)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Německo


weaver
07.12.2005 (23:14)  
Prva medzinarodna trat s ETCS Level-1 bola odovzdana do prevadzky asi pred 2 tyzdnami medzi Budapestou a Viednou.
07.12.2005 (13:24)  
Zrovna na to překládám oficiální tiskovou zprávu Siemens, tam chyba není.
Registrierter Benutzer Petr´ V  mail  
07.12.2005 (12:30)  
Pokud je to Vážně tak, tak musí být chyba už ve zdroji zprávy...budu se tím zabývat, díky za upozornění

Registrierter Benutzer Brumla
07.12.2005 (12:01)  
Ten levy obrazek: je to neprepinatelna baliza?
Registrierter Benutzer Cosinus
07.12.2005 (11:57)  
V Bulharsku používají ETCS-Level 1 taky už několik let.
Registrierter Benutzer Mike Tom
07.12.2005 (11:21)  
Není to spíš Jüterbog, než Jüteborg?
Registrierter Benutzer comar 
07.12.2005 (10:26)  
v Lucembursku se ETCS-Level 1 pouziva nekolik let.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko