Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Nový evropský zabezpečovací systém „European Train Control System“ (ECTS) byl uveden 5. prosince v Německu do komerčního provozu. Německo je první zemí, kde byla zavedena 2. úroveň tohoto systému. Prvním úsekem, kde bylo ETCS použito je Jüterbog – Halle/Leipzig (100 km), prvním vlakem, který projel trať dle běžného jízdního řádu se stalo IC 2519/2158. Pilotní projekt ETCS realizovalo konzorcium firem Alcatel/Siemens se spoluprácí DB. Konzorcium vyvíjelo tuto technologii 6 let. Testování probíhalo od roku 2003 a v témže roce projel na stejné trati první vlak vedený ETCS Level-2 trať rychlostí 200km/h. Německo plánuje pokrýt do roku 2020 4.500 km tratí (tzv. Transevropské koridory). V Evropě je do testování ETCS zahrnuto 6.000 km tratí. Letos by provoz vedený ETCS Level-2 měla zavést i Itálie. Použití ETCS Level-1 v blízké době plánují v Maďarsku, Rakousku, Lucembursku a Španělsku. Prvním přeshraničním projektem bude trať Paris – východní Francie – jižní Německo. zdroj: Lok-report
Foto: 1) web.utanet.at 2) Alcatel
CSPSV | 7.12.2005 (10:05)
Related news

07.12.2005 (23:14)
Prva medzinarodna trat s ETCS Level-1 bola odovzdana do prevadzky asi pred 2 tyzdnami medzi Budapestou a Viednou.
07.12.2005 (13:24)
Zrovna na to překládám oficiální tiskovou zprávu Siemens, tam chyba není.
07.12.2005 (12:30)
Pokud je to Vážně tak, tak musí být chyba už ve zdroji zprávy...budu se tím zabývat, díky za upozornění
07.12.2005 (12:01)
Ten levy obrazek: je to neprepinatelna baliza?
07.12.2005 (11:57)
V Bulharsku používají ETCS-Level 1 taky už několik let.
07.12.2005 (11:21)
Není to spíš Jüterbog, než Jüteborg?
07.12.2005 (10:26)
v Lucembursku se ETCS-Level 1 pouziva nekolik let.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











